Website: www.AEDvoordelig.nl
Adres: Spegelt 6 5674 CD
Plaats: NUENEN

Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf of vereniging? Wij adviseren u graag bij het maken van de juiste keuze.
AEDvoordelig is een merk-onafhankelijk dealer van praktisch alle AED merken en heeft een ruim assortiment aan AED accessoires zoals AED kasten, AED batterijen AED elektroden, beademingsmaskers, reanimatietrainers, etc.

AEDvoordelig.nl

Pluspunten

onderhoudscontracten op de site niet volledig. Ook bij levering pakket onderhoud 3,5 jaar ipv 5 jaar addertje on der het gras..
1 jaar gratis service vervalt hiermede. Dus eigenlijk maar 1/2 jaar .
Antwoord AEDvoordelig.nl
Hallo, Zoals telefonisch besproken en per mail houden ook wij zeker niet van "addertjes onder het gras". Bij aankoop van een AED kunt u kiezen uit twee gratis AED servicecontracten: 1. 1e jaar gratis bij een jaarcontract OF 1,5 jaar gratis als u direct kiest voor een 5 jarig contract. Aan u de (vrijblijvende) keuze.....
jan
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Prima levertijd
Prijs kwaliteit verhouding slecht.
Antwoord AEDvoordelig.nl
Dag Mark, We hebben je een andere (grotere en sterkere) schaar gestuurd. Let wel, het is een kledingschaar voor incidenteel gebruik. Niet bedoeld voor het het knippen van papier of karton. We hopen je hiermee weer tevreden te stellen....
Mark
Hattem