Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking

Pluspunten
Geen inhoudelijk advies
Slecht afgemonteerd geleverd ( balhoofd los, crank niet goed aangedraaid, slechte ketting).
Originele onderdelen niet teruggekregen na montage van andere nieuwe onderdelen ( trappers)
Geen triviale accessoires als bidonhouder of zelfs een bidon
Behandeling afstandelijk.

Dennis
Dreischor

Gepubliceerd op: 13/08/2018

MTB
Pluspunten
veel keus

Aad
Wapenveld

Gepubliceerd op: 03/08/2018

26-6 2 Cortina e-bikes gekocht. Zadelpen veerde niet of nauwelijks. Geprobeerd of dit bij te stellen was maar de veer etc schoot er direct uit. Het lukte niet om e.e.a. weer terug te plaatsen. Afspraak gemaakt met de werkplaats, moest daarvoor wel uit de regio Zwolle komen. Daar lukte het ook niet. De conclusie was dat ik het afdekplaatje/schroef verwisseld zou hebben! Of ik tig zadelpennen in mijn schuurtje heb liggen. "kon toch zelf zien dat het niet paste". Voelde mij als een leugenaar weggezet. Of het wellicht een constructiefout is geweest, door Cortina gemaakt, was blijkbaar geen optie. Wel konden zij het juiste onderdeel bestellen wat er de volgende dag zou zijn. Een alternatief werd niet geboden bijv. zadelpen omwisselen met een van de in voorraad zijnde Cortina fietsen. Ben maar weggegaan. . .
Pluspunten
Levering was snel.. Enige positieve.
Leveren wat klanten bestellen, Ik had 2x650 ml thermobidon besteld en ze hebben wel 2x 650 ml gefactureerd maar zonder overleg sturen ze je 2x 500 ml.. waar je pas achter komt als je ze vult en dus niet meer terug kan sturen. Voel me nu wel een beetje genaait dus koop hier ook niet weer.
Andre
Stadskanaal

Gepubliceerd op: 15/07/2018

2x bidon en bidon houders besteld
Pluspunten
Veel keuze aan fietsen en assecoires voor iedere fietser.

Jop
Wateringen

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Goed geholpen na de 1e fietsbeurt met afstellen en aanschaf van een nieuw zadel.
Pluspunten
Groot assortiment, veel voorraad.
- Zorg voor één contactpersoon per bestelling en kom afspraken na. (Bijv. Als je zegt "ik bel u vandaag terug...")
- meer kassa's (ik heb 1,5uur er over gedaan om met creditcard te kunnen betalen!!!)
- meer specifieke kennis bij verkopers over speed-pedelec fietsen (kenteken etc)
- prijs tov concurrenten (op de dag van aankoop was exact dezelfde fiets bij Mantel 900,- goedkoper!)

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Speed pedelec fiets gekocht.
Pluspunten
vriendelijk
geen verkeerde spullen opsturen, als het gaat om details. Kreeg speed grip ipv speed compound. Omdat ik ivm tijd de goede moest ophalen vervlogen alle voordelen en was ik uiteindelijk een stuk duurder uit (tijd+benzine).
Vincent
Rijswijk

Gepubliceerd op: 10/07/2018

internet aankoop. Banden (verkeerder werden opgestuurd), cassetes, ketting, etc.
Pluspunten
Als je mailtje wordt er snel terug gemailt.
Als je dan iets beloofd moet je wel de € 12,00 terug storten op mij rekeing. Of als dat niet meer lukt om een of andere rede ook prima maar stuur dan de sticker en mail mij even waarom niet.
Hans
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Een sticker besteld voor de Utrechtse heuvelrug. Perongeluk twee besteld.
Pluspunten
Kreeg wat ik had besteld, ruim aanbod.
Hoge verzendkosten en dat ik verzendkosten voor retourneren zelf moet betalen is echt belachelijk.
J.
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Zadeltasje racefiets
Pluspunten
Snelle levering en goed contact via de mail
Chauffeur had geen gereedschap bij zich om de fiets in elkaar te zetten. Fiets die ik eigenlijk wilde kopen was schijnbaar uitverkocht, maar bleef altijd op de website staan
Eric

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
goede levering, goede prijsstelling
helaas product met foutje maar dit werd perfect en snel opgelost.Complimenten
app sneller reageren.
Conrad