Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking

Pluspunten
mooie winkel, groot assortiment
Als op de site staat dat je voor de beste deal langs moet komen en je rijdt daarvoor 150 km dan verwacht je geen vraag of je serieuze interesse hebt.

Als op de site staat dat fietsen voorradig zijn dan mag je verwachten dat dat ook zo is.

Wees transparant naar de klanten en vertrouw op de kwaliteit van de eigen producten en service. Zet klanten niet krampachtig onder druk, laat ze zelf een keuze maken. Klanten kiezen vaak niet alleen voor de prijs.
Goedemiddag,
Bedankt voor je review en feedback. Na het lezen van je verhaal is dit inderdaad niet manier waarop wij willen werken. Onze excuses hiervoor!

We willen je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen om alles even te bespreken en een mooi aanbod te kunnen maken.

Zou je contact met ons willen opnemen via 0182-621850. Met vriendelijke groet, Ivo | 12GO Biking

C.W.J.

Gepubliceerd op: 27/04/2019

Ik oriënteer me op een nieuwe mtb, een Trek Fuel Ex 9.9 of een Top Fuel 9.9. Ondanks dat er op de site staat dat deze modellen voorradig waren, was dat niet het geval. Eg jammer ik had ze graag willen zien en voelen. Bij de infobali vroeg ik naar de fietsen en werd me verteld dat beide fietsen besteld zouden moeten worden. Ik vraag naar de beste deal voor beide fietsen. Of ik eerst een keuze zou willen maken voordat de verkoper de deal aan me voor wilde leggen. Hij gaf aan dat het niet de bedoeling is dat klanten obv de deal nog elders gaan shoppen. Ik was in de veronderstelling dat ik daar als klant zelf over ging. Ik wil me gedurende mijn orientatiefase niet vastleggen aan 12gobiking.

De eerste deal was de adviesprijs en de tweede deal was een belachelijk bod. De verkoper gaf aan dat de fiets de laatste was die beschikbaar was bij Trek. Hij zou deze nu sowieso gaan bestellen omdat hij die zo zou verkopen.

Bij mijn eerdere aankopen had ik veel meer korting gekregen en daar attendeerde ik de verkoper op. Hij vroeg of ik misschien nog even wilde nadenken. Indien gewenst wilde hij nog met me gaan zitten en dan zouden we er prijstechnisch wel aan uit komen. Maar op deze manier wilde ik er niet eens meer uitkomen.

Verbouwereerd na mijn eerdere goede ervaringen met 12gobiking ben ik gedesillusioneerd naar huis gereden. Deze manier van handelen heb ik niet eerder meegemaakt. Nooit meer 12gobiking voor mij.
Pluspunten
Wat even deceptie deze winkel. Speciaal hier heen gereden voor een Scott MTB. Blijken ze hem helemaal niet meer te hebben. Volgens de website op voorraad en ook nog gewoon te bestellen. Ook dat is niet mogelijk. Dus informeer liever drie keer of ze het überhaupt wel hebben of kunnen leveren
Beter communiceren
Goedemiddag,
Vervelend dat we je verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Naar welke fiets ben je precies opzoek? Dan kunnen wij er voor zorgen dat je als nog van het mooie weer kan genieten op je nieuwe fiets. Je kan ons bereiken op : 0182-621850

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten

Realtime voorraad aanpassen, misleidende informatie verwijderen van de website
Sander

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Op internet claimt deze fietswinkel een grote voorraad aan fietsen te hebben, echter na bestelling, betaling en orderbevstiging wordt er na vier dagen nog geen contact opgenomen. Vervolgens een email erachteraan gestuurd, en vanochtend na 6 dagen, nog geen reactie ontvangen.
Na zelf geïniteerde telefonisch contact met 12gobiking blijkt de betreffende Bulls Pulsar 24 mountainbike niet op voorraad te zijn.
Dit is uiteraard erg teleurstellend voor onze zoon die hier enorm naar had uitgekeken. Het totale gebrek aan communicatie vanaf de zijde van 12gobiking is uiterst teleurstellend! Misleidende informatie dient van de website te worden gehaald in plaats van ingezet te worden als middel om traffic naar 12gobiking.nl te genereren.
Pluspunten
Slecht product

Antwoord 12GO Biking
Hoi Wietse, bedankt voor je review.
We vinden het jammer dat we geen reactie meer hebben gekregen op onze e-mail van 3-12-2018 met de vraag wat er precies niet paste aan het spatbord.
Zou je contact met ons willen opnemen, je kunt onze e-mail beantwoorden of ons bellen op 0182-621850.
Wietse

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Spatbord
Pluspunten
Levering was snel.. Enige positieve.
Leveren wat klanten bestellen, Ik had 2x650 ml thermobidon besteld en ze hebben wel 2x 650 ml gefactureerd maar zonder overleg sturen ze je 2x 500 ml.. waar je pas achter komt als je ze vult en dus niet meer terug kan sturen. Voel me nu wel een beetje genaait dus koop hier ook niet weer.
Andre
Stadskanaal

Gepubliceerd op: 15/07/2018

2x bidon en bidon houders besteld
Pluspunten
Vriendelijke medewerkers.
Groot aanbod.
Afspraken nakomen.
Bij fouten meer inzet tonen om tot een oplossing te komen.
Misja van Wijhe
Puttershoek

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Donderdag 14-06 een fiets uitgezocht , goed geholpen door de medewerker. Aan de kassa afgerekend en afgesproken de fiets op te halen. Vandaag de fiets ophalen. Oh de fiets is nog niet klaar, ze gaan hem alsnog klaar maken.
1 uur gewacht, pieper gaat af, Ik meld bij bij de balie , pieper wordt ingenomen en ik moet mij bij de verkoop balie melden.
Sorry meneer , het is heel vreemd, maar waar het op neer komt is dat de fiets er niet is.
Er wordt nog een half voorstel gedaan om een andere fiets soort van om te bouwen om in de buurt te komen van wat ik besteld had. Verder is er niets en moet ik zelf maar met ideeën komen.

Slechte ervaring wat mij betreft , koop wordt ontbonden.
Pluspunten
Slechte service.
Klantvriendelijker worden.

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Wielerkleding.
Pluspunten
Groot, veel fietsen in winkel,
2 maal fiets laten aanraden en over laten halen om direct te bestellen en aan te betalen om later te horen dat de fiets niet op voorraad is.
Medewerkers bedelen om in de winkel te bestellen want goed voor statistieken ?
Aanbetaling krijg ik alleen terug als ik mijn gironummer email. Onveilig en onnodig want ze hebben mijn gironummer al. Kunnen ze niet terug vinden door het grote aantal transacties per dag...?
Direct duurdere fietsen aanbevelen tot vervelenns toe.
Beste Ruud Nas,

Bedankt voor het achterlaten van je review.
Helaas was de betreffende fiets niet op voorraad en helaas was de fiets ook niet meer bij te bestellen bij de fabrikant. Nogmaals onze excuses hiervoor. Het is natuurlijk niet zoals het hoort en zoals de bedoeling is. Daarom hebben we je een aantal interessante alternatieven aangeboden. Jammer dat we je daarmee niet verder hebben kunnen helpen.
Het niet kunnen leveren van de fiets ligt in dit geval buiten onze macht ligt. Op het moment van verkoop was de fiets beschikbaar bij Gazelle. Later niet meer. Dat is voor u heel vervelend (voor ons ook trouwens) maar we hebben er helaas geen invloed op.
We hebben meer dan 5000 fietsen op voorraad om zelf zoveel mogelijk invloed te hebben o
Ruud
Leidschendam