Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten
prima alles goed en duidelijk
afgehandeld

groot ammers

Gepubliceerd op: 23/07/2019

Pluspunten
Een goede fiets voor een super prijs
De bagage drager een verhoging aan het einde om hem op te tillen bij een krappe ruimte om te stallen.Nu zitten je vingers klem tussen de accu.
Carla
Kudelstaart

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Goede verkoper zeer open op de mogelijk heden en welke niet daar houw ik van
Per telefoon zijn jullie zeer slecht te bereiken heeft echt dagen geduurd voor ik iemand aan de lijn kreeg
Cor
Krommenie

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Jammer. Kleinigheden daargelaten bevallen de fietsen goed.
Eerste onderhoudsbeurt heeft erg lang op zich laten wachten, maar niets dan lof over de monteur
Nu nog wachten op nieuwe displays en dan ga ik er vanuit, dat we verder kunnen
Betere communicatie over planning onderhoud
Betere informatie mbt levering vervangende onderdelen. Wanneer verzonden, via welke bezorger enz
Antwoord Amslod.nl
Beste Y. Zuiderveld,
Dank voor uw review. Naar aanleiding van uw bericht over de servicebeurt heeft mijn collega even contact met u opgenomen. Ik heb begrepen dat de servicebeurt inmiddels heeft plaatsgevonden.

Ik wens u nog veel fietsplezier!

Anne van Amslod
Y. Zuiderveld
Burgum

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Jammer. Kleinigheden daargelaten bevallen de fietsen goed.
Aflevering was moeizaam en niet volgens afspraak.
Info omtrent in te leveren fietsen was, bleek achteraf niet correct.
Pin betaling ij aflevering is niet mogelijk.
Op 22 juni jl fietsen aangemeld voor eerste onderhoudsbeurt. Ondanks herhaalde reminders nog steeds geen duidelijkheid wanneer dit plaatsvindt.

Burgum
08/07/2019

Gerard
HOOFDDORP

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Als rond rijd in de dorpen en kijken naar me fiets dan zeg ik deze fiets van amslod is super goed
iets betere uitleg.
Theo
Lisse

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
goede kwaliteit. En levering op afgesproken tijd !
Beter bereikbaar zijn per telefoon !
Henk
Grijpskerk

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten

gelijk na aflevering kregen we de accu niet uit de fiets om in huis op te laden, sleutel kwart slag draaien en dan zal de accu eruit moeten worden getrokken. helaas werkte dat niet. Gelijk een email naar service punt gedaan. En kreeg vrij kort daarop dat er een ticket was aangemaakt en dat het zo snel mogelijk het euvel verholpen zou worden. Nu twee weken verder totaal geen letter te horen gekregen. Jammer toch weer, Grote reclames, maar geen snelle service. Had misschien toch maar een sparta ofzo kunnen nemen. jammer jammer jammer.
Antwoord Amslod.nl
Beste Henny,
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u niets van ons hoort. Naar aanleiding van uw review, heeft mijn collega telefonisch contact met u gezocht en u een e-mail gestuurd!

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Henny

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Via internet de site bekeken en brochure aangevraagd. Deze kwam al heel snel. De winkel zag er mooi uit.
We werden vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke uitleg.
Kopje koffie erbij. Proefrit maken is mogelijk. Word ook tijdig via de mail geïnformeerd als er bijzonderheden waren.
Levering was correct. Nog uitleg gehad. De man die de fiets kwam brengen wilde niks drinken ondanks dat hij er al een hele rit op had zitten. Onze ervaring is prima. Dit was bij de vorige leverancier wel anders. tot nu geen klachten over uw bedrijf en we hebben er al verschillende kilometers opzitten.
Ik zou zeggen ga zo door en veel succes met de verkoop.
Alleen jammer dat de levering wat later was. Maar dit kwam door aanpassingen van het display. Dit was echter geen probleem voor ons. Kregen hier netjes een mail over.
Piet
Kronenberg

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Positieve uitstraling. Oer Hollands bedrijf met vakkennis en met goede producten en zeer klantvriendelijk.
ga zo door !!
Ton