Bedrijfsgegevens

Website: https://www.antisliprubbertape.com
Adres: Tonnekamp 5 2157 PN
Plaats: Abbenes
Telefoon: 0031 252823069

Handels bedrijf bouwproducten.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

antisliprubbertape.com
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
38 beoordelingen (12 maanden)
454 beoordelingen (totaal)
5112 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (28)
18% (7)
0% (0)
5% (2)
3% (1)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
henk
utrecht

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering
Netjes verpakt
Goede handleidong
Verbeterpunten
Geen
Jean-Paul
Mierlo

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Wat een waardeloos bedrijf, telefonisch NOOIT bereikbaar en terugbetalen nadat ik de goederen retour heb gezonden, vergeet het maar.
Inmiddels al vier keer verzocht om terugbetaling maar tot nu toe zonder resultaat.
IK ZAL DIT BEDRIJF DAN OOK ZEKER NIET AANBEVELEN.
Verbeterpunten
De tent sluiten en serieus aan het werk gaan.
Antwoord antisliprubbertape.com
Beste meneer Pellegrom,
Wat jammer dat u ons als bedrijf zo heeft ervaren en het nodig vindt zo'n lage beoordeling te geven. U heeft inderdaad uw bestelling retour gezonden en na ontvangst hiervan hebben wij volgens de wet 14 dagen om u terug te betalen. Binnen deze termijn heeft u mij inderdaad meerdere keren gemaild en ik heb netjes geantwoord dat de betaling verzorgd zal worden. U heeft inmiddels het bedrag retour ontvangen, zoals het ook hoort. Ik heb u gevraagd uw beoordeling aan te passen, helaas wilt u dat niet. Erg jammer omdat ik vanaf het begin u netjes te woord heb gestaan en wij als bedrijf niet meer kunnen doen dan dat.
Met vriendelijke groet,
Joyce
Peter Pellegrom
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
5
Verbeterpunten
-
Marielle
Terneuzen

Gepubliceerd op: 15/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Gratis een monsterkaartje gekregen zodat ik de kleur in het echt kon beoordelen voor te bestellen. Dat vind ik echt een top service!
Verbeterpunten
 
Joy

Gepubliceerd op: 14/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
zoals beloofd na 6 maanden de tape op de trap mijn beoordeling over het product. Het bevalt prima!
Verbeterpunten
geen
Stephan

Gepubliceerd op: 13/11/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
geen idee
Verbeterpunten
 
Wim

Gepubliceerd op: 09/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Netjes snel geleverd. Mooi tape en makkelijk aan te brengen
Verbeterpunten
Graag een A4 met stappenplan. Nu heb ik de info van de site op mijn telefoon opgezocht. Ook niet heel erg maar papiertje in het pakket zou handig zijn.
Bianca
Almere

Gepubliceerd op: 19/10/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Goede service en snelle levering.
Verbeterpunten
Tape plakt voor geen meter, zit er nu enkele maanden op en verplaatst constant, er blijft stof tussen plakken en het moet er binnenkort af, wordt vervangen door ingefreesde antislip.
Antwoord antisliprubbertape.com
Beste Klant,
Vervelend dat de tape niet goed blijft zitten. Dit is niet zoals het hoort. We hebben u persoonlijk een e-mail gestuurd, voor een passende oplossing. We streven altijd naar tevreden klanten dus als u niet tevreden bent neem dan alstublieft contact op zodat we u kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Joyce van Antisliprubbertape.com
Klant

Gepubliceerd op: 15/10/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Goede informatie op de site. Fijn datveen proefexemplaar wordt opgestuurd
Verbeterpunten
Geen
Natascha
Utrecht

Gepubliceerd op: 13/10/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer