Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking

Pluspunten
Mooie fietsen, keurige bediening
Werkplaats maakt steeds fouten. Nu voor de derde keer bij thuiskomst blijken de fietsen niet alle service te hebben gekregen die gevraagd is. Blijf op en neer rijden. Kan alleen maar in Moordrecht weer terecht. Moet ik weer de fietsen opnieuw meenemen. Heb geen broodje gekocht.
Komt geen toenadering dan alleen per mail, komt u ze maar weer brengen. Helaas
Antwoord 12GO Biking
Bedankt voor je reactie en feedback.
Vervelend dat je problemen blijft hebben met je fiets. We willen graag het probleem oplossen.
Om dit te bespreken wil ik je vragen contact met ons op te nemen via : 0182-621850 Met vriendelijke groet Ivo | 12GO Biking.
Frank
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 03/05/2019

2 e-bikes
Pluspunten
Ruime keus en op voorraad
Verkopers geven foute informatie. Je koopt je fiets bij de eerste met de verzekering dat een bepaalde accessoire er op past. De accessoire koop je bij een andere verkoper die zegt dat het niet kan en dat je iets anders/duurders moet hebben. De monteur ten slotte, zegt dat het uberhaupt niet kan. Drie personen die het niet eens zijn en ondertussen moet ik veel meer betalen dan wat eerst afgesproken was.
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Elektrische fiets
Pluspunten
Groot, en daardoor veel keus. Handig dat er een webshop en een fysieke winkel is.
Voorraadbeheer laat ernstig te wensen over. Al meerdere malen heb ik meegemaakt dat een product dat voorradig was volgens de website dat niet bleek te zijn.

Klantenservice is zeer klantgericht, maar helaas heb ik in de winkel ook andere ervaringen. Onlangs door een verkoper naar een bepaalde kassa verwezen (voor het invoeren van een bestelling omdat de voorraad niet klopte), en toen ik na lang wachten aan de beurt was, verwees de cassiere me naar een andere kassa door voor het invoeren van een bestelling.

Verder onlangs een deluxe beurt uit laten voeren, en de ketting bleek niet goed geponst te zijn. Gelukkig zag ik het op tijd toen ik mijn ketting even wilde invetten voorafgaand aan een rit. Na een paar keer kracht zetten zou de ketting gebroken zijn geweest als ik dit niet had opgemerkt.
R Haan
Houten

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Ooit via internet leren kennen, en inmiddels 3 fietsen (in de winkel) gekocht, en vele producten (zowel via webshop als in de winkel). Ook enkele malen onderhoud laten uitvoeren.
Pluspunten
Mooie winkel, ruime keuze en vriendelijk personeel.
De afhandeling van een aankoop is vreselijk slecht. Bij het afhalen van twee fietsen bleek een groot deel van de gekochte accessoires niet bevestigd, was de voorlichting incompleet en de verzekering slecht geregeld. Dat laatste moest bij de ANWB zelf rechtgezet worden.

Gepubliceerd op: 02/02/2019

E-mtb
Pluspunten
Uitgebreid assortiment en concurrerende prijzen
Mijn laatste bestelling zat in een veel te grote doos. (zeker 4 keer groter dan nodig)
Jullie verkopen geen lucht. Laat het dan ook niet vervoeren.
Egbert
Amsterdam Zuidoost

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Winterhandschoenen gekocht.
Pluspunten
- online inplannen
- wachtruimte netjes
- vriendelijke ontvangst
- leuke maniwr van communicatie met de 'UFO'-lampjes
- je weet dat de kosten van een onderhoudsbeurt
Voordat er los van het reguliere onderhoud, graag vooraf kosteninzicht van bijkomende kosten. Ik vroeg of de voorlamp gerepareerd kon worden maar tot mijn verbazing was er zonder overleg een nieuwe lamp geplaatst. Ik vond het niet fijn dat we hierin niet vooraf gekend zijn. De UFO is ook niet opgelicht tijdens het wachten.

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Onderhoudsbeurt basis
Pluspunten
Leveren goed en retourneren ook prima
Luisteren en lezen wat de klant vraagt en meten.
J.Both
VLEUTEN

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Helemaal geen insteekslot voor mijn Koga Miyata 3x terug gestuurd en heb 2x aan gegeven dat deze pen te dik was en dan toch dezelfde opsturen dat vond ik slecht. En ze beloofde dat deze keer de pen dunner was en moest passen [ opmeten dikte ] maar dat was niet zo jammer.
Pluspunten
Levert wat je vraagt, prima dienst.
Ik had een klein onderdeel besteld, kon prima in een envelop. Toch in een grote doos verpakt, zonde van de ruimte, kosten, papier.

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Ruime sortering produkten. Ruimte om binnen fietsen te proeven à la Rose te Bocholt. Als daar ook het mtb parkoers bijkomt is dat echt top.
Na een bezoek aan uw shop rond oud en nieuw januari 2019 viel het mij op dat spots in de winkel (te) veel in het pad gericht staan waardoor het licht schuin van boven je ogen invalt kijkend naar producten in de schappen of rekken. Als je op dat maar enigzins het begin van migraine of gerelateerde hoofdpijn hebt is dit zeer hinderlijk. Dit is voor mij een reden om de fysieke winkel niet zo snel meer te bezoeken. Het gaat vooral ook om de beleving in een shop.
H. Koopstra

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Bidonhouders, fietsjack met windstopper (winkel)
Pluspunten
onderhoud e45 via internet gepland.
snelle reparatie op de dag zelf. goede spullen
na de onderhoudsbeurt bleek niet alles juist gerepareerd.
tandwielen moetsen ook nog vervangen worden. gelukkig heb ik zelf nog een proefrit gemaakt ander was ik er pas weer in de zomer achter gekomen. (fiets wordt in de winter niet gebruikt)
bart
nieuwerkerk aan den ijssel