Website: http://amslod.nl/
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten

gelijk na aflevering kregen we de accu niet uit de fiets om in huis op te laden, sleutel kwart slag draaien en dan zal de accu eruit moeten worden getrokken. helaas werkte dat niet. Gelijk een email naar service punt gedaan. En kreeg vrij kort daarop dat er een ticket was aangemaakt en dat het zo snel mogelijk het euvel verholpen zou worden. Nu twee weken verder totaal geen letter te horen gekregen. Jammer toch weer, Grote reclames, maar geen snelle service. Had misschien toch maar een sparta ofzo kunnen nemen. jammer jammer jammer.
Beste Henny,
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u niets van ons hoort. Naar aanleiding van uw review, heeft mijn collega telefonisch contact met u gezocht en u een e-mail gestuurd!

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Henny

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
De fiets doet wat ie moet doen cijfer 7
Na het sluiten van de koop stelt amslod zich arrogant op, komt afspraken niet na, lost geen problemen op die ze zelf veroorzaken. De klant is interessant tot de handtekening, daarna stelt deze niets meer voor. Klantgerichtheid cijfer 1
Beste Harm,
Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega contact met u gezocht over de openstaande zaken waarnaar u verwijst. Gelukkig is het inmiddels opgelost! Ik wens u nog heel veel fietsplezier!

Anne van Amslod
Harm de Boer
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten
De uitstraling van de fiets is fantastisch
De fiets word uit de doos geleverd en is niet rijklaar gemaakt. Dit geeft veel ergernis zoals een versnelling die hapert, een krakend zadel, zachte banden, spaken die los of veel te vast zitten zodat er een slag in het wil komt, een monteur die langs komt en geen tijd heeft omdat hij nog een afspraak heeft en op tijd terug wil zijn bespreking die anders in de avond moet en daar geen zin in heeft.Al drie week bezig om een afspraak voor een monteur. Als je een mailtje stuur en later belt dat blijk mijn klacht gesloten te zijn. wat moet ik hier mee het is geen pakje boter wat we gekocht hebben. Als ik dit geweten had dan had ik mijn fietsen bij de concurrent gekocht.
Beste Annette,
Onze excuses dat u niet de service heeft gekregen die u van ons mag verwachten. Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega contact opgenomen met onze service partner. Deze neemt zo snel mogelijk contact met u op om het op te lossen! Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Annette
Stad aan ´t Haringvliet

Gepubliceerd op: 16/07/2019

Pluspunten
Goed geholpen door vriendelijke mensen in Vianen.
2 Fietsen zijn geleverd.
Telefonische bereikbaarheid van dit bedrijf en de haar klantenservice is beneden peil.
Er zijn 5 telefoonkeuzes . Ik heb ze alle 5 geprobeerd maar niemand neemt de telefoon op. Tot overmaat van ramp zegt een computerstem : wij helpen u graag. Daar heb ik dus niets van gemerkt.
Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice. Ik kreeg een geautomatiseerd antwoord dat ik op korte termijn antwoord zou krijgen. Dit is tot nu toe niet gebeurd.( 1 maand later) . Amslod geeft service aan huis . Wat moet ik me hier nog bij voorstellen.???? Ik heb te maken met een bedrijf dat niet thuis als er vragen en/of problemen zijn.
WD
Veldhoven

Gepubliceerd op: 11/07/2019

Pluspunten

3 maanden geleden een nieuwe fiets gekocht, en ik heb nog geen fiets al die tijd is hij stuk. wel een rammelkast als huurfiets gekregen waarvan de bel stuk is en heel zwaar opstarten als je afgeremd hebt!!! Dit is geen reclame voor jullie. ik wil gewoon een nieuwe fiets terug !!!!!!!
Ria
Made

Gepubliceerd op: 09/07/2019

Pluspunten
Verkooppunt is prima,
Fiets zelf is ook redelijk ok,
Kwaliteit van de lak is niet goed, snel butsen bij gering stoten.
Lak van de bagagedrager is nog slechter, na nog geen 6 maanden is de lak eraf gesleten onder de bevestigingspunten van de dubbele fietstassen.
Dit inmiddels 3 x gemeld bij Amslod en er is 1 poging tot reparatie gedaan maar amslod had de verkeerde drager meegegeven.
Kortom, Amslod gaat aan zijn eigen succes ten onder. Veel willen verkopen maar nul service.
Ruud Rozevink
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 06/07/2019

