Website: http://amslod.nl/
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl
19404 keer bekeken

Pluspunten
Mooie fietsen
Snellere levering van onderdelen ik vind heteng hoe een schande dat je neer dan twee wejen moet wachten heb de fiets niet kunnen gebruiken
Beste Jan,
Fijn om te horen dat u blij bent met uw Amslod e-bike. Ik heb van mijn collega begrepen dat de vervangende onderdelen vandaag verstuurd worden!
Anne van Amslod
Jan Tieman
Almelo

Gepubliceerd op: 18/11/2019

Pluspunten
Fiets al 2,5 jaar 4 dagen per week met deze fiets heen en weer naar mijn werk.
Net buiten de garantieperiode breekt voor de tweede keer de bagagedrager van mijn Amslod door. Aangezien deze na een jaar vervangen is doe ik een beroep op de garantie op onderdelen. GELDT DEZE GARANTIE DUS ALLEEN ALS JE VOOR DE BAGAGEDRAGER BETAALD HEBT.!!!!! Dat slaat nergens op want er is duidelijk iets mis met de kwaliteit van de bagagedrager op het moment dat deze zonder aanwijsbare reden doorbreekt. En als klap op de vuurpijl hebben ze 1) de bagagedrager niet meer in de kleur van mijn fiets 2) moet ik 30 dagen wachten op vervanging want ze zijn niet op voorraad.

ONEERLIJK EN SLECHTE SERVICE, AMSLOD!
Karen
Linschoten

Gepubliceerd op: 08/11/2019

Pluspunten

Vandaag gebeld met de mededeling dat mijn 2 accu het ook begeven heeft, en eerste wat ik te horen kreeg. Je hebt geen garantie meer dus u moet betalen voor een nieuwe. Dit terwijl de accu nog geen jaar oud is. De reden waarom ik moest betalen was, ik had de tweede gekregen tijdens de garantie periode van de eerste. en ik deze niet betaald, dus zat er geen garantie op. Dus nu maar op zoek naar een andere fiets.
Beste Martijn,
Ik heb begrepen dat u inderdaad contact heeft gehad met mijn collega van de service desk. Uw eerste accu hebben we uit coulance zonder kosten vervangen, ook al was de garantieperiode van deze accu destijds verstreken. Nu deze accu vervangen moet worden, doen we dit natuurlijk graag, de kosten hiervan komen deze keer wel voor eigen rekening. Mocht u hier alsnog gebruik van willen maken, dan kunt u contact opnemen met mijn collega's van de service desk via 038- 202 0808. Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Martijn
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 06/11/2019

Pluspunten
Kan zo niets verzinnen
Wat een drama-fiets. Kan natuurlijk gebeuren, maar los het dan wel goed op. Er is nu al 7x een monteur geweest en er is m.i. maar 1 oplossing: OMRUILEN.
-lange wachttijden bij service
-arrogante behandeling aan de telefoon ('maar u heeft toch al 7 maanden naar tevredenheid kunnen fietsen')
-lange wachttijden aan de telefoon...........vanwege de drukte. Jaja, dat snap ik dus wel.
-veel problemen met de hele fiets. Ik denk dat alleen de banden nog niet vervangen zijn. Maar ja, daar kan ook niet zoveel mee verkeerd gaan.
-nu is er weer een nieuwe accu onderweg. En dat terwijl de monteur net gisteren is geweest.
-de eerste monteur (de heer Kaput. Hij deed zijn naam eer aan) heeft diverse dingen verkeerd gedaan. Moest hersteld worden door een andere monteur.
-over de kop geslagen doordat het voorspatbord losgegaan was. jas kapot. Geen enkele vorm van coulance.
Voor de eerlijkheid moet ik zeggen dat ik niet altijd even netjes aan de telefoon ben geweest. Daarom zal ik wel op deze manier behandeld worden.
Btw: bovenstaande is nog maar een deel van wat ik allemaal met deze fiets heb meegemaakt.
Beste Rob van Hoff,

Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Ik begrijp dat er voordat u deze review plaatste nog contact is geweest met onze collega's van de service desk. De monteur die bij u is geweest heeft uw hele e-bike nagekeken en het blijkt dat er een probleem is met uw accu. We sturen met spoed een nieuwe accu naar u toe zodat u weer met plezier kunt fietsen.

Anne van Amslod
Rob van Hoff

Gepubliceerd op: 01/11/2019

Pluspunten
Hoe geef ik 0 sterren? Er is geen positief punt voor dit bedrijf. Het is een namaak bedrijf, het aapt gewoon stella na. Zeer triest dat ze het nu zelfs openbaar maken door deze huidige actie tegen stella. Waarom zou je het niet gewoon neutraal houden, dus mensen met een Gazelle doen niet mee met deze actie.
Ga zelf wat bedenken, dan krijg je meer respect inplaats van alles te jatten.
Op deze manier geef ik jullie max 3 jaar, dan is amslod verleden tijd.
Je kan niet bestaan als je zelf niet creatief kan zijn, je kan niet bestaan door negatief over een ander bedrijf te zijn, je zal oogsten wat je zaait
Menno
Ermelo

Gepubliceerd op: 28/10/2019

Amslod doet loze beloften

Eind augustus beloofde Amslod binnen een week of twee een dopje voor de accu van mijn fiets op te sturen. Inmiddels is het bijna half oktober en ondanks herhaalde beloften is het dopje nog steeds niet verstuurd. Heel vervelend omdat ik mijn fiets gebruik voor woon/werk verkeer en dus regelmatig in de regen fiets.
Connie van Mourik

Gepubliceerd op: 27/10/2019

Pluspunten
snelle levering van de fietsen.
Als de fiets kapot is moet je erg lang wachten op reparatie Nu alweer 2 a 3 maanden en geen reactie, dus zelf bellen en dan wordt er weer excuses aangeboden, maar daar geloof je nu niet meer in kom die fiets repareren en stuur 2 nieuwe displays.

wij hebben 2 fietsen eind 2018 gekocht na 1 rit was bij 1 fiets de ondersteuning kapot. We hebben al eerder 2 nieuwe displays gekregen en van de enen fiets is al een nieuwe jasbeschermer gemonteerd, een nieuwe accuoplader en zo hebben wij nog een aantal dingen. Als het gemaakt moet worden doe dat dan zo snel mogelijk.
Ineke
Rijnsaterwoude

Gepubliceerd op: 27/10/2019

Pluspunten
Prijzen en aanbiedingen “lijken” mooi
Vergeet niet dat er ook een factor service bij komt kijken

René
Wateringen

Gepubliceerd op: 26/10/2019

Pluspunten
Snelle levering én goed

Wt wassink
Klarenbeek

Gepubliceerd op: 24/10/2019

Pluspunten
Geen positieve punten voor dit bedrijf. Geeft geen prijzen vrij , niets in de showroom is geprijst dit roept bedenkingen op.
Te weinig personeel in de showroom zodat de kalnten weg lopen en een rommelige sfeerloze inrichting van de showroom .
Ga eens kijken bij de concurentie ,kan men veel van leren.
Beste Ton,
Vervelend om te horen dat u geen positieve ervaring heeft na het bezoek aan ons Experience Center. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kunt u vertellen in welk filiaal u bent geweest?
Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Ton