Website: https://www.3vneck.com
Adres: Haarlemmermeerstraat 128 1058KH
Telefoon: 0202212372

SPECIALISATIE
3V Underwear specialiseert zich in hoog kwalitatief ondergoed voor de goed geklede man, gemaakt van de hedendaags fijnste textielsoorten met hoogwaardige eigenschappen en bovendien ook nog milieuvriendelijk..
Extra lange, diepe V-hals T-shirts gemaakt van zeer fijn samengesteld bamboetextiel voeren momenteel de boventoon en meerdere producten zullen op korte termijn verschijnen.

BELEVING
Bij 3V Underwear streven wij naar een uiterst plezierige beleving bij zowel het gebruik van onze producten als beleving van onze service. Om dit te bereiken houden wij ontwerp en productie in eigen hand en laten wij ons o.a. inspireren door onze klanten middels co-creatie projecten. Daarom zijn ook beoordelingen die Kiyoh verzamelt via deze website voor ons van essentieel belang. De consument oordeelt, geeft ons suggesties en leidt ons zo naar het bereiken van onze missie. Dank u!

STERKE BASIS
Bij ons moet de basis goed zijn. Hoog kwalitatieve producten die volledig maatschappelijk verantwoord zijn, maar met een trendy, sexy tintje waarbij stijlvol toch altijd voorop blijft staan.
Wij zijn een open onderneming. Zowel klanten als niet klanten mogen altijd bellen en mailen voor vragen, bezwaren, complimenten, suggesties of anders, gewoon omdat wij moeten delen wat beter kan. Het produceren van maatschappelijke activiteit waar je een goed gevoel bij krijgt en ook iets goed doet voor een ander, dat vinden wij geweldig! Daarom ondersteunen wij ook dance4life.

3V Underwear

Pluspunten
Keurig geleverd en fijn product.

Antwoord 3V Underwear
Hoe heerlijk is het om een 10 te ontvangen!
Wij gaan niet op louweren rusten hoor!

Inmiddels hebben wij een nieuwe fabrikant, welliswaar duurder, maar ook met meer zekerheid om een constante hoge kwaliteit te kunnen leveren.

Wij hopen dat je nog lang bij ons blijft Peter!
Lelystad

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Soepel bestelproces, fijne kwaliteit ondershirts die je niet ziet onder een wit overhemd!

Antwoord 3V Underwear
Fantastisch Jasper dat jij dit zo deelt! Beach Club Sand is de trots van 3V Underwear en de totstandkoming heeft onze mooiste herinneringen. Wij gingen aan de kust even boven Porto met een kleurenkaart het strand op om een natuurlijke kleur te definiƫren
Achter Beach Club Sand zitten een heleboel mooie gedachtes en herinneringen die ons hebben gedreven om door te gaan om het meest hoog functionele en kwalitatieve ondershirt te brengen. Dat betekent ook onzichtbaarheid onder een overhemd.
Dank je voor de door jouw genomen moeite om te delen.
Mail en bel ons als je vragen of suggesties hebt!

Fijne feestdagen!

Jasper

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Er kan altijd wat misgaan.
Maar de wijze waarop ermee omgegaan wordt is een visitekaartje voor get bedrijf.

Antwoord 3V Underwear
Bij 3V Underwear proberen wij een retourzending of ruiling altijd dezelfde dag nog te regelen.
Aaaauuchhh. dat ging hier verkeerd.
Dank Ria dat je onze compensatie hebt kunnen waarderen.
Ria
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Luxe product. Snelle service. Constante drang tot verbeteren. Ook na de verkoop prima service en bij hey melden van een in mijn geval stikfout in het shirt werd een vervangend shirt gestuurd.
Kleinigheden: Beschrijving van productietraject van plant tot stof zou wat duidelijker kunnen. Rondgeweven stof, geen zijnaden zou interessant kunnen zijn.
Hans

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Goede shirts
Slechte website. Onoverzichtelijk.

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Rob

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
goede service qua levering; bovenal super kwaliteit van het ondergoed

Jeroen
Zottegem

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Gepubliceerd op: 02/12/2018

Pluspunten
Zeer mooie shirts, snel geleverd en zeer hulpvaardige klantenservice

Antwoord 3V Underwear
Wat leuk om te weten dat je zo'n goed gevoel hebt over de support van onze klantenservice. Je bent uiteindelijk bij de juiste maatkeuze uitgekomen en dat is erg belangrijk hoe je uiteindelijk 3V Underwear ervaart. Details zijn bij ons cruciaal!
Schroom niet weer contact te nemen want dat vinden wij juist leuk!
Willemijn

Gepubliceerd op: 01/10/2018