Website: www.amsterdamflowers.nl
Telefoon: 020 6191818

Amsterdamflowers.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

-wat vriendelijker de klant te woord staan
-als de klant (ik in dit geval) aangeeft dat het geld van mijn rekening is afgeschreven maar geen bevestiging is ontvangen dat er over wordt gegaan tot actie i.p.v. twijfels over de geadresseerde uitspreken. Ik weet als klant waar ik de bloemen gestuurd wil hebben en zit er niet op te wachten dat er tegen mij wordt gezegd dat t adres niet klopt of ik me moet verantwoorden naar wie ik dit stuur.

Tevens duurde het ruim een uur voordat eea uitgezocht werd mbt mijn ordernummer en hierdoor kon de bezorging van t trouwboeket niet voor 14:00 uur plaatsvinden. Hoe laat t wel geleverd kon worden was onduidelijk. Kortom ik heb voor t eerst bij jullie een bestelling gedaan en dit is tevens de laatste keer.

Groet,
Jenny
Goedemiddag,
Bedankt voor de beoordeling.
Jammer om te vernemen dat u niet tevreden was over onze service.
U heeft de bestelling geplaatst om 10.00 uur dezelfde dag en het bestelde was geen trouwboeket.
Op een webshop staat dat duidelijk de aflevertijden voor 9.00 uur besteld voor 13.00 uur geleverd, voor 14.00 uur besteld dezelfde dag geleverd.
Als wij iets moeten nakijken hebben wij het ordernummer nodig om het uit te zoeken en wij zien dat het een sympathie boeket is en u heeft het over een trouwboeket dat is wel wezenlijk verschil dus dat hebben wij gemeld aan u.

Met vriendelijke groet, Klantenservice amsterdamflowers.nl

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Gezin <35 jr
Pluspunten
Alerte reactie, plezierig contact
geleverde boeket leek op geen enkele wijze op het boeket dat we van de foto's op website kozen.
Goedemiddag,
Jammer om te vernemen dat u niet helemaal tevreden was over onze service. Wij hebben het boeket zoveel mogelijk als de afbeelding gemaakt, met dezelfde bloemen en kleuren.
Dus dit vinden wij heel vreemd, is dit boeket wel het juiste wat u gezien heeft vraag ik me af.
Wij controleren namelijk altijd 2 keer of dit wel overeenkomt met het bestelde.
Wij hebben ook nog namelijk gebeld of het aflever adres klopte, we twijfelde namelijk en dat leek inderdaad te kloppen.
We zouden het op prijs stellen als u een afbeelding heeft van het geleverde boeket.

Met vriendelijke groet, Klantenservice amsterdamflowers.nl

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
I order flowers to congratulate my partner on the promotion, and the website said it will be delivered after 14h, but in the end he got them quite late, a lot of people left from the office and he almost left as well.
So, I was quite disappointed, I didn't understand after 14h" would mean late late afternoon, evening. and the location is central Amsterdam, so I expected the flowers to be there at around 15h maybe.

Antwoord Amsterdamflowers.nl
Thank you for the responds.
We are sorry that you are not satisfied with our services. We apologize.
May we aks what was wrong with the delivery?
So we can do something about that (for you).

Best regards,

Team Amsterdamflowers.nl

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Jong stel <35 jaar

07/02/2019

Jong stel <35 jaar
Pluspunten

Ik heb wat problemen ervaren met de bezorging van het boeket. Ik heb 2 keer na moeten bellen en er werd onjuiste informatie aan mij verstrekt. Boeket was matig t.o. van prijs
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor.

We zijn zoals gevraagd in de ochtend bij de ontvanger aan de deur geweest er was helaas niemand thuis. Er is contact geweest met de bezorger en een nieuwe bezorgafspraak gemaakt om het in de middag af te leveren na 17.00 uur. Wat er gebeurd is de besteller heeft ook gebeld en er daardoor verwarring ontstaan hoe laat het gebracht moest worden. We hebben ons best gedaan om het te leveren wat ook is gebeurd is op dezelfde dag.

Klantenservice amsterdamflowers.nl

Gepubliceerd op: 19/02/2019

55 jr of ouder
Pluspunten
snelle service
de krans die wij hadden besteld vonden wij erg amateuristisch gemaakt. Het wat op een wit papier getypt en vervolgens uitgeprint. Dit hebben we eraf gehaald voordat de begrafenis begon omdat we dit niet vonden kunnen. Voor 50 euro hadden we minimaal een fatsoenlijk lint verwacht met daarop de tekst geborduurd zoiets.
Antwoord Amsterdamflowers.nl
Beste besteller, bedankt voor beoordeling. Vervelend dat u niet helemaal tevreden was.
Wat u besteld heeft is een rouwboeket en er is geen lint besteld maar een kaartje.
Ik snap niet wat u bedoelt met een krans en een lint ?

Klantenservice Amsterdamflowers.nl

E. A. Sieben

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Single, <35 jr
Pluspunten

Ik heb een rouwboeket besteld en gemerkt dat het invullen van de gegevens bij afleveradres daar niet helemaal op berekend zijn. Je moet dan bijv ook voornaam en achternaam invullen, terwijl het naar een crematorium moet. Misschien goed om daar eens naar te kijken.

Gepubliceerd op: 05/06/2018

55 jr of ouder