Website: www.AEDvoordelig.nl
Adres: Spegelt 6 5674 CD
Plaats: NUENEN

Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf of vereniging? Wij adviseren u graag bij het maken van de juiste keuze.
AEDvoordelig is een merk-onafhankelijk dealer van praktisch alle AED merken en heeft een ruim assortiment aan AED accessoires zoals AED kasten, AED batterijen AED elektroden, beademingsmaskers, reanimatietrainers, etc.

AEDvoordelig.nl

Pluspunten
product wat ik heb ontvangen een prima
met ideaal betalen ging niet in eerste instantie, werd daarna gebeld door het bedrijf en als ik het meteen zou overmaken zou het de volgende dag op de post gaan. Donderdag betaald zou betekenen vrijdag op de post en zaterdag geleverd krijgen. het mondmasker werd pas woensdag geleverd. Terwijl de telefoniste mij had verzekerd dat het meteen verstuurd zou worden.
Geen goede service!!
Antwoord AEDvoordelig.nl
Dag Suzanne,
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt! We willen hier graag van leren al lag het ik dit geval niet in onze handen. IDeal had helaas even te maken met een landelijke storing, en tweede "pech" was dat DHL 2 dagen met pakket op "verhinderd en vertraagd" stond (zie track-and-trace). Iets wat zelden voorkomt, maar helaas nu (mogelijk door de vakantie periode) wel een keer. Al met al is het pakket dus inderdaad later aangekomen dan normaal en dat vinden ook wij heel vervelend. Wel hoop ik dat u begrijpt dat wij in dit geval buiten onze invloed lag. Mocht u nog vragen hebben, ik hoor het graag! Groeten, Roelof Janssen AEDvoordelig.nl

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Cadran
HILVARENBEEK

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten
Wat we besteld hebben is geleverd.
Uit voorraad leveren, niet dagen later..
Verder prima verzorgd!
Antwoord AEDvoordelig.nl
Hallo, bedankt voor uw feedback en wat jammer dat u niet tevreden bent over de levertijd. Graag leg ik u uit waarom het iets langer dan normaal heeft geduurd. Normaal hebben we deze AED altijd op voorraad of binnen 1 dag ik huis. In uw situatie kwam de bestelling na 15.30 binnen, hadden we deze net niet meer op voorraad en omdat het al 15.30 was kon leverancier ook pas de volgende dag kon de leverancier om de volgende dag pas versturen. Daarna hebben wij de AED voor u getest en geïnstalleerd. Ook hebben wij u steeds op de hoogte gehouden over de levering en de verwachte levertijd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dat graag! Wij zien u graag weer terug in onze shop!
Jerry Hubertus/Servall bv
Landsmeer