Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten
Een goede fiets voor een super prijs
De bagage drager een verhoging aan het einde om hem op te tillen bij een krappe ruimte om te stallen.Nu zitten je vingers klem tussen de accu.
Carla
Kudelstaart

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Gerard
HOOFDDORP

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Via internet de site bekeken en brochure aangevraagd. Deze kwam al heel snel. De winkel zag er mooi uit.
We werden vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke uitleg.
Kopje koffie erbij. Proefrit maken is mogelijk. Word ook tijdig via de mail geïnformeerd als er bijzonderheden waren.
Levering was correct. Nog uitleg gehad. De man die de fiets kwam brengen wilde niks drinken ondanks dat hij er al een hele rit op had zitten. Onze ervaring is prima. Dit was bij de vorige leverancier wel anders. tot nu geen klachten over uw bedrijf en we hebben er al verschillende kilometers opzitten.
Ik zou zeggen ga zo door en veel succes met de verkoop.
Alleen jammer dat de levering wat later was. Maar dit kwam door aanpassingen van het display. Dit was echter geen probleem voor ons. Kregen hier netjes een mail over.
Piet
Kronenberg

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Positieve uitstraling. Oer Hollands bedrijf met vakkennis en met goede producten en zeer klantvriendelijk.
ga zo door !!
Ton
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk. Hiermee is eigenlijk alles gezegd.

Leo
Roermond

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Vriendelijk zeker niet opdringerig. We zijn heel blij en tevreden met onze fietsen.

Tonny
Hooge Zwaluwe

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
duidelijke info via uitgereide folder.
Snelle demo aan huis, zelfde dag gekocht met inruil van Stella fiets. Snelle levering en service aan huis door FietsFix.

Robert
Haaren

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk en niet opdringerig om maar te besluiten op aankoop. En ook uitermate geduldig met uitleg en ook met het proeffietsen konden we net zolang proberen op de verschillende fietsen tot we de juiste voor ons hadden. We zijn in Meppel en in Cruqius geweest maar het maakte niet uit beide was het personeel zeer correct. Ook het afleveren ging precies volgens afspraak en de man die ze kwam brengen ging ook niet eerder weg voor we voor 100 % tevreden waren. Inmiddels heb ik na 5 weken de eerste 700 km. er op zitten en ik moet zeggen het rijd geweldig. Dus samengevat Amslod is een geweldige E-Bike
Heb geen negatieve punten kunnen ontdekken.
Dick
Obdam

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten
nette behandeling, alle tijd voor een proefrit.
service kan wat sneller, bijna een week gewacht op het vervangen van een band.
harrie
emmen

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten
Wel lange levertijd
Maar er is goed gecommuniceerd

Ben
Odijk