Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze 4200m2 tellende winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

1953 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Mooie winkel , groot assortiment. Ondanks de drukte op zaterdag goed en deskundig geholpen. Uiteindelijk met een supermooie elektrische fiets naar huis, heerlijk dat je er niet weken op hoeft te wachten.
Helen
Nootdorp

18/03/2017

Electrische fiets Pegasus
Pluspunten
Ik kom hier al enige tijd en we hebben zelfs toen ze nog op de Plasweg zaten daar al een moederfiets gekocht. Aangezien ik vlak in de buurt woon kom ik geregeld langs om even in de showroom te kijken.

Ook het onderhoud van mijn e-bike laat ik hier doen, altijd fijn dat je alsnog een leenfiets mee kunt krijgen. Ook netjes een SMS wanneer je fiets klaar is. Onderhoudsbeurten worden goed uitgevoerd en zijn niet al te duur.

Prijzen zijn scherp, je kunt voor aardig wat korting op de adviesprijs een mooie fiets kopen en er is heel veel keus. Afgelopen tijd was het aantal speed-pedelecs dat er stond erg beperkt maar op de website hadden ze veel meer aanbod. Denk dat ze na de uitbreiding toch hier wat meer aandacht moeten besteden.

E-bikes kan je tegenwoordig ook buiten testrijden op het fietspad van het industrieterrein, ook een hele verbetering want dat parcours in het magazijn stelt niks voor. Ook een speed-pedelec testen is mogelijk.

Op zaterdag kan het trouwens stervensdruk zijn, als je in rust een fiets wilt aanschaffen kan je beter doordeweeks 's ochtends gaan.
Meer verkopers op de vloer op de zaterdag
Antwoord 12GO Biking
Beste Maarten,
Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen aan een nieuwe fiets. Het aantal high speed e-bikes wordt steeds meer en daar hebben we in de nieuwe showroom ook meer ruimte voor.

Veel fietsplezier gewenst!

Maarten
Waddinxveen

17/03/2017

Pluspunten
Heb met veel kennis en wijsheid vanuit het personeel een fiets gekocht in 2014, echter nu kwam ik voor een reparatie na een aanrijding en het is er erger op geworden dan het was.
toch iets meer meegaan met de tijd en wat meer accessoires in huis hebben.
Antwoord 12GO Biking
Beste Martijn,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de slag in het wiel weer terug is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij nemen contact met je op om dit weer netjes op te lossen.

Martijn
Alphen aan den Rijn

15/03/2017

Slag in de velg door een aanrijding met een auto
Pluspunten
Een cadeaubon besteld om 20:37 en zou de volgende dag geleverd worden. Dat is niet gebeurd en heb dit kenbaar gemaakt. Er werd een paar dagen later persoonlijk contact gezocht om het voorval recht te zetten. Meer dan vriendelijk geholpen en actief meegedacht om toch nog het leed iets te verzachten.

Uitstekende klantenservice van het bedrijf! Ik kom hier vaker terug.
Denzel

14/03/2017

Cadeaubon
Pluspunten
Makkelijk zonder account bestellen, snelle levering, mooie makkelijke website.
Probeer bovenstaande zo te houden.
Rene
Lage Zwaluwe

13/03/2017

Binnen en buitenland voor racefiets.
Pluspunten
goeie service
veel kennis
Anita
Leidschendam

racefiets
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Jo
Halle

13/03/2017

Pluspunten
Deskundige mensen, snelle afhandeling en goede communicatie.
Martijn
Boxtel

1 x racefiets Trek Domane SL7 2017, 1x Trek x-caliber, 1x Trek Superfly
Pluspunten
Goed assortiment, goede prijzen, snelle levering.
Wilco
Zwolle

10/03/2017

Setje Continental Race Kings Supersport 29x2.2
Pluspunten
Aanbod, kwaliteit-prijs verhouding
Kleding paste helaas niet goed
...
Rob