Bedrijfsgegevens

Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Amslod.nl
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1837 beoordelingen (12 maanden)
1838 beoordelingen (totaal)
19403 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
57% (1053)
35% (635)
3% (48)
2% (39)
3% (62)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Na een paar weken bellen hoe de fiets bevalt.
Verbeterpunten
Opletten bij het inladen van de fietsen zodat er geen verkeerde fiets wordt afgeleverd en de klant langer op zijn bestelde moet wachten.
Cockie
Lelystad

Gepubliceerd op: 12/11/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Mooie showroom in Vianen met goede uitleg. Na testrit snel besloten om fiets met middenmotor aan te kopen.
Aflevering helaas slecht, vanuit de doos trappers geïnstalleerd en stuur recht gezet, that's it!
Al snel bleken er gebreken aanwezig te zijn welke bij een goede aflevering verholpen hadden kunnen worden.
uiteindelijk is gehele fiets vervangen door een nieuwe!
Uiteindelijk is het toch een mooie fiets!
Verbeterpunten
Communicatie is zeer slecht, er wordt aangegeven om niet telefonisch contact op te nemen i.v.m. de drukte maar per mail wordt er pas na een maand gereageerd. Dit is service afhandeling en zeer belangrijk voor het bedrijf!
Antwoord Amslod.nl
Beste John,
Fijn om te horen dat u blij bent met uw Amslod e-bikes. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar dat kan door drukte soms langer op zich laten wachten. Onze excuses daarvoor. Ik wens u nog veel veel fietsplezier!

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
John
Heerjansdam

Gepubliceerd op: 12/11/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Service aan huis
Verbeterpunten
Minder pushen bij verkoop en makkelijker te bereiken per telefoon, zeker ook op zaterdag.
EvY
Duiven

Gepubliceerd op: 09/11/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
fiets oke, prijs prima maar servicebeurten afspreken en dan nakomen? ho maar?
Verbeterpunten
Naam van dit bedrijf wordt door de bijzonder slechte onderhoudsplanning volledig te grabbel gegooid. Tot nu toe geen afspraak nagekomen en smoezen te over. Nadat mijn echtgenote uiteindelijk zelf naar de verkoopvestiging te Vianen is gegaan werd daar gelukkig wel onderkend dat er missers waren in de planning. Nu gelukkig opgelost en nu maar hopen dat het wel lukt.
Antwoord Amslod.nl
Beste Bram,

Op basis van uw e-mailadres hebben we helaas onvoldoende informatie om contact met u op te nemen. Kunt u uw contactgegevens toesturen naar klantiskoning@amslod.nl?

Met vriendelijke groet,
Anne van Amslod
Bram
Vianen

Gepubliceerd op: 05/11/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
fiets oke, prijs prima maar servicebeurten afspreken en dan nakomen? ho maar?
Verbeterpunten
Naam van dit bedrijf wordt door de bijzonder slechte onderhoudsplanning volledig te grabbel gegooid. Tot nu toe geen afspraak nagekomen en smoezen te over

Vianen
21/10/2019

Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Fiets op zich bevalt goed. Behandeling in de winkel te Cruquius was uitstekend.
Verbeterpunten
Wij zijn diep teleurgesteld in de service na aankoop van 2 fietsen. De service is uitermate slecht. We wachten al 5 maanden op een nieuwe accolader, omdat die na 6 maanden niets meer deed. We hebben telefonisch gevraagd om een afspraak voor een servicebeurt, daar komt helemaal geen reactie op. Als je belt, moet je lang wachten voor je iemand te spreken krijgt. Wij hebben juist gekozen voor amslod, omdat de reviews zo goed waren. Ik vraag mij af of deze wel kloppen.
Antwoord Amslod.nl
Beste Jan,

Vervelend om te horen dat u zo lang op uw nieuwe acculader moet wachten. Mijn collega heeft u naar aanleiding van deze review gebeld en een monteur voor u ingepland.

Met vriendelijke groet,
Anne van Amslod
Jan
Gassel

Gepubliceerd op: 31/10/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Verkoopproces in Meppel ongedwongen. Niks over te klagen. Ook keuze voor mooie degelijke fietsen gemaakt.
Verbeterpunten
Helaas ging het bij afleveren mis. Werd een verschil v mening over de aflevertijd. We zouden gebeld worden half uur vooraf. Niet gebeurd. Geen flexibiliteit bij bezorger. Enorm teleurgesteld hierdoor koop ontbonden. Dikke pluim waarop Amslod hier mee om is gegaan. Wederzijds begrip en respect en binnen twee wkn ons geld weer terug. Kan ik zeer waarderen ondanks afzien vd koop van 2 fietsen
Chris
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 04/10/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Bij levering was hij al kapot, week later weer geleverd, toen sloeg trapper over na een Paar dagen, moest zelf maken via YouTube filmpje die werd gestuurd, Paar dagen daarna error, motor kapot al 3 weken aan het wachten op reparatie
Verbeterpunten
Snellere reparatie service en product uit testen voor levering Zou een hoop gedoe voor komen en op uw reactie Dat er vanmorgen contact is geweest is, klopt ook niet, mijn man of ik hebben v as ndaag contact met u gehad, wel eerder, maar het punt is Dat ik 3 weken op reparatie moet wachten terwijl dit mijn enigste vervoersmiddel is, de monteur komt donderdag, Dan heb ik bijna een maand zonder fiets gezeten.
Antwoord Amslod.nl
Beste mevrouw Dickinson,

Volgens mijn collega van de afdeling service heeft u vanmorgen contact met ze gehad en wordt uw probleem zo snel mogelijk opgelost.

Met vriendelijke groet,
Pieter van Amslod
Klant

Gepubliceerd op: 01/10/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Bij levering was hij al kapot, week later weer geleverd, toen sloeg trapper over na een Paar dagen, moest zelf maken via YouTube filmpje die werd gestuurd, Paar dagen daarna error, motor kapot al 3 weken aan het wachten op reparatie
Verbeterpunten
Snelle te service en product uit testen voor levering Zou een hoop gedoe voorkomen

17/09/2019

Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
fietsen waren snel geleverd
Verbeterpunten
Service slecht, fietsen zijn niet goed afgesteld bij levering, moet je zelf maar uitzoeken.gewoon slecht. binnen 1 week een nieuw trapondersteuning bij fiets 1. Alles rammelt los. moet je zelf vastzetten. Nieuwe jas beschermers gekregen, accuoplader deed het niet meer, dus een nieuwe gekregen 6 weken op moeten wachten. Bij fiets 2 rem problemen , blijft hangen en piept af en toe. kortom weer lang wachten voor er iemand komt, wordt wel excuses aangeboden maar dat helpt niet. Ik heb het idee dat wij 2 fietsen kregen die toen nog over waren, of teruggekomen waren. En ik vind dat de kabels niet netjes in het' hoesje" zitten, laat los.
Antwoord Amslod.nl
Beste Pien,

Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met onze service. Op basis van uw naam, kunnen we uw gegevens niet vinden is ons systeem. Graag komen we met u in contact. Kunt u uw naam, e-mailadres en telefoonnummer toesturen naar klantiskoning@amslod.nl?

Met vriendelijke groet,
Anne van Amslod
Pien

Gepubliceerd op: 19/09/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Mooie fiets en goed gemaakt met heel groot plus punt remlicht
Verbeterpunten
Meer mensen voor service te verlenen
Helma
Best

Gepubliceerd op: 26/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beter onderling afstemmen hoe een en ander in elkaar zit
Herma
Ruinerwold

Gepubliceerd op: 20/08/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