Website: www.appelhoes.nl
Adres: Nijverheidstraat 6C 3144CL
Plaats: Maassluis

Appelhoes

Pluspunten
Zeer slechte retour afhandeling. Communicatie verloopt moeizaam. Appelhoes is slecht te bereiken op zowel hun telefoonnummer als e-mail en WhatsApp. Meeste kans heb je via mail. Retourbetaling laat veel te lang op zich wachten, langer dan de verplichte maximum termijn van 14 dagen. Ondanks dat er feestdagen tussen zaten is dat onacceptabel. Daar andere webshops binnen 2 a 3 werkdagen en sommige zelfs al de volgende dag terugbetalen. Door deze ervaring van de aftersales zal ik hier nooit meer wat bestellen, en ik zal het ook iedereen afraden. Ik had van tevoren al wat negatieve reacties gelezen over precies deze punten, maar dacht dat het wel mee zou vallen. Blijkbaar trekt appelhoes zich hier niks van aan dus bij deze zijn jullie gewaarschuwd.
Antwoord Appelhoes
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

De retourzending die u hebt gedaan vlak voor kerst is binnen de termijn van 14 dagen naar u gecrediteerd zoals we ook met u hebben gesproken.

Het staat u vrij dat een 'slechte afhandeling' te vinden maar tijdens de feestdagen en de kerstvakantie kan er vertraging ontstaan. Het zijn voor ons ook vrije dagen en bovendien hebben we u ook aangegeven dat het wat langer kan duren door deze feestdagen.

Appelhoes B.V.

Erik

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Uitstekende en overzichtelijke website, vlotte afhandeling, zeer snelle levering.

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Geld mag je eerst overmaken voor levering.
Goederen teruggestuurd, bedrijf geeft aan deze ontvangen te hebben maar geeft geen geld terug. Na herhaaldelijk berichten en een slechte review op Kiyoh is ons geld, na een maand uiteindelijk retour ontvangen.
Antwoord Appelhoes
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben de retourzending inderdaad ontvangen, de betaling is in December teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald en had u dus terug op de rekening voordat deze beoordeling werd geplaatst.

Het is dan ook niet zo dat wij het geld niet retourneren. Het klopt wel gezien de feestdagen dat het wat langer heeft geduurd.

Appelhoes B.V.
Bertus

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Geld mag je eerst overmaken voor levering.
Goederen teruggestuurd, bedrijf geeft aan deze ontvangen te hebben maar geeft geld niet terug.

04/01/2019

Pluspunten
Doen wat ze zeggen, verzenden de producten snel en producten voldoen aan verwachting!

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Overzichtelijk en snelle levering!
?
Anton
Anna Paulowna

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Goede duidelijke website,snelle service en een prima prijs kwaliteit verhouding

Karin
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Snelle en vlotte levering. Product naar wens.

Fons
Brabant

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering! Vrijdag besteld, zaterdag netjes geleverd!

Thierry Vanoverbeke
Gent

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Levering binnen een dag!
Mooie kwaliteit

Mar

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Product was rond 21:00 besteld en de volgende dag had ik hem al in huis.
Helaas kreeg ik een verkeerd product binnen. Jullie hebben dit snel kunnen omwisselen.
Communicatie met Appelhoes was soms lastig. Niet telefonisch te pakken gekregen. Via WhatsApp kreeg ik wel contact.
Vincent
Boskoop