Pluspunten
Fiets rijdt fijn
De service is niet optimaal. Telefonisch slecht bereikbaar. Nemen geen Contact met klant op na ticketnr.
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 05/07/2019

Pluspunten
Telefoniste klantenservice vriendelijk en begripvol.
IK heb een fiets gekocht bij het filiaal De Cruquius.
Na telefonisch overleg werd er aangeraden om bij de Cruquius weer langs te gaan. Er blijkt achteraf dat de fietshoogte iets te hoog is. Het zadel kon niet meer omlaag. Er werd geen adequate oplossing geboden en niets voor mij gedaan. Er werd verteld dat wij de pen omhoog moesten halen en daar zelf 2 cm van af moesten zagen. Klantgericht is dit niet. Dit moet en kan denk ik beter.
Rene
Haarlem

Gepubliceerd op: 03/07/2019

Pluspunten
Goeie fiets waarmee ik vanaf 8 mei al 650km mee heb gereden.
Slechte service heb sinds 8 mei deze fiets. Eerste twee weken heb ik zelf moeten fietsen. Ik bellen maar omdat de wachttijd erg lang was, heb ik maar een mail gestuurd. Volgende dag antwoord hierop gehad dat ze mij binnen twee werkdagen zouden bellen voor een afspraak. Helaas na 3 dagen nog niks gehoord dus ik maar weer een mail gestuurd, hierop geen antwoord gehad. Ik dus maar zelf gebeld, na meer dan 6 min kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Toen werd ik de volgende dag gebeld door de monteur, op zaterdag. Gelukkig kon het toen gauw opgelost worden. Remsensor bleef hangen en hij heeft gelijk mijn standaard vastgezet.
Nu heb ik vorige week gebeld voor de eerste servicebeurt, kreeg weer te horen dat ze binnen twee werkdagen contact met me opnemen. Zijn nu een week verder en nog niks gehoord.
Jullie maken zoveel reclame om fietsen te verkopen maar zorg eerst dat onderhoud op orde is. Ik ben over de service slecht te spreken, niet eens sorry. Ik ga toch mensen adviseren om geen Amslod te kopen vanwege mijn ervaringen.
Albert van der Zaan
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 03/07/2019

Pluspunten

Op 29 maart heb ik een service-aanvraag gedaan bij Amslod. Dit betrof de ondersteuning die regelmatig weg viel. Op donderdag 4 april is de service-partner bij mij langs geweest die vast stelde dat dat inderdaad het geval was. In overleg met Amslod werd besloten dat de regelunit van de ondersteuning vervangen diende te worden, doch hiervoor zou later een nieuwe afspraak worden gemaakt. Vrijwel gelijktijdig, 3 april 2019, bleek dat ook mijn bagagedrager op een van de bevestigingspunten was afgebroken; hier moest een nieuwe voor komen, maar ook deze bleek niet op voorraad. Dit zou, zo meldde Amslod mij, twee weken gaan duren. Bovendien zou een grijze bagagedrager niet meer leverbaar zijn en moest ik genoegen nemen met een zwarte bagagedrager op een grijze fiets. Omdat ik dat persoonlijk geen gezicht vind heb ik dat gemeld aan Amslod en de suggestie gedaan om die zwarte bagagedrager dan maar grijs te spuiten in de kleur van de fiets; ik moest immers toch op een nieuwe regelunit wachten. Vervolgens hoorde ik een hele tijd niets van Amslod. Dus op 5 mei (we zijn inmiddels meer dan een maand verder) nog maar eens contact opgenomen met de servicedesk van Amslod. Amslod gaf aan alleen een zwarte bagagedrager te willen leveren en daar moest ik het maar mee doen. Wat volgt is een boze mailwisseling van mijn zijde. Uiteindelijk ben ik, onder protest, maar akkoord gegaan met die zwarte bagagedrager. Maar mijn klacht van de wegvallende ondersteuning was ook nog steeds niet opgelost.
Donna
Zoetermeer