Website: www.123voetbalartikelen.nl
Adres: Innsbruckweg 112 3047AH
Plaats: Rotterdam
Telefoon: +31106690510

123voetbalartikelen.nl

Pluspunten
Duidelijke site, leuke producten, makkelijk bestellen, snelle levering

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Uitstekende klachtafhandeling

Nathalie
Duiven

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke site
Ine
Mijdrecht

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Snelle levering, wat geleverd is ziet er goed en verzorgd uit.
Geld van niet geleverde spullen zeer snel weer retour.
Geen emailbevestiging ontvangen, geen mail ontvangen dat iets niet geleverd wordt, zie je pas bij levering en aan je bankrekening zie je dat het retour gestort is en ook niet meer komt dus. De communicatie in het geheel kan beter.
Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren. In zulke situaties proberen wij altijd per telefoon contact op te nemen. Wanneer dat niet lukt, wordt u per e-mail op de hoogte gehouden. Vermoedelijk zijn deze e-mails bij u in de spambox terecht gekomen.

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Prima levering, keurig op tijd

Gepubliceerd op: 07/07/2017

Pluspunten
Snelle en nette levering
Op de site werd aangeven dat een product niet op tijd leverbaar was. Mail gestuurd. Antwoord daarop was dat ik mijn bestelling niet had bevestigd. Ik wilde bestellen als ik zeker wist of ik het voor mijn zoontjes verjaardag binnen had. Toch maar besteld en ook alles geleverd gekregen !!
C
Coevorden

Gepubliceerd op: 05/06/2017

Pluspunten
Alles netjes na geleverd!
Ik heb niet geheel mijn bestelling ontvangen. Ik heb voor 3 magneten betaald en er maar 2 ontvangen. Meteen gebeld maar nog niets ontvangen/ gehoord
Beste Krista,

U heeft vrijdagmiddag laten weten dat er een fout is gemaakt bij het verwerken van uw bestellingen. Telefonisch is afgesproken dat op de eerst volgende werkdag een nieuw magneetje opgestuurd zou worden. Helaas kunnen wij (nog) niet op zaterdag en zondag pakketten versturen. U zult het magneetje op dinsdag ontvangen. Mocht het derde magneetje te laat komen in verband met bijvoorbeeld een kado, dan kunt u altijd gratis retourneren!

Krista
Haarlem

Gepubliceerd op: 15/05/2017

Haarlem
30/04/2017

Pluspunten

Artikelen die niet leverbaar zijn, wordt je pas op de dag van andere levering bekend gemaakt. Niet prettig. Dus niet vooraf.
Beste Betty,

Zoals we ook op de pakbon hadden vermeld, kregen we via de telefoon en e-mail geen contact met u. In verband met het het vermoedden dat u de artikelen voor het weekend nodig had, zijn de overige artikelen alvast geleverd. Begrijpelijk dat dit niet de meest fijne manier is van het ontvangen van een bestelling. Dit leek in dit geval de beste oplossing.

Gepubliceerd op: 14/05/2017

Pluspunten
Snelle levering, uitstekende kwaliteit van het product.
Track & tracé bij verzending van het pakje. Zodat je weet wanneer je het kan verwachten.
Diana

Gepubliceerd op: 12/05/2017