Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking
1985 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Telefonische klantendienst
Wij hadden vandaag te maken met een slechte winkelverkoper. Hij was niet deskundig genoeg. Zo kon hij niets zeggen over maatvoeringen (een fiets voor een ons elfjarig zoontje), levertijden en was bezig met meerdere klanten tegelijk. Hij was ook niet in staat om het gehele (alternatieve aanbod van fietsen) bij ons onder de aandacht te brengen. Hij gaf aan dat er in dat segment maar weinig keus was. Wel gaf hij zijn persoonlijke voorkeur aan en dat we maar snel moesten beslissen. Jammer, toen we later die middag thuis de telefonische klantendienst belden, werden we wel voldoende geïnformeerd en gewezen op juiste maatvoeringen alternatieve mogelijkheden (die waren er wel degelijk). Hieruit bleek ook nog dat de winkelverkoper ons zoontje van elf een verkeerde (te grote) maatvoering had geadviseerd.

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Wij wilden een fiets kopen voor ons zoontje van 11 jaar
Pluspunten
Ik lees veel klachten over jullie een reden om niets bij jullie te kopen.
Afspraken nakomen.
Huub.
Herkenbosch.

Gepubliceerd op: 19/07/2017

NVT
Pluspunten
service, prijs en aandacht. Nieuwe fiets gekocht die naar mijn mening niet goed was afgesteld. Was direct welkom en kreeg zelfs een leenfiets mee. Fiets is goed aangepast met extra;s. Ik heb geen EURO hoeven betalen

Rob van Voorthuizen

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Trek domane
Pluspunten
Super mooie ervaring met 12GOBiking! Wij waren op een zaterdag van plan een nieuwe fiets op te halen. Zelf beschikken we niet over een auto met trekhaak, dus de auto van ouders geleend met trekhaak en een fietsendrager. Eenmaal aangekomen, fiets betaald, de fiets op de fietsendrager plaatsen. Helaas.. dat ging niet lukken, de fietsendrager was inmiddels zo verouderd dat fiets niet paste. Na wat overleg met een medewerker van 12GOBiking hebben wij een fietsendrager mee gekregen om deze vervolgens de maandag daarop weer terug te brengen. Dat noem ik nog eens service!

Rik

Gepubliceerd op: 08/07/2017

Pluspunten
Super snelle service en perfect te woord gestaan door klantenservice.
Niks. Ga zo door.
Dieter
Veenendaal

Gepubliceerd op: 08/07/2017

Ridecase, zelf niet goed besteld gebeld en formulier gedownload. volgende dag al weer het goede product in huis.
Pluspunten

12 Go Biking is toch vooral de zelfverrijking van Matthijs en Pieter. Echt waardeloze service. Kosten doorbereken voor achterwiellagers van een nieuwe fiets die er binnen 1500 km uitliggen, en het dan op het onderhoud van de klant afschuiven. Shame on you, en dan te bedenken dat de fiets er een week van tevoren een eerste onderhoudsbeurt gehad heeft, waarbij niets opgemerkt is. Hoe professioneel is die dan uitgevoerd?

Arco Knoester
Arco Knoester

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Cube c62 agree disc
Pluspunten
Sinds 2,5 jaar zijn wij, als racefietsers, klant bij 12GO Biking. Wij zijn vanaf het eerste begin uiterst tevreden, altijd vriendelijk en deskundig geholpen door al het personeel, zowel Verkoop, Aflevering en Werkplaats. Wij zijn diverse keren terug geweest voor hulp, informatie en reparatie en werden dan direct en perfect geholpen. Zoals vandaag, zelfs tijdens hun drukke openings-voorbereiding voor 1 juli 2017! Mijn vriendin en ik hadden problemen met de computer/sensoren van onze racefietsen en konden tevreden naar huis. Alle problemen zijn verholpen.
Een DIKKE PLUIM voor 12GO Biking, een prachtige zaak, uitgebreid assortiment, deskundig en professioneel personeel. Wij wensen de vernieuwde 12GO Biking veel succes voor de toekomst. Een zeer tevreden klant!
Luc
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Racefietsen met computers, sensoren, kleding etc alle toebehoren.
Pluspunten
Service gericht en zeer prettig in de communicatie
NVT
Kees van der Meule
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 26/06/2017

Wielen
Pluspunten
Nadat ik een hybride fiets gekocht had, werd allereerst de separaat gekocht bagagedrager twee keer in rekening gebracht. Na klacht hierover geld retour ontvangen. Vervolgens stond de fiets niet klaar toen ik hem op kwam halen en heb 1,5 uur moeten wachten. Vervolgens bleek dat er verkeerde accessoires gemonteerd waren. Vandaag naar de winkel gereden om een derailleur plaatje te kopen en moest hier 20,- euro voor betalen! Leek mij erg veel en bij thuiskomst gecheckt bij concurrenten: tussen de 3,50 en 8,50 euro. Gebeld met 12GoBike. Het antwoord was dat dat helaas altijd het bedrag is wat de werkplaats voor dit soort plaatjes in rekening brengt. En dan heb je net een fiets gekocht met alle extra's... Ik ben zwaar teleurgesteld.

Inger

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Ontzettend goede service. Behulpzaam en verstand van zaken.

Anne
Gouda

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Gazelle e-bike gekocht in 2014. Nu ging de accu kapot.
Vandaag gratis een nieuwe kunnen ophalen. Geweldige service!