Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze 4200m2 tellende winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking
1970 beoordelingen (totaal)
20725 keer bekeken

Pluspunten
Bij elk bezoek positief verrast. Deskundige hulp en goed assortiment. Voorbeelden: tijdens vakantie problemen met de nexus naaf, in het weekend gebeld en er werd een handleiding gestuurd per email vergezeld van tips. Probleem tijdelijk verholpen. Vakantie voortgezet. Na vakantie geheel onder garantie gerepareerd. Inmiddels 2 fietsen gekocht en diverse onderdelen en accessoires. Ik hou ervan zelf mijn fiets te onderhouden, alle vragen hierover worden netjes en geduldig beantwoord.
Door succes soms erg druk in de winkel, waardoor het soms moeilijk is een medewerker te spreken te krijgen.
Bert
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 27/05/2017

2 Merida e-bikes, fietsdrager, etc.
Pluspunten
Zeer vriendelijke verkoper Michiel met kennis van zaken en een goede vergelijking tussen verschillende fietsen.
1. bij contactgegevens staat op de site dat jullie vanaf 08:00 telefonisch bereikbaar zijn maar dit blijkt 09:00 te zijn.

2. bij het ophalen van de fiets werd gezegd: over een kwartiertje is hij klaar om af te stellen. Dit werd meer dan 35 minuten, zonder uitleg/status update. Hierover kun je duidelijker communiceren.
Johan

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Sensa Modena 2017 en schoenen
Pluspunten
bij de verkoop wordt je goed geholpen en geadviseerd. Er wordt de tijd genomen en alles lijkt in orde te komen met je nieuw bestelde fiets.
De fiets moet besteld worden en dat heeft een levertijd van 3 weken. Na 3 weken wordt kenbaar gemaakt dat de fiets is binnengekomen en klaar staat om te worden afgehaald. Nu begint de grote teleurstelling. De fiets staat helemaal niet klaar, je mag net zo lang wachten als de mensen die een fiets kopen en direct willen meenemen. Een uur wachten dus. Ondertussen wordt de winkel verbouwd en is het koud en winderig in de wachtruimte en vreselijk vies van het bouwstof. Na een uur komt daar de fiets die klaar zou staan, niet dus, bestelde zaken als km teller, snelbinders zijn nog niet gemonteerd. Deze worden in de shop bij elkaar gezocht, maar dat duurt weer lang, de monteur was zeker 20 minuten weg. En dan valt ons opeens op dat de fiets niet de bestelde maat is. Op de factuur staat wel de maat van de fiets zoals deze daar staat, echter op onze bestelbon staat toch echt de juiste maat. Er ontstaat een discussie wie nu wat fout zou hebben gedaan. We worden weer in contact gebracht met de verkoper, deze enthousiaste man weet zicg geen raad, inmiddels kan de door ons gewenste fiets niet meer worden geleverd, andere modellen vallen af door mindere specificaties en zijn in verhouding vele malen hoger geprijsd. We gaan huiswaarts met ons geld weer retour. Een dikke teleurstelling en uren wachttijd verloren. Meest storende is dat van deze fout de verkoper de schuld kreeg en dat is ons inziens niet de oorzaak. Onze verkoop order was in orde.
Ries Modderkolk
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 20/05/2017

Bestelling nieuwe fiets
Pluspunten
Onlangs was ik niet geheel tevreden over een uitgevoerde servicebeurt aan mijn racefiets. Nadat ik hierover een mail had gestuurd is dit direct op een zeer coulante wijze opgelost. Prima service!

Dick

Gepubliceerd op: 19/05/2017

Voorraad vermelding op internet;
Zeer gebrekkige communicatie voor verbetering vatbaar.
Chris
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Diverse spullen
Pluspunten
Goed, vakkundig en prettig personeel. De persoonlijke touch bij het afstellen van de fiets is ook fijn. Iedereen neemt de tijd voor je en daardoor moet je soms iets langer wachten. Maar als je in het achterhoofd houdt dat ze (bijna) alle fietsen dezelfde dag verder afmonteren en op de persoon afstellen, kan het ook niet anders.
De wacht faciliteiten zijn dan ook goed, bij zon kun je buiten zitten, bij slechter weer is er binnen genoeg plek.
Mogelijk kunnen jullie de wachtrij wat 'eerlijker' maken door 1 rij te maken voor het afrekenen van de fietsen en de eerst volgende in de rij gaat naar de eerstvolgende lege kassa. Daarmee voorkom je heel wat onduidelijkheid en 'dringen' bij de kassa's.
Aimee
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 10/05/2017

Racefiets Scott Contessa Speedster 25
Pluspunten
Wat een geweldig bedrijf. hier heb je nog de klantvriendelijkheid en de service die je elders bijna niet meer vindt.Ik kom uit Loosdrecht en heb mij zelf een mooie race fiets cadeau gedaan. Ook de werkplaats met zijn technisch ervaren personeel; een en al lof. De afstand van Loosdrecht naar Gouda neem ik op de koop toe. Ook bij elke reparatie of herstel aan mijn fiets. de beoordeling die ik geef zijn 10 STERREN!!!!! voor allemaal, Bedankt!!

Rudolf
Loosdrecht

Gepubliceerd op: 09/05/2017

race fiets en de persoonlijke afstelling.
Pluspunten
Na iets meer dan 2 jaar kom ik erachter dat 1 oplader van onze (2) E-Bikes niet werkt. Deze hadden wij nog nooit gebruikt omdat wij maar 1 oplader gebruikten voor onze fietsen. Gemaild met 12Go en kreeg snel een mail terug om even langs te komen met de lader en een accu dan zouden ze even kijken. Vandaag langs gegaan en er werd getest wat er aan de hand was. De lader bleek inderdaad kapot.
Daar werd totaal niet moeilijk over gedaan en ik kreeg een nieuwe ondanks dat hij eigenlijk net uit de garantie was!
Wij zijn erg blij met deze geweldige service, nogmaals dank daarvoor!!!
Zou het niet weten. Ervaringen tot nu toe positief.
Hans
Hendrik Ido Ambacht

Gepubliceerd op: 02/05/2017

2 E-bikes gekocht in 2015
Pluspunten
Enorme keuze qua aanbod op alle gebied. Enthousiast personeel met voldoende kennis. Vorig jaar nieuwe racefiets gezien op de website, was helaas niet meer voorradig. Kwamen met heel mooi alternatief en kreeg nog extra korting omdat mijn gekozen model niet meer te leveren was.

Werkendam

Gepubliceerd op: 02/05/2017

Nieuwe racefiets
Pluspunten
Wow wat een keuze en wow wat een leuke service. Ik zou bijna wow blijven zeggen. Je kunt aan alles merken dat daar iedereen met fietsen bezig is. Vandaag 29 april 2017, een gave Merida speeder 500 gekocht. Meteen, nou meteen, menemen. Ik denk dat ze het goed doen, heel veel klanten. Je moet dan wel ff wachten tot je fiets klaar is maar ach.....
Ja...en snackhoek. Van dacht wachten krijg je honger.
Dick

Gepubliceerd op: 30/04/2017

Merida speeder 500 ultegra en nog wat accessoires. Waanzinnige fiets.