Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten
Ondanks dat het een internetbedrijf is, heb je toch het gevoel persoonlijk contact te hebben. De levering was bij mij wat laat, maar dit wel mooi gecompenseerd.
Voor mij was niet helemaal duidelijk hoe het zat met de fietsverzekering. Hier had ik beter over geïnformeerd kunnen worden. Op de actie dag met Pasen was het heel druk in de winkel, waardoor we lang moesten wachten voor een informerend gesprek.
Ingrid
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Aflevering goed en op afgesproken tijd afgeleverd de betreffende persoon die de fiets afleverde nam alle tijd zodat hij de fiets op een zeer goed naar tevredenheid heeft afgeleverd.
Wat aflevering betreft goed.
Verkoper zou er goed aan doen om bij de verkoop toch aandacht hebben voor eventuele hulpmiddelen dit is niet goed gegaan bij de aankoop van onze eerste fiets
in januari 2019
A. Timmer
Nieuw Buinen

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Kan ik nog niet geven'' nog niet zoveel op gefiets.n.l.29 juni fiets stuk .door de a.n.w.b. thuis gebracht.Vanaf 1 juli div keren gebeld om de fiets te laten repareren. 5 juli de fiets opgehaald voor reparatie. Nu 5 aug de fiets nog niet terug.
Tel. slecht te bereiken.Veel in lang in de wacht.ER worden loze beloftes gegeven .Mijn fiets zou al klaar staan voor aflevering maar komt gewoon niet.Dus fiets stuk v.a.29 juni ''nu;5 aug. Waar blijft mijnfiets?Jullie beloven en zijn vol begrip .Maar er gebeurt niets.Heel frusterend.
marga raangs
harkstede

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten
Klantvriendelijkheid en er wordt meegedacht.
Servicebereidheid is ook prima, onlangs ervaren met een servicebeurt van de fiets van mijn vrouw.
Telefonische bereikbaar is matig, moest meerdere keren bellen voor er contact was.
Jan
Nieuwleusen

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten
klantvriendelijk,goede uitleg over de fietsen,mooie presentatie en technische specificatie in de showroom.
Zo doorgaan.
jules
tegelen

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten
vriendelijk duidelijk hulpvaardig
te kort om daar iets over te zeggen tot nog toe niets gevonden
henk
nieuwerkerk a/d ijssl

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten
Ik was opzoek naar een goede E-bike. Daarvoor ben ik naar een winkel van Amslod in Cruquius gegaan. Een winkel vind ik toch prettiger omdat ik dan eerst rustig kan rond kijken. De meneer in de winkel heeft mij prima geholpen. Ik kon rustig de E-bikes uit proberen. Nou bij de eerste rit was ik al gelijk verkocht. Bij het opstellen van de bestelling vroeg hij naar een oude fiets of ik die had. Er liep een mooie actie als ik een oude fiets inleverde. Wel die had ik niet. Okee geeft niet zei hij, ik maak er een mooie prijs van. Prima service kan ik zeggen. Ook bij aflevering was de jonge man aller aardigst en nam alle tijd om alles nog een uit te leggen. Met andere woorden, niets dan lof over de service bij Amslod.
Ik heb geen verbeterpunten. Alles was tiptop in orde.
Elisabeth

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten
Alles verliep soepel. Mooie kortingen ook. Amslod kwam langs mijn huis met een aantal (test)fietsen. Mooie fiets uitgezocht en besteld. Binnen 1 week had ik mijn nieuwe elektrische fiets. Top service!

Amstelveen

Nvt

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten
Ontvangst in Assen was zoals het hoort. Persoonlijke behandeling en goede uitleg. Zelfs weigerde ze een te grote fiets te verkopen. Het werd dus een kleiner model. We hebben hem netjes thuis bezorgd gekregen en de eerste 1500 km zit er al op. Samengevat, een echte Drentse fiets van een winkelier waar de klant koning is
Meerdere kleuren bij ook kleinere uitvoeringen!
Geke Kloos
Vries