Website: www.123gordijn.nl
Adres: Blokmakerstraat 2 9403 VD
Plaats: ASSEN

123gordijn.nl is ontstaan door een nauwe samenwerking van een aantal partijen die, al vele jaren, vertegenwoordigd zijn in de textiel.Door de juiste krachten te bundelen, is een online shop ontstaan waar je kwalitatief hoogwaardige gordijnen, speciaal voor jou op maat gemaakt, eenvoudig en voordelig online kunt bestellen.Stijl, keuze, kwaliteit, voordelige prijzen en snelle levering staan bij ons centraal. Je kunt stoffen bekijken, de gordijnen opmeten en vervolgens makkelijk bestellen via de webshop van 123gordijn.nl.

123gordijn.nl
8.2

Pluspunten
Mooie stof! Vriendelijk aan de telefoon.
Een email tussendoor over de voortgang. Als het bijv langer duurt dan gedacht of als de stof niet op voorraad is.
Marieke
Waarder

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Proefstalen zijn handig
Communicatie erg fijn!

Remko

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Bij mijn bestelling was ik vergeten de kortingscode te gebruiken. Deze is achteraf nog verrekend. Super service. Snelheid levering en kwaliteit product prima.

Karin
Heythuysen

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
- snelle levering, lijkt me uitstekende kwaliteit
- misschien dat je kunt aangeven hoelang je het linker deel en hoelang je het rechter deel van het gordijn wilt hebben.

op de site werd gesproken van 1 deel 1 baan stof en 1 deel 2 banen stof. bij levering bleek dit 1,5 en 1,5 te zijn. de "naad" hangt nu net over een raam en niet over een stuk muur tussen de ramen.
Joris
GELDROP

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Goede en snelle communicatie over levertijd gordijnen.
Levertijd van de gordijnen was uiteindelijk een stuk langer dan in eerste instantie aangegeven op de site. Wellicht had ik gewoon pech, maar anders toch een realistischere levertijd aangeven.

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Prima levering. Datum was na één telefoontje op mijn verzoek snel aangepast.

MJ
Wijdenes

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Zeer serviceverlenend. Sturen desgevraagd snel allerlei proeflapjes op. Goede communicatie. Gordijnen waren binnen 2 wkn geleverd. Mooi eindresultaat.

M.van Eijk

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Website is superhandig om de juiste gordijnen te bestellen.
Ik had gekozen voor een in-between gordijn maar je kunt er echt niet doorheen kijken, zelfs niet een beetje. Deze stof hoort bij overgordijnen. Dus ik heb wel een beetje spijt van mijn gordijn. Had ook beter een staal kunnen bestellen ipv af te gaan op de tekst alleen.
Brenda
Ouderkerk ad Amstel

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Na bevestiging verder geen informatie gekregen over hoe lang het zou duren. Omdat we na twee weken niks gehoord hadden e-mail verzonden en had binnen een dag een reactie.
Betere communicatie omtrent levertijden, verzending etc.

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Klantenservice goed bereikbaar en zeer vriendelijk. Denken met je mee. Snelle service.

C

Gepubliceerd op: 09/04/2018