Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking
2011 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Een trek hybride fiets gekocht en meerdere accessoires...

Top service!!!

Alles netjes geleverd!! De communicatie via de app is ook top! Aardige jongens die daar zitten
Bij de levering van mn fiets zat mn stuurpen niet helemaal vast.. na een paar honderd meter zat de scheef, maar gelukkig niet erg.... zelf meteen aangedraaid..
S. Ince
Barendrecht

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Trek FX3 disc 2018
meerdere accessoires
Pluspunten
Top serice en vriendelijk personeel. Wij hadden de Cortina Roots mamafiets besteld (met gebloemde spatborden). De spatborden waren toch iets opvallender dan het op de website leek. Daarnaast liep het spatbord aan. We waren niet blij met de fiets en zijn bij de winkel langs geweest. Daar zijn we goed geadviseerd over een alternatief (Gazelle bloom). Deze hebben we na een testrit meegenomen. Ter compensatie kregen we er nog een goed slot bij. De fiets is ter plekke afgesteld en Rob heeft ons geholpen de fiets in de auto te passen. Kortom ons probleem is perfect verholpen.
Iets meer foto's van sommige producten op de website zetten, zodat je een beter beeld hebt van het product. Wij bestelden de Cortina Roots. Daar stond maar 1 foto van op de website en in werkelijkheid zag dee fiets er toch net anders uit.
Soest

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Gazelle Bloom Mamafiets
Pluspunten
wow, van schuur tot......top....vandaag ook weer super geholpen..."15"jaar geleden nike schoenen en een shirt gekocht in een schuur, 3 jaar geleden een top racefiets, inmiddels zijn jullie wel een begrip geworden in de omgeving met een super mooie showroom en ik ben weer met een mooie fiets voor de wintermaanden naar huis gegaan....tnx

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Ruime keus, prettig geholpen
Soms even zoeken naar iemand die je kan helpen.
Brenda
Bergschenhoek

Mountainbike, banden, kleding enz
Pluspunten
Professioneel bedrijf
Nvt

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Wat een fietsparadijs
Niks meer aan doen
Barry
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Fiets
Pluspunten
Geweldig attente service. Wordt met je mee gedacht en naar een oplossing gezocht als er onverwacht toch iets niet op voorraad is. Kreeg een hele goede deal voor een prachtige set wielen waar ik met veel plezier op rijd. Ben klant sinds de loods in Waddinxveen en vind het knap hoe diezelfde sfeer zelfs met alle uitbreiding nog steeds aanwezig is. Mijn go to voor wat ik nodig heb om te kunnen rijden.

Didier
Delft

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Fulcrum racing 3 wielset. Geweldige set wielen die je met veel vertrouwen over elk stukje en elke soort weg stuurt.
Pluspunten
Na 10 duizend kilometer was mijn mountainbike hard toe aan een complete overhaul. 12GO heeft na goed advies een perfecte job gedaan. Duidelijk, scherp geprijsd en geen verrassingen. Bijzonder prettig ook dat ik tijdens het onderhoud over een perfecte leenfiets kon beschikken.

Kees
Waarder

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Twee fietsen aangeschaft. Onderhoud/reparaties. Onderdelen en fietskleding. Infoavond voeding. Kortom one-stop shop voor mij.
Pluspunten
Wat een service.
ik had een klacht over klemmetjes welke de kabel van de remmen op zijn plaats moet houden en een slot wat niet goed functioneert.
1 mail en gelijk word het probleem opgelost.
Er zijn nieuwe artikelen naar mij toegestuurd.

Snelle en goede service.

Pim