Website: https://www.24fotoophout.nl
Adres: HW Mesdagstraat 71 9718HE
Plaats: Groningen

Specialist in het afdrukken van foto op hout. 100% expertise en vakmanschap.

24fotoophout.nl

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk. Ik had een foto op hout besteld voor mijn vader. Aangezien ze enorm druk waren voor moederdag, heb ik toch deze foto op de beloofde dag mee kunnen nemen naar mijn zieke vader. Inmiddels is hij overleden en gaat dit schilderij met hem mee.
Ook emailen ze gelijk terug en denken ze mee. Zeer positief

Nathalie
Dinxperlo

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Mooie producten en prima service!

Erwin
Budel

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
Erg snelle levering en super blij met de foto's van mijn zoontjes op hout! Ophangsysteem zat er niet bij hierover een mail gestuurd deze werd meteen beantwoord en ze hebben het meteen opgestuurd erg tevreden.

Reiny

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit
Track en trace. Nu was het afwachten wanneer ik wat kreeg.
Arnold
Lelystad

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Pluspunten
Mooie afdruk, schappelijke prijs. Levertijd oké. Bij contact een persoonlijke benadering.
De communicatie over verzending kan beter. Ze geven een enorme korting van 45%, maar dat moet je dan wel weten. Waarom niet gewoon een scherpe standaardprijs?
Marc

Gepubliceerd op: 30/03/2019

Pluspunten
Snelle levering en adequate antwoorden op onze vragen. Een collage moet toch perfect zijn en overleg over het ontwerp. Prima bevallen!

Bart
Assen

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
De 1e bestelling ging wat moeizaam qua levertijd en communicatie maar hierop is direct actie ondernomen door als tegemoetkoming een 2e foto gratis aan te bieden!
De printkwaliteit is goed en de eindproducten zijn mooi.
Levering binnen 24 uur blijft een dingetje...

Gerrit
Oosterwolde Gld.

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten

Levering veel te laat! Een week ipv binnen 24 uur.
Communicatie gebrekkig! Mail af en toe reactie maar geen duidelijke informatie. Telefonisch compleet onbereikbaar!
Verticale planken besteld maar horizontale planken ontvangen! Nu is het effect van de foto minder mooi!
Het printresultaat lijkt me van goede kwaliteit maar verder zeer veel verbeterpunten waar echt wat aan gedaan moet worden.

Oosterwolde Gld.
20/02/2019

Pluspunten
Het vurenhout portret aan de wand is een pareltje! Sneller geleverd dan verwacht. We hebben het portret gisteren ontvangen en hangt inmiddels aan de muur bij ons in de woonkamer. Kwaliteit is bovendien superieur aan de portretten, die we reeds in het huis hebben hangen.
Geen tegenvallers
Jan Peter
Luttelgeest

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten

Ten eerste heel laat geleverd, zonder bericht vooraf!
Maar het ergste is het resultaat, de foto is erg lelijk op het hout gezet, bij bepaalde lichtval is de foto niet te zien of vlekkerig te zien. Verder loopt er een streep midden over de neus van onze zoon, zijn hele hoofd doormidden en de afwerking is erg slecht, niks geschuurd oid.
Ik heb een foto op hout met korting besteld, gevraagd wat de beste optie is in onze maat qua hout, maar had niet verwacht dat dan het resultaat zo tegen zou vallen!
Na mail over en weer krijg ik nu geen reactie meer!
Erg jammer, heeft ons ruim 80 euro gekost!
Antwoord 24fotoophout.nl
Bedankt voor uw feedback.

Voor alle producten hanteren wij een zeer hoge kwaliteit standaard. De scherpte van uw foto hebben wij echter geen invloed op. Ook bepaalt u zelf de uitsnede (positie naden) tijdens bestellen. Steigerhout heeft een robuuste afwerking, zie houtsoorten.

Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u gehad en een passend voorstel gedaan.
T. Sinke
Yerseke