Website: http://amslod.nl/
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl
19407 keer bekeken

Pluspunten
Weet ik totaal nog niet. Daar ik simpelweg even wilde weten wat 'n fiets koste, NIETS MEER, maar is NERGENS te vinden op heel de website. Waardeloos gewauwel over hoe goed en Blabla de fiets is. Maar geen PRIJS. Jammer, geen interesse meer daardoor.
Eerlijk meteen 'n prijs benoemen bij je product. Niet mensen gek lopen maken....
JM vd Wildenberg
Papendrecht

Gepubliceerd op: 30/10/2019

Pluspunten
Fiets houdt erg tegen boven de 25 km.
Jammer dat er geen hengsel/handvat is waar je de fiets goed aan kan optillen wanneer je de fiets iets moet verzetten.
De fiets is erg onstabiel wanneer je de fietstassen met boodschappen heb, het wiebelt enorm, ik heb de fiets mede vanwege de boodschappen aangeschaft, dit had men bij de test moeten zeggen dat zo'n elektrische minder geschikt is voor boodschappen doen, en puur voor het toerfietsen is.
Betere bereikbaarheid en betere eerlijke informatie
Freddy
Wolfheze

Pluspunten

nooit weer een amslod fiets zolang we ze hebben is er altijd wat mee gebroken zadelpennen aflopende trappers we durven er geen tochten meer op te maken
Beste klant,

Vervelend om te horen dat u problemen heeft ervaren met uw Amslod e-bike. Ik heb begrepen dat u gisteren direct bent geholpen in de werkplaats toen u langskwam. Ik wens u nog veel fietsplezier met uw Amslod e-bike!

Gepubliceerd op: 29/10/2019

Pluspunten
goede fiets
slechte manier van afspraken nakomen. We hebben nu al twee keer meegemaakt dat het fout ging. Ondanks een boze (wel ongenuanceerde) mail van mijn man is hier verder nooit actie op ondernomen. Vrije dag genomen voor een service afspraak voor onze fietsen, nooit een monteur gezien. Afspraak was fout ingepland, niets meer gehoord.
Dit kan echt beter! We waren enthousiast in het begin, daardoor meerdere mensen (drie in totaal) ook een fiets gekocht bij Amslod. Jammer van de slechte service.
Ik wil graag dat er contact wordt opgenomen.
Beste Karin,

Vervelend om te horen dat u onze service zo ervaart. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Ik vraag een van mijn collega's contact op te nemen hierover.

Karin
HAARLEM

Gepubliceerd op: 29/10/2019

Pluspunten
Prachtige fiets met diverse extra's zoals remlichten, usb aansluiting en display in twee kleuren rood en groen.
Service na de aankoop van de fiets.
Ik had problemen met het display dat wit kleurde en moeilijk leesbaar was volgens amslod lag dat aan de leverancier die een foute partij displays geleverd hadden waar vocht in kon komen.
Ik heb een half jaar moeten wachten totdat ik een nieuwe kreeg en nu doet hij het niet. Oorzaak, misschien niet de juiste display (type). Heb een week geleden laten weten dat het nieuwe display het niet doet maar tot nu toe geen reactie.
Beste M.,

Fijn om te horen dat u plezier heeft van uw e-bike. Ik vraag een van mijn collega's contact op te nemen over het nieuwe display.

M
A

Gepubliceerd op: 28/10/2019

Pluspunten
geen antwoord op het doorgeven van een probleem.
doorgegeven dat er problemen zijn met het uithalen van de accu mijn vrouw kan deze er niet uithalen veel te strak dit doorgegeven maar geen reactie mail adres graag reactie.
Beste J. Veldman,

We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren op serviceverzoeken. We hebben uw verzoek doorgezet naar een van onze servicepartners en deze neemt deze week contact met u op om het op te lossen!

j.veldman
Haaksbergen needseweg 8 7481vx

Gepubliceerd op: 20/10/2019

Pluspunten
Goede en nette aflevering van de fietsen
Telefonisch slecht berijkbaar.
Accu die niet goed functioneerde viel onder garantie mocht de accu op sturen 3 weken wachten op een nieuwe geen bericht of telefoontjes
Zelf gebeld 20 min wachttijd
Na het telefoontje werd er weer actie ondernomen.
Technische makkement fiets kon niet thuis gemaakt worden werd opgehaald na dat er 2 keer waren langs gekomen.
Fiets 3 weken weg voor reperatie geen reserve of ruil fiets voor handen.
Ook niet iop een later datum.
Voor garantie of reperatie heb je een hoop geduld nodig.
De fiets mag iets sneller worden afgesteld.
Ben zeker niet tevreden over de reperatie de tijd die hier mee gemoeid is
Beste klant,

Vervelend om te horen dat u onze service zo ervaart, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bedankt voor uw feedback, we nemen dit mee voor de toekomst. Ik heb begrepen dat uw e-bike inmiddels gerepareerd is en wens u natuurlijk nog veel fietsplezier.

