Website: https://www.3vneck.com
Adres: Haarlemmermeerstraat 128 1058KH
Telefoon: 0202212372

SPECIALISATIE
3V Underwear specialiseert zich in hoog kwalitatief ondergoed voor de goed geklede man, gemaakt van de hedendaags fijnste textielsoorten met hoogwaardige eigenschappen en bovendien ook nog milieuvriendelijk..
Extra lange, diepe V-hals T-shirts gemaakt van zeer fijn samengesteld bamboetextiel voeren momenteel de boventoon en meerdere producten zullen op korte termijn verschijnen.

BELEVING
Bij 3V Underwear streven wij naar een uiterst plezierige beleving bij zowel het gebruik van onze producten als beleving van onze service. Om dit te bereiken houden wij ontwerp en productie in eigen hand en laten wij ons o.a. inspireren door onze klanten middels co-creatie projecten. Daarom zijn ook beoordelingen die Kiyoh verzamelt via deze website voor ons van essentieel belang. De consument oordeelt, geeft ons suggesties en leidt ons zo naar het bereiken van onze missie. Dank u!

STERKE BASIS
Bij ons moet de basis goed zijn. Hoog kwalitatieve producten die volledig maatschappelijk verantwoord zijn, maar met een trendy, sexy tintje waarbij stijlvol toch altijd voorop blijft staan.
Wij zijn een open onderneming. Zowel klanten als niet klanten mogen altijd bellen en mailen voor vragen, bezwaren, complimenten, suggesties of anders, gewoon omdat wij moeten delen wat beter kan. Het produceren van maatschappelijke activiteit waar je een goed gevoel bij krijgt en ook iets goed doet voor een ander, dat vinden wij geweldig! Daarom ondersteunen wij ook dance4life.

3V Underwear

Pluspunten
Perfecte levering. En natuurlijk een heel goed product.

Antwoord 3V Underwear
Wat heerlijk om dit cijfer te krijgen! Want daar knokken wij elke dag voor! Dat motiveert om zo door te blijven gaan, en liefst nog beter te worden!
Zo ontzettend dank voor deze beoordeling!
rene
dordrecht

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Antwoord 3V Underwear
Het directe contact met de klant is wat wij het allerliefst willen. Deze beoordeling is ons echt heel erg veel waard, Shima. Wij hebben elkaar een aantal keren telefonisch gesproken, maar een 10 blijven wij heel erg bijzonder vinden! Maar ja, het blijft ons ook motiveren om die 10 te blijven behouden! Dank!
Shima

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Komt afspraak na
Tekst voorwaarden retourzending op website aanpassen

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Snelle levering en top kwaliteit

Tim
Haarlem

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Zeer prettige communicatie, onverslijtbaar materiaal wat ook nog eens erg prettig draagt.
Dick
Katwijk

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten
Goede prijs/kwaliteitverhouding, mooi pasvorm en het kwaliteit van de stof is hoog. Ik beveel dit bedrif aan vanwege de Hooge kwaliteit van de grondstoffen namelijk 95% bamboe en 5% elasthaan. Terwijl andere bedrijven kiezen voor minder bamboe en meer katoen te gebruiken. Ik zal zeker terug komen.
Ik zou meer keuzen willen hebben over de koerier service misschien kunnen ze ook DHL gebruiken voor de zendingen.
Antwoord 3V Underwear
Wat hebben wij een ontzettend leuk telefoongesprek met u gehad en wat zijn wij blij dat u aangaf dat onze shirts met een hoog gehalte bamboe voor u de oplossing zijn tegen transpiratie.
Uw suggestie voor meer keuze in disributeurs hebben wij met dank ontvangen en zullen wij natuurlijk bespreken met ons verzendhuis.
Jarel

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Heel snelle levering
Heel goede opvolging bij mogelijke vragen en opmerkingen

Fred
Brussel

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Heel snelle levering
Retourkosten zouden door 3V Underwear moeten worden gedragen

Brussel
03/01/2018

Pluspunten
Snelle service en mooi product, alleen de website werkt op mobiel niet optimaal

Antwoord 3V Underwear
Heel hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! Van harte hopen wij dat u ook de voordelen van de functionaliteit van de bamboe diepe V-hals shirts van 3V Underwear net zo positief zult ervaren. Want daar gaat het natuurlijk om!
De werking van onze website op mobiel gaan wij natuurlijk even controleren!
Sandra

Gepubliceerd op: 04/01/2018