Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking

Pluspunten
Mooie winkel, alleen voor niets heen gereden.
Aangegeven interesse te hebben in een specifieke fiets, deze zou in de winkel staan. Hup de auto in en een stuk rijden.
Fiets, zelfs niet in andere maten te bekijken.
Ongeïnteresseerd personeel, nadat ik de vraag stelde is er dan een vergelijkbare fiets? Daar kan ik je niet mee helpen?!
Antwoord 12GO Biking
Bedankt voor je review.
Vervelend dat de fiets niet in de showroom en niet op voorraad is. Wij streven er naar om iedereen altijd goed te helpen, excuses dat het in dit geval niet is gelukt.

Wat voor fiets heb je op het oog? Misschien kunnen wij je helpen met een mooi alternatief.
Je kan ons bereiken op: 0182-621850
Tiemen | 12GO Biking.
L
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Geen, want product was er niet ondanks toezegging
Pluspunten
Geen inhoudelijk advies
Slecht afgemonteerd geleverd ( balhoofd los, crank niet goed aangedraaid, slechte ketting).
Originele onderdelen niet teruggekregen na montage van andere nieuwe onderdelen ( trappers)
Geen triviale accessoires als bidonhouder of zelfs een bidon
Behandeling afstandelijk.

Dennis
Dreischor

Gepubliceerd op: 13/08/2018

MTB
Pluspunten
veel keus

Aad
Wapenveld

Gepubliceerd op: 03/08/2018

26-6 2 Cortina e-bikes gekocht. Zadelpen veerde niet of nauwelijks. Geprobeerd of dit bij te stellen was maar de veer etc schoot er direct uit. Het lukte niet om e.e.a. weer terug te plaatsen. Afspraak gemaakt met de werkplaats, moest daarvoor wel uit de regio Zwolle komen. Daar lukte het ook niet. De conclusie was dat ik het afdekplaatje/schroef verwisseld zou hebben! Of ik tig zadelpennen in mijn schuurtje heb liggen. "kon toch zelf zien dat het niet paste". Voelde mij als een leugenaar weggezet. Of het wellicht een constructiefout is geweest, door Cortina gemaakt, was blijkbaar geen optie. Wel konden zij het juiste onderdeel bestellen wat er de volgende dag zou zijn. Een alternatief werd niet geboden bijv. zadelpen omwisselen met een van de in voorraad zijnde Cortina fietsen. Ben maar weggegaan. . .
Pluspunten
Als je mailtje wordt er snel terug gemailt.
Als je dan iets beloofd moet je wel de € 12,00 terug storten op mij rekeing. Of als dat niet meer lukt om een of andere rede ook prima maar stuur dan de sticker en mail mij even waarom niet.
Hans
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Een sticker besteld voor de Utrechtse heuvelrug. Perongeluk twee besteld.
Pluspunten
Snelle levering, netjes op tijd binnen en snelle reactie op mijn klacht.
Zonder enige communicatie vooraf het verkeerde product gekregen omdat de voeding wel erg hard was gegaan. In plaats van 10x 60MG kreeg ik 4x 60mG en 6x 30MG van een ander merk. Achteraf een mail hierover gestuurd, ik kon ze wel terug sturen.
Thijs
Valburg

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Producten zijn van goede kwalteit.
Pluspunten

Voorraad en werkelijke weergave op de site komen niet overeen.
Denken dat je bij non beschikbaarheid artikel wel wat anders uitkiest of dat leverancier later wel levert (maar die had geen voorraad meer)

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Wielershirt
Pluspunten

Jullie beweren op jullie website en ook het personeel gegarandeerd dit persoonlijk in een telefoon gesprek, voor 21uur is de volgende dag in huis. Maar jullie kunnen dit niet waarmaken vanwege de afhankelijkheid van een derde partij. Dat is niet prettig voor de klant om daar achteraf mee geconfronteerd te worden, als het al te laat is. Informeer de klant daar dan tijdig over! Dat voorkomt teleurstelling. En als de klant dat dan aangeeft aan de klantenservice, speel dan niet de zwarte piet toe aan die derde partij, maar steek hand in eigen boezem. Jullie doen namelijk de toezegging vd leveringstermijn, aan de klant.
Dominique
PAPENDRECHT

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Cadeaubon
Pluspunten

Voorraad online verkoopproducten up to date houden. Nu reeds een product gekocht en betaald wat er überhaupt niet meer is.
Roza
Leiden

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Kettingslot
Pluspunten
Veel voorraad en mooie fietsen prijs kwaliteit. Kennis.
Afmonteren fietsen. Na eerste rit was de versnellingskabel van achter derailleur afgeschoten waardoor alles weer opnieuw afgesteld moest worden! Ook liep de vesnellingskabel niet door de kabelgeleider waardoor alles los moest om hem daar weer door te doen gewoon heel slecht. Bij afgifte fiets waren zelfs de accessoires tasjes verwisseld en had ik info boekjes wat niet eens op mijn fiets gemonteerd zat. Tot de aankoop goed geholpen daarna dus lopende bandwerk met lange wachttijd.

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Trek domane.