Website: www.123gordijn.nl
Adres: Blokmakerstraat 2 9403 VD
Plaats: ASSEN
Telefoon: 085‑0603330

123gordijn.nl is ontstaan door een nauwe samenwerking van een aantal partijen die, al vele jaren, vertegenwoordigd zijn in de textiel.Door de juiste krachten te bundelen, is een online shop ontstaan waar je kwalitatief hoogwaardige gordijnen, speciaal voor jou op maat gemaakt, eenvoudig en voordelig online kunt bestellen.Stijl, keuze, kwaliteit, voordelige prijzen en snelle levering staan bij ons centraal. Je kunt stoffen bekijken, de gordijnen opmeten en vervolgens makkelijk bestellen via de webshop van 123gordijn.nl.

123gordijn.nl

Pluspunten
Prima gordijnen en snel geleverd

Karin
Haaksbergen

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Mooie gordijnen,.vlot bezorgd. Zeer tevreden met het resultaat. In eerste instantie best eng om via internet gordijnen te bestellen
Ik wil ook gordijnen gaan bestellen voor de woonkamer. Helaas werkt jullie chat niet op dit moment
lisavanlier@hotmail.com
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Snelle reactie op vragen en zeer klantvriendelijk! We hebben al drie keer besteld bij dit bedrijf.
De gordijnen worden snel geleverd en zien er netjes uit. Helemaal blij mee!

Anoek

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
In 3 dagen de bestelling al binnen.

Petra bos
‘ t Harde

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Mooie stoffen en helemaal top dat je van te voren verschillende staaltjes kan aanvragen.
Je krijgt geen melding wanneer de gordijnen worden verzonden, dus je weet niet wanneer je de bestelling kan verwachten.
Cynthia
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
- snelle respons per email
- snelle levering
- soepel koopproces
- Ik zou nooit weer bij dit bedrijf gordijnen bestellen. De geleverde gordijnen zijn zeer matig en de klantvriendelijkheid is laag. Zie hieronder voor details

- 123gordijn levert (ook) korte banen stof, dus een extra naad om het gordijn lang genoeg te krijgen (terwijl het slechts een kort gordijntje is). Helaas is de prijs wel tamelijk stevig. In de kleine lettertjes staat dit vernoemd. Tip voor consumenten; speur op elke pagina echt alle tekst met kleine letters goed door, het is van belang!
- Scheve onderzijde van gordijn waar de verduisterende stof onderuit komt (lelijk)
- te kort geleverd, en hier vervolgens erg over in discussie gaan en de consument beschudlgen.
- Retourneren - bij een fout van 123gordijn - is in eerste instantie op kosten van de klant. Mogelijk betalen ze het dan later terug. Samen met onvriendelijke benadering van de klantenservice is dit niet geruststellend.
- Duidelijke maar zeer onvriendelijke communicatie met snelle en onterechte beschuldigen.
- Het zou prettig zijn als er beter geïnformeerd werd over de afleverdatum (mailtje zou prettig zijn, nu stond de koerier op de stoep). Het was wel een verassing, wat ook heus leuk was, maar niet praktisch.
- Graag zou ik een staaltje of foto van de voering mogelijkheden kunnen inzien. Nu wist ik niet welke kleur en stofuitdrukking de lichtdichte voering had (hij is op zich prima, doch onhandig dik).
- TIP: Geef advies aan consument over hoe de gordijnen zo worden opgehangen zodat de plooien mooi
Antwoord 123gordijn.nl
Beste Jeltje,
Tijdens het bestelproces proberen wij juist zoveel mogelijk informatie te geven om teleurstellingen achteraf te voorkomen. Helaas is dat bij jou wel het geval. Wij hebben jou dan ook de gelegenheid gegeven de gordijnen retour te sturen, zodat wij ze zouden kunnen vermaken. Maar we hebben ze niet van jou ontvangen?
De gordijnen langer maken of de voering aanpassen is geen probleem, alleen kunnen wij bij de breedte van jouw raam (o.b.v. de gekozen stof) een naad helaas niet voorkomen. Het is dus niet een kwestie van stof besparen en een blamage, zoals jij hebt aangegeven.
Wij zijn benieuwd of wij de gordijnen nog van jou ontvangen zodat wij zo ver mogelijk jouw problemen kunnen oplossen.
Hartelijke groet,
Team 123gordijn.nl
Jeltje

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
- keurige afwerking (hoewel dat labeltje van 123gordijn voor mij zeker niet hoeft!)
- mooie stoffen, keurig op maat
- snelle levering
- soepel koopproces
- beter informeren over afleverdatum (mailtje zou prettig zijn, nu stond de koerier op de stoep) - het was wel een verassing, wat ook heus leuk was, maar niet praktisch.
- uitleggen welke kleur en stofuitdrukking de lichtdichte voering heeft (hij is prima, maar ik had het graag kunnen inzien).
- tips geven aan consument over hoe de gordijnen zo worden opgehangen zodat de plooien mooi vallen. (Toen we eerder gordijnen aanschaften en een meneer ze kwam ophangen moesten de gordijnen eerst op een bepaalde manier geplooid worden en zo een dagje blijven hangen, maar ik weet niet waar ik bij dat plooien op moet letten).

19/06/2018

Pluspunten
duidelijke website, snelle service. Mooi produkt.

Jet

Gepubliceerd op: 17/06/2018

M haywood
Eeklo

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Makkelijke website, duidelijke uitleg mbt meten, zeer snelle levering en prima gordiinen.

Barbara
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Perfecte gordijnen binnen 7 dagen en op tijd zoals afgesproken geleverd!!!!
Anya

Gepubliceerd op: 09/06/2018