Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten
Goede verkoper zeer open op de mogelijk heden en welke niet daar houw ik van
Per telefoon zijn jullie zeer slecht te bereiken heeft echt dagen geduurd voor ik iemand aan de lijn kreeg
Cor
Krommenie

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Als rond rijd in de dorpen en kijken naar me fiets dan zeg ik deze fiets van amslod is super goed
iets betere uitleg.
Theo
Lisse

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
goede kwaliteit. En levering op afgesproken tijd !
Beter bereikbaar zijn per telefoon !
Henk
Grijpskerk

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
Er werdt goed de tijd genomen bij de oriƫntatie. Er stonden voldoende testfietsen. Bestel en leverprocedure is prima.
Er was vertraging met de levertijd. Dit werdt niet actief gecommuniceerd door Amslod. Dat kan beter.
Gerko
Van IJsselmuiden

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Leveren een produkt waarbij kwaliteit en prijs erg gunstig liggen. Vlotte afhandeling door verkoper Komt ook omdat mij documentatie was doorgestuurd.
Werd op een moment erg druk in de zaak waardoor veel klanten moesten wachten. Misschien een gastvrouw/man die de potentiele klanten bezighoud/koffie/of advies geeft.
Jacob
Beesd

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Gesprek en advies in de winkel in Cruquius was erg prettig.
Het aflever process en communicatie verliep niet zo vlotjes. Automatisch gegenereerde mail os niet gekoppeld aan de afspraken die telefonisch zijn gemaakt. Verder is de service telefoon zeer beperkt bereikbaar
Peter van der Vlies
Schagen

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten
goede uitleg. Kregen zo fietsen mee om een proefrit te maken.
de persoon die uitleg geeft over de fiets en de proefrit verzorgt ook de verkoop laten afronden. Beetje vervelend dat dat dan weer door een ander gedaan moet worden.
Wa zwamborn
Waardenburg

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten
Goed geholpen.
Er was maar 1 personeelslid dus eerst weer weggegaan.
Alie Kloosterman
Schoonoord

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten
fijne fietsen, prettige verkooppraatje, goede service en nazorg.
* Ik zie bij het certificaat van de 3 jaar garantie aan huis slechts 1 van de 2 fietsen vermeld.
* onduidelijk wat te doen bij pech onderweg als je geen internettoegang hebt, denk aan telefoonnummer en verzekeringsgegevens (app?)
* Mijn fiets heeft een autoventiel maar in geval van een lekke band is een fietspomp onbruikbaar en een benzinestation niet in de nabijheid. ( werd ik zeer toevallig vandaag mee geconfronteerd).
* fietstassen die er makkelijk op en af te nemen zijn heb ik nog niet kunnen vinden (de enkele zodat je ook de snelbinders nog kunt blijven gebruiken).
* duidelijkheid geven over het wel/niet doortrappen tijdens het schakelen van de versnellingen ( hoger en lager) om overslaan van de ketting (slijtage) te vermijden.
* de fietsverzekering van mijn man staat op mijn naam, waar zijn mijn gegevens? Heb ik een eigen polis? Waarom staan niet beide fietsen/ beide namen op 1 polis? dit is onduidelijk.
Monique

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten
Hele vriendelijke verkoper.
En een hele snelle levering vd fiets

C klok
Rijnsburg