Website: http://www.akoestiekwinkel.nl
Adres: Franklinweg 8 4207HZ
Plaats: Gorinchem
Telefoon: +31 (0)183 643 885

Akoestiekwinkel.nl is dé specialist in akoestiek en geluidsisolatie voor particuliere en zakelijke toepassingen. Op onze webshop kunt u terecht voor de aankoop van de juiste geluidsisolerende of geluidsabsorberende producten waarmee u uw geluidsprobleem kunt oplossen. Bij de meeste geluidsproblemen zal het plaatsen van geluidsisolatieplaten of geluidsisolatiematten een oplossing bieden. Speciaal voor woningen, voertuigen, boten & jachten of geluidsstudio's bieden wij de oplossing voor uw akoestisch probleem.

- Meer dan 40 jaar ervaring
- Levering binnen 3 werkdagen
- Oplossingen voor zakelijk & particulier gebruik
- Kom langs in onze Akoestiekwinkel

Akoestiekwinkel.nl

Pluspunten
Op tijd een storing bij de post is hun probleem niet
Hou het bij een herinnering als ik de enquete niet wil invullen

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Snel en correct geleverd (uiteindelijk..)
Bestelling zou maandag geleverd worden volgens email. Geen telefoontje of chauffeur gezien. Donderdag maar eens gebeld.. Reactie: dit klopt niet we corrigeren het. Dat werd snel gedaan inderdaad. Toch vreemd.
Simon
Vessem

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
simpel en correct

Steven
Lichtaart België

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
* vriendelijke communicatie
* meedenken in alternativen
* betrouwbaar advies
* staan open voor adviezen van de klant
* spontaan een korting bij laten weten een 2e bestelling
* communicatie levering indien vertraging bij levering
Bert van Wieren
Arcen

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Mooi assortiment
Heldere website
Snelle service/levering
Omslachtige retour aanmelding. Het was even een drempel om mijn onjuist bestelde product retour te zenden wegens de zwaar klinkende wijze zoals aangegeven op de website. Uiteindelijk werkt het allemaal wel, maar zie liever een retour aanmeld functie binnen de website
Antwoord Akoestiekwinkel.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! Hier hechten wij veel waarde aan. We zullen uw feedback over ons retourbeleid dan ook serieus in behandeling nemen.

Klantenservice Akoestiekwinkel

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Duidelijke web info. Vlotte levering.
Product voldoet aan mijn verwachting en is overeenkomstig hetgeen beweert wordt.
Kan ik moeilijk beoordelen na eerste aankoop.
Robert
Lemmer

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Goed functionerende wegsite/shop.
De geleverde akoestische platen zijn niet helemaal maatvast. Er zit soms wel een verschil van een halve centimeter in! De geleverde platen liggen erg los in de verzendverpakking. Producten zijn verder wel goed.
André Weima Fotografie
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Alexander Facon
Gent

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Pluspunten
Communicatie aan de hand van een mailtje was vrij rap en duidelijk.
De website is op zich redelijk duidelijk, alhoewel ik het lastig vond om te vinden wat het verschil is tussen de producten. Het verschil zit in kleine specificaties maar worden niet duidelijk of uitgebreid uitgelicht of besproken.
Het betaal proces was vrij duidelijk en intuïtief.
Verzendkosten zijn erg hoog. Ruim 9 euro om 1 plaatje te verzenden?
De hoeveelheid mail die je krijgt mag ook wel iets minder. Volgens mij heb ik 7 of 8 mails ontvangen ivm mijn bestelling. Beetje overdreven.
Ondanks dat de foam die ik besteld had tegen warmte moest kunnen, smolt hij al van de warmte in de motorruimte. Niet de schuld van deze verkoper, maar de kwaliteit van dit product is niet erg denderend.

Al met al, zeker niet slecht. Maar ik ben ook niet bepaald onder de indruk.
Antwoord Akoestiekwinkel.nl
Beste Vincent,

Hartelijk dank voor uw feedback. Dankzij uw suggesties kunnen wij verbeteringen doorvoeren.

Het spijt ons te horen dat het product dat u besteld heeft niet voldeed aan uw verwachtingen. Na contact met u te hebben opgenomen bleek het product niet de juiste oplossing te zijn geweest voor uw probleem. U gaf aan dit op een andere manier te hebben opgelost. We vinden het fijn te horen dat u alsnog een oplossing heeft kunnen vinden.

Wij hopen u ook in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Klantenservice Akoestiekwinkel
Vincent