Website: www.banierhuis.nl
Adres: Amsterdamsestraatweg 411-413 3551 CL
Plaats: Utrecht

Banierhuis is met ruim 80 jaar ervaring uw fietsspecialist. Bekijk ons assortiment online of bezoek één van onze 8 fietsenwinkels in de regio Utrecht.

Banierhuis

Pluspunten
Vaardig geholpen met een vraag, na bestelling was de verzending ook supersnel. Een aanrader!

Vincent
Leiden

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Jan
Terneuzen

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Fiets had wat problemen(Gazelle Puur NL herenfiets, groen), maar hele klantvriendelijke service die je graag helpen bij problemen.
Ik heb in november de Gazelle Puur NL-LTD besteld en er mankeerde het een en ander na levering aan de fiets. Bij levering stond het stuur scheef, de achterverlichting die op batterijen ging in korte tijd stuk, en de fiets schakelde heel slecht in de 3 versnellingen. Na 1e controle was het schakelprobleem nog niet helemaal opgelost. Echter kon ik snel terugkomen en was het de 2e keer goed verholpen.
Lennart

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten

Ik heb in november de Gazelle Puur NLTD besteld maar wat een staaltje prutwerk is die fiets zeg. Los van dat bij levering het stuur scheef stond, is de verlichting die op batterijen werkt van goedkope makelaardij. Daarbij schakelt de fiets heel slecht in 3 versnellingen. Denk je dat het na de gratis servicebeurt is opgelost, nee hoor, schakelt mogelijk nog slechter dan ervoor. Kortom: slechte fiets (Gazelle Puur NLD herenfiets, groen), slechte service en ga de fiets maar denk retourneren.

07/03/2019

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Persoonlijke benadering. Heel klantvriendelijk. Ik werd er echt door overtroffen.
Chantal
Hilversum

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Verkoopproces ging perfect. 's Avonds fiets besteld, de volgende dag werd ik gebeld om een bezorgafspraak te maken en de volgende dag werd de fiets bezorgd.

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Fiets tip top afgeleverd.
Geen, heel tevreden.
Cor
Geervliet

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Snelle levering en product conform de beschrijving. Ook een goede aanbieding!
Het Axaslot had geen bevestigingsmaterialen. Dat vond ik teleurstellend. Stond ook niet op de website dat dit wel zo zou zijn maar mag wat mij betreft duidelijker beschreven worden.
Amersfoort

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Prijs, contact en soepel levering

Maria
Zuid Holland