Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten
Jammer. Kleinigheden daargelaten bevallen de fietsen goed.
Eerste onderhoudsbeurt heeft erg lang op zich laten wachten, maar niets dan lof over de monteur
Nu nog wachten op nieuwe displays en dan ga ik er vanuit, dat we verder kunnen
Betere communicatie over planning onderhoud
Betere informatie mbt levering vervangende onderdelen. Wanneer verzonden, via welke bezorger enz
Beste Y. Zuiderveld,
Dank voor uw review. Naar aanleiding van uw bericht over de servicebeurt heeft mijn collega even contact met u opgenomen. Ik heb begrepen dat de servicebeurt inmiddels heeft plaatsgevonden.

Ik wens u nog veel fietsplezier!

Anne van Amslod
Y. Zuiderveld
Burgum

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Jammer. Kleinigheden daargelaten bevallen de fietsen goed.
Aflevering was moeizaam en niet volgens afspraak.
Info omtrent in te leveren fietsen was, bleek achteraf niet correct.
Pin betaling ij aflevering is niet mogelijk.
Op 22 juni jl fietsen aangemeld voor eerste onderhoudsbeurt. Ondanks herhaalde reminders nog steeds geen duidelijkheid wanneer dit plaatsvindt.

Burgum
08/07/2019

Pluspunten
Fietsen zijn goed. 2 jaar geleden gekocht. Met korting, maar voor dezelfde fiets is de prijs nu ene stuk lager. Service voor onderhoud is erg traag, zowel bij de eerste beurt als nu bij de eerste onderhoudsbeurt
Sneller reageren op serviceverzoeken
Beste Dirk,
Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega contact met u opgenomen. We zorgen ervoor dat uw serviceverzoek wordt opgepakt! Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Dirk

Gepubliceerd op: 17/07/2019

Pluspunten

Het beantwoorden van de mail zou een pluspunt zijn, omdat jullie heel slecht telefonisch te bereiken zijn.
Ja, ik heb een fiets besteld maar de vragen die ik nog heb worden niet beantwoord.
C.der kinderen
Son en Breugel

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
De aangeschafte fiets voldoet prima.
Maar krijg er niets mee want dan komen de problemen. Telefonisch kunnen ze je niet doorverbinden. Via de mail krijg je een ticketnummer, doch reactie van Amslod laat daarna dagen op zich wachten, en jij kunt geen gebruik van je fiets maken. Zeer onprettig..
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Mooie zaak, prima ontvangst en mogelijkheden voor een proefrit. Goede begeleiding om tot een overwogen keuze te komen.
Slechte info over de afhandeling m.b.v. Belastingvoordeel via de werkgever. Na telefonisch contact werden beloften niet nagekomen. Vaker moeten bellen om duidelijkheid te krijgen.
Gonnie
Deventer

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Vriendelijke behulpzame verkoper bij proefrit, gaf tijd om e.e.a. uit te proberen.
*Beter telefonisch bereikbaar zijn *Bij vragen per mail zou AMSLOD sneller kunnen antwoorden, wordt er dan spoedig genoeg terug gereageerd wanneer er problemen zijn met de fiets? *Bij aflevering de fiets voor de klant afstellen op hoogte e.d. , nu moest ik als klant zijnde het zelf maar uitzoeken NA aankoop van de fiets.*De fiets(en) die ik tijdens het proefrijden heb geprobeerd schakelde veel beter over op ondersteuning dan de fiets die ik nu gekocht heb, soms wil mijn fiets niet op de ondersteuning waardoor ik mij nog te pletter trap in een zeer heuvelachtige omgeving.*Jammer dat je nergens goed de fiets op kan tillen wanneer dit even moet, bijv. vanwege dat je de fiets niet op slot kan zetten omdat een spaak in de weg zit.De enige plek is het frame, er zit nergens een beugel, noch aan de achterkant is de fiets goed op te tillen.*Na de eerste keer noodgedwongen in een regenbui te hebben gefietst kraakte en piepte de trapas e.d. alsof er al roest op zat en zat er condens onder de knop van de versnelling ,waar de stand vanaf te lezen is.*De fiets voelt heel onstabiel alsof de banden onder je weg willen schuiven wanneer je de boodschappen tassen van de fiets vol heb zitten.*Handvat rechts zit er scheef op, handvat links laat de stiknaad al los en de afdicht knop van het handvat is er niet tegenaan te krijgen.*Het zadel dat meegeleverd is zit echt enorm hard .*Ik persoonlijk vind de door mij gekochte AMSLOD fiets een tegenvaller.Had er echt meer van verwacht.
Freddy
Wolfheze

