Website: https://www.3vneck.com
Adres: Haarlemmermeerstraat 128 1058KH
Telefoon: 0202212372

SPECIALISATIE
3V Underwear specialiseert zich in hoog kwalitatief ondergoed voor de goed geklede man, gemaakt van de hedendaags fijnste textielsoorten met hoogwaardige eigenschappen en bovendien ook nog milieuvriendelijk..
Extra lange, diepe V-hals T-shirts gemaakt van zeer fijn samengesteld bamboetextiel voeren momenteel de boventoon en meerdere producten zullen op korte termijn verschijnen.

BELEVING
Bij 3V Underwear streven wij naar een uiterst plezierige beleving bij zowel het gebruik van onze producten als beleving van onze service. Om dit te bereiken houden wij ontwerp en productie in eigen hand en laten wij ons o.a. inspireren door onze klanten middels co-creatie projecten. Daarom zijn ook beoordelingen die Kiyoh verzamelt via deze website voor ons van essentieel belang. De consument oordeelt, geeft ons suggesties en leidt ons zo naar het bereiken van onze missie. Dank u!

STERKE BASIS
Bij ons moet de basis goed zijn. Hoog kwalitatieve producten die volledig maatschappelijk verantwoord zijn, maar met een trendy, sexy tintje waarbij stijlvol toch altijd voorop blijft staan.
Wij zijn een open onderneming. Zowel klanten als niet klanten mogen altijd bellen en mailen voor vragen, bezwaren, complimenten, suggesties of anders, gewoon omdat wij moeten delen wat beter kan. Het produceren van maatschappelijke activiteit waar je een goed gevoel bij krijgt en ook iets goed doet voor een ander, dat vinden wij geweldig! Daarom ondersteunen wij ook dance4life.

3V Underwear

Pluspunten
Luxe product. Snelle service. Constante drang tot verbeteren. Ook na de verkoop prima service en bij hey melden van een in mijn geval stikfout in het shirt werd een vervangend shirt gestuurd.
Kleinigheden: Beschrijving van productietraject van plant tot stof zou wat duidelijker kunnen. Rondgeweven stof, geen zijnaden zou interessant kunnen zijn.
Hans

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Goede shirts
Slechte website. Onoverzichtelijk.

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Rob

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
goede service qua levering; bovenal super kwaliteit van het ondergoed

Jeroen
Zottegem

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Gepubliceerd op: 02/12/2018

Pluspunten
Zeer mooie shirts, snel geleverd en zeer hulpvaardige klantenservice

Antwoord 3V Underwear
Wat leuk om te weten dat je zo'n goed gevoel hebt over de support van onze klantenservice. Je bent uiteindelijk bij de juiste maatkeuze uitgekomen en dat is erg belangrijk hoe je uiteindelijk 3V Underwear ervaart. Details zijn bij ons cruciaal!
Schroom niet weer contact te nemen want dat vinden wij juist leuk!
Willemijn

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Het Bamboe shirt zit perfect en is totaal niet zichtbaar onder mijn overhemden. Help ook echt tegen zweten.
Antwoord 3V Underwear
Heel hartelijk dank voor de correctie van de beoordeling Uiteindelijk bleek dat de bekritiseerde boxer niet van 3V Underwear kwam, maar van een ander.
Het shirt in Beach Club Sand kleur hebben wij inderdaad wel geleverd, en wij zijn superblij dat het zo goed bevalt!
Heel hartelijk dank voor deze prachtige 10!
Robin

Gepubliceerd op: 26/08/2018

Pluspunten
De afbeelding van de boxers komt niet echt overeen. De pijpjes zijn korter dan op de afbeelding.

26/08/2018

Pluspunten
Door een vertraging bij postnl werd het krap om het shirt nog te kunnen dragen voor de speciale gelegenheid waar ik deze voor had besteld. Rick heeft er alles aangedaan om ervoor te zorgen dat ik het shirt op tijd kreeg (wilde zelfs het shirt persoonlijk komen brengen). Mede door zijn toedoen heb ik de bezorger op de dag van de gelegenheid kunnen onderscheppen en zo toch nog gebruik kunnen maken van het shirt.
De t shirts van 3v zitten goed en comfortabel. De variant in zandkleur zijn niet zichtbaar onder een wit overhemd.

Antwoord 3V Underwear
Wat ontzettend leuk dat je deze reactie geeft! Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de vertraging niet bij PostNL zat. Wel klopt het dat wij hier aan onze kant alles in het werk hebben gesteld om een oplossing te vinden en PostNL hierbij bewonderenswaardig behulpzaam was. Dit is overigens ook bij PostNL speciaal gemeld.
De genomen moeite was het dubbel en dwars waard want niets is zo leuk om te horen dat je zo'n positieve beleving hebt met 3V Underwear dat je het wilt doorvertellen en aanbevelen!

Hartelijk dank hiervoor!
Rick van 3V Underwear
Jorrit

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Perfecte levering. En natuurlijk een heel goed product.

Antwoord 3V Underwear
Wat heerlijk om dit cijfer te krijgen! Want daar knokken wij elke dag voor! Dat motiveert om zo door te blijven gaan, en liefst nog beter te worden!
Zo ontzettend dank voor deze beoordeling!
rene
dordrecht

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Antwoord 3V Underwear
Het directe contact met de klant is wat wij het allerliefst willen. Deze beoordeling is ons echt heel erg veel waard, Shima. Wij hebben elkaar een aantal keren telefonisch gesproken, maar een 10 blijven wij heel erg bijzonder vinden! Maar ja, het blijft ons ook motiveren om die 10 te blijven behouden! Dank!
Shima

Gepubliceerd op: 01/07/2018