Website: www.aanhangcars.nl
Adres: Carlsonstraat 19 8263CA
Plaats: Kampen

Aanhangcars

Pluspunten
Goed advies. Nette aflevering. Leggen alles ter plaatse rustig uit. Aanhanger stond gereed.

Punter
Zwolle

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Duidelijke afspraken en snelle levering
Netjes en correcte behandeling.
Top doorgaan zo .

Benjamin
Hattem

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Perfecte aflevering en afhandeling van de aanhanger. De aanhanger zag er tip top uit
In het account kan je wel je artikelen zien maar niet je bestelsatus. Het zou beter zijn als je kon zien wanneer er iets geleverd kan worden en of er vertragingen zijn met bep. leveringen. Dat vindt ik persoonlijk beter voor de gemoedsrust.
Antwoord Aanhangcars
Bedankt voor uw terugkoppeling. Fijn om te horen dat u de nieuwe mijn account functie heeft gebruikt. Wij zijn druk bezig stap voor stap extra functies aan mijn account toe te voegen, en hopelijk zal bestelinformatie tonen ook op korte termijn mogelijk zijn. Voor nu is alle klantcommunicatie vanaf de aanvraag nog via email en telefoon, maar het gebruiken van het mijn account op de website voor dit soort informatie is zeker een goede aanvulling.
Wikevo Klusbedrijf
Volendam

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten

bakje koffie was lekker geweest
Antwoord Aanhangcars
Bedankt voor uw verbeterpunt.
We hebben een paar maanden geleden speciaal een koffieautomaat voor onze bezoekers geplaatst zodat deze een lekker kopje koffie of thee kunnen pakken wanneer ze bij ons zijn. Helaas heeft u dit dus niet gezien en hebben mijn collega's er in uw geval ook niet aan gedacht u hierop te wijzen. We gaan kijken of, en hoe we dit beter kunnen doen, want we hadden u graag een kopje koffie laten drinken.
derek
Ooij

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit, klantvriendelijk ontvangen door verkoper die luisterd naar je wensen. Eerlijk en goed advies voor het maken van de juiste keuzes. Aanpassing achteraf voor accesoires geen probleem en goede communicatie betreffende aflevertijd. Aflevering correct!

Wilco Temmink - Burovooormuziek.NL
Mariënheem

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Zeer goed geholpen !! Voor de 2e keer daar een aanhanger gekocht en goede service. Wilde op het laatste moment nog een aanpassing en dit werd gelijk geregeld.

Ducaat Dakwerken
Vleutem

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
snelle service. 's ochtends gebeld en gelijk afspraak gemaakt over prijs en levering. paar uur later opgehaald

JP
Den Dolder

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
zeer fijne ontvangst en service,nemen alle tijd voor je.
maken de aanhangwagen gelijk klaar terwijl je wacht met een goed bak koffie.
zeer gunstig geprijsd

hotze
BIDDINGHUIZEN

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Van Terschelling af was het een prima ontvangst met koffie.
Zeer vriendelijke en bekaampersoneell
een 10