Website: www.AEDvoordelig.nl
Adres: Spegelt 6 5674 CD
Plaats: NUENEN

Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf of vereniging? Wij adviseren u graag bij het maken van de juiste keuze.
AEDvoordelig is een merk-onafhankelijk dealer van praktisch alle AED merken en heeft een ruim assortiment aan AED accessoires zoals AED kasten, AED batterijen AED elektroden, beademingsmaskers, reanimatietrainers, etc.

AEDvoordelig.nl

Pluspunten
ik had hem in jan besteld kreeg hem in april
in dit soort gevallen zou je direct een oplossing voor de zelfde prijs aan moeten bieden
Antwoord AEDvoordelig.nl
Beste klant, Ik begrijp uw reactie en het was inderdaad heel vervelend dan onze leverancier Philips zolang wereldwijd niet kon leveren. Wel hebben wij u (meerdere keren) een voorstel gedaan om een alternatief te ontvangen voor hetzelfde bedrag. Zo hebben we de (duurdere) Zoll AED plus aangeboden en de Heartsine 350p. Ook hadden we de mogelijkheid voor een leen AED. Omdat u niet op onze voorstel reageerde, gingen wij ervan uit dat u hier geen interesse in had. Naar ons idee hebben we alles gedaan om het ongemak van onze klanten te beperken. Juist dan komt een onvoldoende klantwervaring "hard" aan bij ons. Graag horen wij van u wat wij anders of beter hadden kunnen doen....Alvast dank!
Max Dental center

Gepubliceerd op: 29/04/2019