Website: www.123incontinentie.nl
Adres: Pfinztalstraat 10 4143 JB
Plaats: Leerdam

De zorg is duur, maar wist u al dat incontinentiemateriaal niet duur hoeft te zijn? Tegenwoordig zijn er meerdere webshops in Nederland waar u uw materiaal kunt bestellen, maar bestaat er ook een webshop die betaalbaar incontinentiemateriaal levert? Zo'n webshop bestond in 2014 nog niet, totdat wij begin 2015 waren begonnen met betaalbaar incontinentiemateriaal te leveren aan inmiddels honderden tevreden klanten per maand. Bestellen bij ons? Besparen bij ons!

123incontinentie.nl

Pluspunten
Klantvriendelijkheid. Prijs tegenover concurrent. Overzichtelijke website.
In het verleden goede ervaring met dit bedrijf, helaas lijkt er door overweldigende interesse een dip te zijn in de betrouwbaarheid van de levertijd.

Op 2 November een bestelling geplaatst, helaas bleek door drukte alle bestellingen na 16:00 uur niet behandeld te worden. De bestelling vond plaats na dit tijdstip 17:00 uur, helaas kan je deze informatie pas vinden nadat je actief zoekt onder op de website naar "Levertijd". Inmiddels heeft de website dit aangepast naar de standaard tijdstip voor bestellen.
Voor deze bestelling heb ik een bericht gestuurd om de bestelling te annuleren, deze werd snel en adequaat beantwoord zonder problemen. Ook de terug betaling ging vlot.

Een maand later op Donderdag 6 December om 13:00 uur opnieuw een bestelling geplaatst.
daarbij heb ik nog gekeken of er extra info onder de "levertijd" stond. Normale Werkdag voor 16:00 de volgende werkdag bezorgd. Helaas kwamen de bestelde producten bij een tussen leverancier vandaan. Dit heeft 4 werkdagen geduurd.

In de hoop op beterschap voor de toekomst, beveel ik dit bedrijf alsnog wel aan.
S. v/d Veen
H'Veen

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Klantvriendelijkheid. Prijs tegenover concurrent. Overzichtelijke website.

Weest hier dus van bewust indien je de producten de volgende werkdag in huis wilt hebben. Ik zeg bewust werkdag, want het lijkt er helaas op dat bestellingen op een Vrijdag voor 16:00, niet bezorgd worden in het weekend.

Om te controleren of de leveringsvoorwaarden vaker niet word gehaald heb ik een maand later op Donderdag 6 December om 13:00 uur opnieuw een bestelling geplaatst.
daarbij heb ik nog gekeken of er extra info onder de "levertijd" stond. Normale Werkdag voor 16:00 de volgende werkdag bezorgd. Helaas geen Track en Trace email gekregen dat de bestelling verzonden is. De bestelling is daarom pok niet bezorgd op de Vrijdag, Zaterdag of de Maandag er op.

REF: #7240/#7135

H'Veen
10/12/2018

Pluspunten
Deze keer kreeg ik melding dat er niet genoeg voorraad was, met mogelijk nieuwe datum van leveren, zeer correct om dit te melden
nvt
Wout
Geldermalsen

Gepubliceerd op: 01/09/2018

H.A
Leersum.

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
Keurig verzorgd
willem

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Martien
Boekel

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Goede prijs zeer snelle verzending .
Annemarie
Hoogerheide

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
snelle levering

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten

Ik zocht op een volledige naam, zoals ik die al eerder al besteld. Ik kreeg toch meerdere producten als resultaat. Ik had verwacht dat ik alleen dat ene product zou zien

Gepubliceerd op: 06/08/2018