Website: https://www.3vneck.com
Adres: Haarlemmermeerstraat 128 1058KH
Telefoon: 0202212372

SPECIALISATIE
3V Underwear specialiseert zich in hoog kwalitatief ondergoed voor de goed geklede man, gemaakt van de hedendaags fijnste textielsoorten met hoogwaardige eigenschappen en bovendien ook nog milieuvriendelijk..
Extra lange, diepe V-hals T-shirts gemaakt van zeer fijn samengesteld bamboetextiel voeren momenteel de boventoon en meerdere producten zullen op korte termijn verschijnen.

BELEVING
Bij 3V Underwear streven wij naar een uiterst plezierige beleving bij zowel het gebruik van onze producten als beleving van onze service. Om dit te bereiken houden wij ontwerp en productie in eigen hand en laten wij ons o.a. inspireren door onze klanten middels co-creatie projecten. Daarom zijn ook beoordelingen die Kiyoh verzamelt via deze website voor ons van essentieel belang. De consument oordeelt, geeft ons suggesties en leidt ons zo naar het bereiken van onze missie. Dank u!

STERKE BASIS
Bij ons moet de basis goed zijn. Hoog kwalitatieve producten die volledig maatschappelijk verantwoord zijn, maar met een trendy, sexy tintje waarbij stijlvol toch altijd voorop blijft staan.
Wij zijn een open onderneming. Zowel klanten als niet klanten mogen altijd bellen en mailen voor vragen, bezwaren, complimenten, suggesties of anders, gewoon omdat wij moeten delen wat beter kan. Het produceren van maatschappelijke activiteit waar je een goed gevoel bij krijgt en ook iets goed doet voor een ander, dat vinden wij geweldig! Daarom ondersteunen wij ook dance4life.

3V Underwear

Pluspunten
Snelle levering en top kwaliteit

Tim
Haarlem

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Zeer prettige communicatie, onverslijtbaar materiaal wat ook nog eens erg prettig draagt.
Dick
Katwijk

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten
Goede prijs/kwaliteitverhouding, mooi pasvorm en het kwaliteit van de stof is hoog. Ik beveel dit bedrif aan vanwege de Hooge kwaliteit van de grondstoffen namelijk 95% bamboe en 5% elasthaan. Terwijl andere bedrijven kiezen voor minder bamboe en meer katoen te gebruiken. Ik zal zeker terug komen.
Ik zou meer keuzen willen hebben over de koerier service misschien kunnen ze ook DHL gebruiken voor de zendingen.
Antwoord 3V Underwear
Wat hebben wij een ontzettend leuk telefoongesprek met u gehad en wat zijn wij blij dat u aangaf dat onze shirts met een hoog gehalte bamboe voor u de oplossing zijn tegen transpiratie.
Uw suggestie voor meer keuze in disributeurs hebben wij met dank ontvangen en zullen wij natuurlijk bespreken met ons verzendhuis.
Jarel

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Heel snelle levering
Heel goede opvolging bij mogelijke vragen en opmerkingen

Fred
Brussel

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Heel snelle levering
Retourkosten zouden door 3V Underwear moeten worden gedragen

Brussel
03/01/2018

Pluspunten
Snelle service en mooi product, alleen de website werkt op mobiel niet optimaal

Antwoord 3V Underwear
Heel hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! Van harte hopen wij dat u ook de voordelen van de functionaliteit van de bamboe diepe V-hals shirts van 3V Underwear net zo positief zult ervaren. Want daar gaat het natuurlijk om!
De werking van onze website op mobiel gaan wij natuurlijk even controleren!
Sandra

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Beetje duur.
Willem
Vlissingen

Gepubliceerd op: 15/07/2017

Pluspunten
Gebruikersvriendelijke website
goede verhouding kwaliteit-prijs.
goede pasvorm
snelle levering

Antwoord 3V Underwear
Wat velen niet beseffen, is het gevoel van voldoening waarmee je het weekend ingaat als je zo'n beoordeling krijgt! Charles, heel ons team vindt dit vreselijk leuk dat wij jou hebben kunnen bedienen! Bel ons als je nog suggesties hebt wat beter kan of wat wij moeten gaan brengen!
Charles

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Gepubliceerd op: 02/01/2017

Pluspunten
Fijne stof shirts
pasvorm is in de jaren veranderd dus je mag niet meer uitgaan van eerdere bestellingen. de V is dieper en de maat is anders. Erg vervelend, maar de maat die ik nu besteld heb (medium-small) kan net. Wel met diepere V.
Antwoord 3V Underwear
Ja helaas. Er werd een shirt besteld en vergeleken met een shirt van inmiddels 3 jaar geleden. Sinds ca. 2 jaar is het vandaag een hoofdprioriteit bij 3V Underwear om kwaliteit en maatvorm te houden. Zelfs onze fabrikant merkte op dat wij hier wel heel erg strikt in zijn! :)
Erik
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 02/01/2017

Pluspunten
Uitermate klantvriendelijk en super snelle reactie. Hadden een klein probleem met een t-shirt en dat is per ommegaande uitstekend opgelost. Wij zullen zeker nog meer hier bestellen.
Jacqueline Rijsbergen
Leiderdorp