Gepubliceerd op: 04/07/2019

Pluspunten
Beter telefonisch bereikbaar zijn, want AMSLOD is praktisch telefonisch niet bereikbaar, hoe gaat dit wanneer er problemen zijn met de fiets?
Bij vragen per mail zou AMSLOD kunnen antwoorden, want dit gebeurd heel slecht en heel sporadisch, wordt er dan een keer terug gereageerd
Bij aflevering de fiets voor de klant afstellen op hoogte e.d. , nu moet ik als klant zijnde het zelf maar uitzoeken , dit dus NA aankoop van de fiets.

Wolfheze
20/06/2019

Pluspunten
Mooie fietsen!
Levertijd is niet volgens afspraak. Afspraak was een levertijd van vier weken. Bij nader informeren omdat we niets hoorden blijken we naar verwachting pas na 6 weken de factuur kunnen verwachten en dat daarna pas een afspraak kan worden gemaakt over de aflevering.
Kan dus nog wel even duren. Jammer, en niet netjes dat we niet door aanslof worden geïnformeerd dat de levering is vertraagd.
Cindy IJdo

Gepubliceerd op: 03/07/2019

Pluspunten
Tot nu toe niks positief.
3 fietsen gelijk tijdig gekocht, 1 fiets na 5 weken gekregen en de andere 2 bijna 3 maanden op moeten wachten en alles zou direct leverbaar zijn.
Met fiets 1 stonden ze zonder waarschuwing voor de deur een mail of belletje waswel zo fijn geweest.
De eerste fiets fiets heeft een defect waar ik nu al bijna 4 weken op aan het wachten ben voor een reparatie.
(Fiets werkt me tegen in plaats van ondersteining en met achteruitlopen blokkeerd het achterwiel )
Na mijn mail over het(software defect) zou er binnen 2x 24 uur contact met me opgenomen worden (duurde 2 weken).
Ze kwamen op mijn werk de fiets nakijken ,jammer genoeg hadden ze niet de juiste middelen bij zich om de fiets na te kijken(niet gekregen van amslod).
Eens kijken hoelang het gaat duren voor hij gemaakt word
Comunicatie
Patrick
Maastricht

Gepubliceerd op: 29/06/2019

Pluspunten
Verkoper Michael Raasveldt heeft ons uitstekend geholpen op Cruquius en stak met kop en schouder boven de concurrentie uit.
Uiteindelijke aflevering is ook goed verlopen.
En we zijn blij met de fietsen
Beter communiceren, of beter gesteld communiceren , met ons tussen de koop en de aflevering. We hebben enkele keren gebeld zouden teruggebeld worden is niet gebeurd, hierdoor hebben we onze vakantie uit moeten stellen wat gemeld is maar ook hierop geen reactie gekregen. Reclame bij aankoop en op tv " direct leverbaar" betekende voor ons 5 +2 weken, weer zonder deugdelijke informatie, vertraging. Werden gebeld tijdens vakantie dat men voor de deur stond waarvan wij geen bericht hadden gekregen dus weer uitstel fout emailadres gebruikt maar de factuur wel naar het goede adres gestuurd!!!!
Ook telefonisch zijn jullie zeer slecht te bereiken.
Hier ligt een behoorlijk verbeterpunt te wachten. Fiets zeker aan te bevelen bij anderen maar...... Zie bovenstaande.
Beste Paul,

Dank voor uw uitgebreide review. Fijn om te horen dat u blij bent met uw e-bikes. We nemen uw feedback ter harte!

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Paul
Lelystad

Gepubliceerd op: 29/06/2019

Pluspunten
Fiets is top heb de fiets nu 1 jaar.
Vriedelijk geholpen aan de telefoon
Telefonisch slecht te bereiken voor afdeling service/ garantie lang wachten! Heb zelf al 3x terug moeten bellen n.a.v. het formulier wat ik heb gemaild waarin word vermeld dat er binnen 48 uur contact met je word opgenomen. Vandaag 28 juni j.l. weer gebeld en er zou voor 18.00 uur of telefonisch of via mail contact met mij worden opgenomen en helaas ook niet geneurd. Vind dit een beetje jammer.
Reina Jansen
Hoofddorp