Bedrijfsgegevens

Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Amslod.nl
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1378 beoordelingen (12 maanden)
1379 beoordelingen (totaal)
16351 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
58% (806)
37% (503)
2% (30)
1% (19)
2% (25)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Helaas niks positiefs te melden over dit bedrijf! Koop niet uw fiets hier.
Verbeterpunten
Mijn moeder had al na ene maand een kapotte accu. Na tientallen mails en telefoontjes beloofde van onze kant. Van Amslod laat niks van zich horen reageer niet op mail en beloofd terug te bellen maar ze doen het niet. mijn moeder wacht nu 3 weken op een onderdeel/reparatie. Maar het is nog steeds niet gebeurt. Mijn moeder is 65 totaal afhankelijk van haar fiets. Maar het interesseert hun geen moer. Het is te schandelijk voor woorden hoe zij behandeld wordt. klant is Koning is ver te zoeken!!!
CJ

Gepubliceerd op: 20/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niets positiefs te melden
Verbeterpunten
Zelfs de directeur van dit bedrijf houd zich niet aan zijn beloften, zoals hij deze doet in een email inzake vertraagde levering van een bestelde fiets. De tip is dus om je aan de afspraken te houden, maar ja als zelfs de directeur dit niet kan nakomen heb ik niet zoveel vertrouwen in deze leverancier.
Erwin
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 16/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Fiets besteld, levering zou 3/4 weken duren. Na 4 weken bericht dat het 6 weken zou worden. Toen in die 6e week niet gegarandeerd kon worden dat de fiets in de 8e week geleverd zou worden, heb ik mijn bestelling geannuleerd.
Titia

Gepubliceerd op: 16/07/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Misschien eens de fiets op tijd leveren en eens de telefoon opnemen en terug reageren op de mail. Na ruim 6 uur bellen en mailen achter elkaar krijg je niemand aan de lijn of wordt de verbinding verbroken. Heel erg slecht!!
Antwoord Amslod.nl
Beste Connie,
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u geen contact met ons kan krijgen. Ik heb uw review doorgestuurd naar mijn collega's zodat zij contact met u op kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Connie
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 15/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Vanmiddag contact gehad met amslod over mijn fiets had 40 km gefietst en had nog 49%inhoud in de accu. Ze vertelden dat ik de accu dan maar op moest sturen maar dan ben ik hem geruime tijd kwijt. Dit is geen optie op mijn vraag er zou toch onderhoud aan huis worden verleend werd er verteld dat dit niet mogelijk was op mijn vraag kan ik dan een leenaccu krijgen, werd er gezegd het zijn geen snoepjes die we uitdelen nou ik wil helemaal geen snoep maar een fiets die naar behoren werkt. Ik vind dit zo jammer want ik had een fiets voor mijn man willen bestellen maar daar zie ik nu vanaf. Het iis ook geen snoepgeld die ik heb moeten betalen.... Met vriendelijke groet lieneke hokke
Antwoord Amslod.nl
Beste Nico,
Onze excuses voor dit voorval, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega contact met u opgenomen en we zorgen dat er een monteur bij u langskomt!

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Nico
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 12/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levertijd laat ernstig te wensen over. Misschien ontvang ik de fiets dit jaar nog. Geen enkele communicatie en je moet er zelf achteraan. En voordat er een standaard mail komt weet niet wie dit is mijn ordernummer is 39954
Antwoord Amslod.nl
Beste Arnoud,
Onze excuses dat de bezorging van uw fiets langer op zich heeft laten wachten. Ik heb van mijn collega begrepen dat u vandaag de factuur van uw fiets ontvangt. Na betaling wordt de bezorging ingepland! Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Arnoud
Zwolle

Gepubliceerd op: 12/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niet.
Verbeterpunten
Beter communiceren, afspraken nakomt.
Yolanda
Striep

Gepubliceerd op: 12/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
geen kunnen vinden, komen afleveringsafspraken niet na
Verbeterpunten
Fiets nu 2 maanden in ons bezit.
De helft van het aantal bouten al moeten na draaien. Standaard zat los,, batterijlader zat los, stuur zat los bij de eerste bocht ging fiets recht door, levens gevaarlijk! Wat een waardeloze prul, ik ben benieuwd hoe de service is als de grotere reparaties zich gaan voor doen. NOOIT MEER EEN AMSLOD
Paul Nijssen
Swalmen

Gepubliceerd op: 09/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Verkoop gaat snel, maar service en afhandeling daarna dramatisch
Verbeterpunten
Hou je aan de afspraken! als men betaald lever dan! Als jullie zeggen het geld terug te storten doe dat dan! Als jullie daarna alsnog verkeerde fietsen leveren ipv het geld terug te storten is dat erg onbeschoft!
Menno
Arnhem

Gepubliceerd op: 08/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Tot dusver nog niet ontdekt.
Verbeterpunten
Volstrekt onbereikbaar. Je bent gewoon thuis en je krijgt het bericht dat de levering mislukt is met een mail waar je niet op reageren kan en een tel. nr dat niet aanneemt. Ook de aankondiging van de levering krijgt je zo krap dat je er niets meer mee kunt; je moet immers de dag voor de mail al laten weten of het past! En dat nadat de afgelproken lever week al vele weken geleden is. Duidelijk doorgeslagen eenzijdige efficienty met 0 klant focus.
Andre
Brummen

Gepubliceerd op: 06/07/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Laatste nieuws
Volg ons op
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