Haarlem

Gepubliceerd op: 19/10/2019

Pluspunten
Die moeten nog komen.
Ben niet zo van het klagen via sociaal media.
Maar nu ben ik het echt zat, ik ben boos.
Klant is koning maar wij helaas niet.
*fietsen besteld eind maart, met een paar keer afstel eindelijk begin juni geleverd.
Na betaling geen bericht. Vrijdag betaald maar daarna bleef het stil.
Maar even bellen na 2 dagen wachten. Nee mevrouw geen betaling binnen, o toch wel maar deze is niet naar de planning door gezet. Ja en nu? Fietsen worden na de Pinksteren geleverd. Ik ontplof: ik eis dat de fietsen voor de Pinksteren er zijn.( weekend met familie op de fiets gepland) wij hoeven toch niet de dupe te worden als het bij jullie niet goed gaat. Meneer ging zijn best doen. Donderdag toch een telefoontje ze worden vrijdag gebracht. Gelukkig! Mooi weekend gehad op de nieuwe fietsen.
Maar toen ging het weer mis met de verzekering. Gelukkig met de ANWB alles zelf geregeld.
* Voorwaarde garantie: met 500 km een service beurt anders vervalt de garantie.
Wij gebeld na ca 450 km voor een service beurt, helaas viel die midden in onze vakantie maar wij konden gewoon door fietsen en de garantie bleef intact. Gelukkig want ik zit inmiddels al over de 1500 km. Gelijk nieuwe afspraak gemaakt voor 9 sept.
Maandag 9 sept: wachten vrije dag genomen. Stil geen mail/ telefoontje gehad dus had ik al zo iets van: komt dit wel goed? Ca 10 uur maar eens bellen. En ja hoor weer was er iets niet goed gegaan. De planning was een puinhoop maar volgens de meneer komen zij woensdag. Gezegd ik kan niet zoma
Beste Anja,

Ik heb mijn collega's van Service gesproken en zij nemen zo snel mogelijk contact met u op om het op te lossen.

Pieter van Amslod
Anja

Gepubliceerd op: 04/10/2019

Pluspunten
Zijn nu weer 1 week verder en nog steeds geen nieuwe oplader ontvangen. Ondankt toezegging dat deze afgelopen maandag verstuurd zou zijn. Dus weer kan ik het komende weekend geen gebruik maken van mijn fiets.
Ik heb mijn fiets nu 2 maanden en tot 2 weken geleden tot volle tevredenheid.
Nu blijkt sinds 2 weken dat de oplader voor de batterij kapot is. Contact opgenomen met Amslod en er is mij toegezegd dat ik een nieuwe oplader krijg. Wacht nu al 2 weken en kan in de tussen tijd geen gebruik maken van de fiets. Opladers blijken in backorder te staan en kunnen niet aangeven wanneer deze weer leverbaar zijn. De suggestie om dan een oplader van een nieuwe fiets, welke er genoeg op voorraad staan, aan mij toe te sturen is niet mogelijk. Kan nu helaas komend weekend met het mooie weer geen gebruik maken van mijn fiets.
Geachte heer Hoekstra,

Ik heb navraag gedaan bij onze afdeling Service en het probleem is met u opgelost.

Pieter van Amslod
Harry Hoekstra
Moergestel.

Gepubliceerd op: 26/09/2019

Pluspunten

Ik heb mijn fiets nu 2 maanden en tot 2 weken geleden tot volle tevredenheid.

Moergestel.
12/09/2019

Pluspunten
ondanks de 6 jaar garantie ( fiets uit 2016) en navraag of er kosten waren verbonden aan de monteur voor het vervangen van 2 spaken . antwoord ( nee hoor ) toch een rekening van bijna € 38
kom je afspraken beter na
Beste Joop,
Ik heb begrepen dat mijn collega u gisteren aan de telefoon heeft gesproken over de reparatie van uw spaken. De garantie van zes jaar geldt niet op slijtageonderdelen zoals spaken.

joop
Losser