Website: http://www.airplantshop.nl
Adres: Ampereweg 25 2627 BG
Plaats: Delft

airplantshop.nl

Pluspunten
mooie plantjes
goed ingepakt
snelle levering
word snel nog een keer besteld

dirk
somme leuze

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Envoi rapide , bonne qualité de plante et excellente communication
Attention à bien vérifié la commande avant l'envoi , de façon à ce qu"il ne manque rien
Thanks!
Marc
Marneffe - Belgique

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
hele mooie plantjes, snelle levering en zijn er problemen wordt het gelijk behandeld en opgelost.

Antwoord airplantshop.nl
Hoi Thea, zo te lezen is de vaas (van de jellyfish in glas) dit keer wel goed aangekomen! Fijn! Bedankt voor de 10.
Thea
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 18/02/2018

Doorgaan
Dank je wel!
Van der waal
Heerjansdam

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Vriendelijk geholpen toen de bestelling elders qas afgeleverd omdat ik niet thuis was en ik geen kaartje van de bezorger had ontvangen. Ontzettend blij met de Jellyfish. Ze hangen mooi aan een gordijnroede bij het raam.

Antwoord airplantshop.nl
Hi Margot, bedankt nog voor de tekst van de Usneoides ;-) dit staat nu op de site!
Margot
Castricum

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Plantjes werden snel bezorgd en zagen er uit zoals beloofd! Met uitleg over de verzorging en een gratis plantenspuit.

Bedankt voor de 10!
Lenneke

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Verzorgde verzending
Bedankt
Van de kleine plantjes wel verdroogde buiten “ blaadjes” moeten verwijderen..
Heb ze behandeld volgens jullie voorschrift..
Antwoord airplantshop.nl
Hi Julo, als je twijfelt over de kwaliteit, neem dan aub contact op met ons via de mail, stuur ons wat foto's info@airplantshop.nl
We kiezen met zorg de beste en mooiste plantjes uit om te versturen, als dit niet zo is, dan vernemen wij dit natuurlijk zo snel mogelijk.
Julo vanbellingen

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Alles perfect en vlot verlopen...bedankt

Fijn om te horen!! :-) Dank je wel
Rony
Brasschaat / Belgie

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Product = goed, verpakking en verzenden = goed. Hier kan je goed bestellen, maar geef wel direct een goed review. Anders 2 herinneringen.
Na 4 dagen een reviewverzoek, heb je even geen tijd voor, dus krijg je na 10 dagen een "Herinnering" dat je geen review hebt gegeven. Dan geef je een review, met verbeterpunten. De reactie: Of ik de review wil aanpassen ........... En als ik nu niet had gereageerd was er nog een "herinnering" gekomen ................ Kabouter Lui zou zeggen: "Ik word hier zo moe van".
Antwoord airplantshop.nl
We hebben telefonisch contact gehad over de mail die u ontvangen heeft van Kiyoh 4 dagen na de verzending van uw bestelling, en de herinnering die u kreeg omdat u in eerste instantie geen review had geschreven.

Gelukkig gaf u aan wel erg tevreden te zijn met de plantjes, en dat vinden wij natuurlijk super fijn!
Het cijfer is dus gebaseerd op de mail, en niet aan de kwaliteit en zorg van de plantjes.
Judithj
Maastricht

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
Product = goed, verpakking en verzenden = goed, maar een herinnering krijgen dat je nog geen review hebt gegeven is een afgang. Derhalve: niet adviseren om hier te kopen.
Stuur geen herinnering voor een review. Herinneringen zijn alleen voor niet betalen, maar dit is al betaald via ideal bij de bestelling.

Maastricht
13/02/2018

Pluspunten
Snelle levering en goed verpakt.
Handige gebruiksaanwijzing meegeleverd.
Planten zien er mooi uit.
Ga zo door.
Super, dank je wel!!