Website: http://amslod.nl/
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl
19403 keer bekeken

Pluspunten
Na een paar weken bellen hoe de fiets bevalt.
Opletten bij het inladen van de fietsen zodat er geen verkeerde fiets wordt afgeleverd en de klant langer op zijn bestelde moet wachten.
Cockie
Lelystad

Gepubliceerd op: 12/11/2019

Pluspunten
Mooie showroom in Vianen met goede uitleg. Na testrit snel besloten om fiets met middenmotor aan te kopen.
Aflevering helaas slecht, vanuit de doos trappers geïnstalleerd en stuur recht gezet, that's it!
Al snel bleken er gebreken aanwezig te zijn welke bij een goede aflevering verholpen hadden kunnen worden.
uiteindelijk is gehele fiets vervangen door een nieuwe!
Uiteindelijk is het toch een mooie fiets!
Communicatie is zeer slecht, er wordt aangegeven om niet telefonisch contact op te nemen i.v.m. de drukte maar per mail wordt er pas na een maand gereageerd. Dit is service afhandeling en zeer belangrijk voor het bedrijf!
Beste John,
Fijn om te horen dat u blij bent met uw Amslod e-bikes. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar dat kan door drukte soms langer op zich laten wachten. Onze excuses daarvoor. Ik wens u nog veel veel fietsplezier!

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
John
Heerjansdam

Gepubliceerd op: 12/11/2019

Pluspunten
Service aan huis
Minder pushen bij verkoop en makkelijker te bereiken per telefoon, zeker ook op zaterdag.
EvY
Duiven

Gepubliceerd op: 09/11/2019

Pluspunten
fiets oke, prijs prima maar servicebeurten afspreken en dan nakomen? ho maar?
Naam van dit bedrijf wordt door de bijzonder slechte onderhoudsplanning volledig te grabbel gegooid. Tot nu toe geen afspraak nagekomen en smoezen te over. Nadat mijn echtgenote uiteindelijk zelf naar de verkoopvestiging te Vianen is gegaan werd daar gelukkig wel onderkend dat er missers waren in de planning. Nu gelukkig opgelost en nu maar hopen dat het wel lukt.
Beste Bram,

Op basis van uw e-mailadres hebben we helaas onvoldoende informatie om contact met u op te nemen. Kunt u uw contactgegevens toesturen naar klantiskoning@amslod.nl?

Bram
Vianen

Gepubliceerd op: 05/11/2019

Pluspunten
fiets oke, prijs prima maar servicebeurten afspreken en dan nakomen? ho maar?

Vianen
21/10/2019

Pluspunten
Fiets op zich bevalt goed. Behandeling in de winkel te Cruquius was uitstekend.
Wij zijn diep teleurgesteld in de service na aankoop van 2 fietsen. De service is uitermate slecht. We wachten al 5 maanden op een nieuwe accolader, omdat die na 6 maanden niets meer deed. We hebben telefonisch gevraagd om een afspraak voor een servicebeurt, daar komt helemaal geen reactie op. Als je belt, moet je lang wachten voor je iemand te spreken krijgt. Wij hebben juist gekozen voor amslod, omdat de reviews zo goed waren. Ik vraag mij af of deze wel kloppen.
Beste Jan,

Vervelend om te horen dat u zo lang op uw nieuwe acculader moet wachten. Mijn collega heeft u naar aanleiding van deze review gebeld en een monteur voor u ingepland.

Jan
Gassel

Gepubliceerd op: 31/10/2019

Pluspunten
Verkoopproces in Meppel ongedwongen. Niks over te klagen. Ook keuze voor mooie degelijke fietsen gemaakt.
Helaas ging het bij afleveren mis. Werd een verschil v mening over de aflevertijd. We zouden gebeld worden half uur vooraf. Niet gebeurd. Geen flexibiliteit bij bezorger. Enorm teleurgesteld hierdoor koop ontbonden. Dikke pluim waarop Amslod hier mee om is gegaan. Wederzijds begrip en respect en binnen twee wkn ons geld weer terug. Kan ik zeer waarderen ondanks afzien vd koop van 2 fietsen
Chris
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 04/10/2019

Pluspunten
Bij levering was hij al kapot, week later weer geleverd, toen sloeg trapper over na een Paar dagen, moest zelf maken via YouTube filmpje die werd gestuurd, Paar dagen daarna error, motor kapot al 3 weken aan het wachten op reparatie
Snellere reparatie service en product uit testen voor levering Zou een hoop gedoe voor komen en op uw reactie Dat er vanmorgen contact is geweest is, klopt ook niet, mijn man of ik hebben v as ndaag contact met u gehad, wel eerder, maar het punt is Dat ik 3 weken op reparatie moet wachten terwijl dit mijn enigste vervoersmiddel is, de monteur komt donderdag, Dan heb ik bijna een maand zonder fiets gezeten.
Beste mevrouw Dickinson,

Volgens mijn collega van de afdeling service heeft u vanmorgen contact met ze gehad en wordt uw probleem zo snel mogelijk opgelost.

Pieter van Amslod

Gepubliceerd op: 01/10/2019

Pluspunten
Snelle te service en product uit testen voor levering Zou een hoop gedoe voorkomen

17/09/2019

Pluspunten
fietsen waren snel geleverd
Service slecht, fietsen zijn niet goed afgesteld bij levering, moet je zelf maar uitzoeken.gewoon slecht. binnen 1 week een nieuw trapondersteuning bij fiets 1. Alles rammelt los. moet je zelf vastzetten. Nieuwe jas beschermers gekregen, accuoplader deed het niet meer, dus een nieuwe gekregen 6 weken op moeten wachten. Bij fiets 2 rem problemen , blijft hangen en piept af en toe. kortom weer lang wachten voor er iemand komt, wordt wel excuses aangeboden maar dat helpt niet. Ik heb het idee dat wij 2 fietsen kregen die toen nog over waren, of teruggekomen waren. En ik vind dat de kabels niet netjes in het' hoesje" zitten, laat los.
Beste Pien,

Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met onze service. Op basis van uw naam, kunnen we uw gegevens niet vinden is ons systeem. Graag komen we met u in contact. Kunt u uw naam, e-mailadres en telefoonnummer toesturen naar klantiskoning@amslod.nl?

Pien

Gepubliceerd op: 19/09/2019

Pluspunten
Mooie fiets en goed gemaakt met heel groot plus punt remlicht
Meer mensen voor service te verlenen
Helma
Best

Gepubliceerd op: 26/08/2019

Pluspunten

Beter onderling afstemmen hoe een en ander in elkaar zit
Herma
Ruinerwold