Website: https://www.3vneck.com
Adres: Haarlemmermeerstraat 128 1058KH
Telefoon: 0202212372

SPECIALISATIE
3V Underwear specialiseert zich in hoog kwalitatief ondergoed voor de goed geklede man, gemaakt van de hedendaags fijnste textielsoorten met hoogwaardige eigenschappen en bovendien ook nog milieuvriendelijk..
Extra lange, diepe V-hals T-shirts gemaakt van zeer fijn samengesteld bamboetextiel voeren momenteel de boventoon en meerdere producten zullen op korte termijn verschijnen.

BELEVING
Bij 3V Underwear streven wij naar een uiterst plezierige beleving bij zowel het gebruik van onze producten als beleving van onze service. Om dit te bereiken houden wij ontwerp en productie in eigen hand en laten wij ons o.a. inspireren door onze klanten middels co-creatie projecten. Daarom zijn ook beoordelingen die Kiyoh verzamelt via deze website voor ons van essentieel belang. De consument oordeelt, geeft ons suggesties en leidt ons zo naar het bereiken van onze missie. Dank u!

STERKE BASIS
Bij ons moet de basis goed zijn. Hoog kwalitatieve producten die volledig maatschappelijk verantwoord zijn, maar met een trendy, sexy tintje waarbij stijlvol toch altijd voorop blijft staan.
Wij zijn een open onderneming. Zowel klanten als niet klanten mogen altijd bellen en mailen voor vragen, bezwaren, complimenten, suggesties of anders, gewoon omdat wij moeten delen wat beter kan. Het produceren van maatschappelijke activiteit waar je een goed gevoel bij krijgt en ook iets goed doet voor een ander, dat vinden wij geweldig! Daarom ondersteunen wij ook dance4life.

3V Underwear