Website: www.bedden.nl
Adres: Kabelweg 43 1014 BA

Bedden.nl
7.9

Pluspunten
niet tevreden. totaal niet. na NB persoonlijke terugbezorging wacht ik al weken op mijn geld. Na sommatie krijg ik bericht dat "matras niet in goede staat retour is ontvangen. Tot nu toe kunnen wj nog geen conclusie trekken met betrekking tot terugbetaling". Matras was in perfecte nieuwstaat geretourneerd! Pas nadat ik aankondig procedure te starten, word ik opeens gebeld met de mededeling: "dat men mij tegemoet zal komen en zal terugbetalen". pfffff
zie hiernaast. Geen nadere uitleg nodig..
Carolien
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Helemaal niks!!!
Ik heb begin september een bed besteld via deze website. De levertijd zou 2/3weken zijn. Na 4,5 weken heb ik het bed binnen gekregen echter bleek het niet het bed te zijn wat ik had besteld! En dus gelijk een mail gestuurd voor omruil van de foute producten. Tot de dag van vandaag (16 november) ben ik nogsteeds aan het wachten op mijn bed die nu al zon 6 weken te laat is! Ze zouden mij vorige week bellen voor de omruil. Is ook niet gedaan en ik krijg maar niks te horen na al die belletjes die ik zelf gepleegd heb. Hele slechte zaak dit echt enorm teleurstellend bespaar uw moeite en geld en koop hier alstublieft niks!!!
Maurice
Nijmegen

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Precies gevonden wat ik nodig had! Ik was op zoek naar een goedkope boxspring voor in mijn nieuwe huisje. Bedden.nl had veel keuze en nog op tijd geleverd ook.
Sam

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten

Een boxspring besteld, welke na 6 weken geleverd is. Ze hebben 2 verschillende kleuren matras geleverd. Ik heb van tevoren met het bedrijf gebeld en aangegeven dat ik in een appartementen complex woon en het echt tot mijn woning werd geleverd (dit werd verzekerd). Transporteur geeft aan dat zij dit nóóit doen, kon ik zelf alles naar mijn woning slepen. Daarnaast pluist het topdekmatras heel erg. Dit was dus de eerste en de laatste keer dat ik bij dit bedrijf bestel.

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Spannend om een bed te kopen via internet. Is toch een grote uitgave ! ook na sommige slechte reviews te hebben gelezen toch de stap gezet.
Wij hadden een boxspring Gustavo luxe uitvoering 180x200 besteld + 2x Molton hoeslaken voor de topper.
De levertijd van het bed was 3-4 weken. de hoeslakens zijn binnen enkele werkdagen geleverd. Echter 1 verkeerde maat. Dit is keurig opgepakt door de klantenservice en de week daarna is de juiste maat geleverd. De boxspring is 2 weken na het bestellen geleverd. Afspraak tussen 10 en 14 uur. 12 uur stond de bezorger op de stoep met ons nieuwe bed ! Geen beschadigen en alles klopte ! Wij zijn dik tevreden over het product, communicatie en de levertijd ! En het bed ligt heerlijk :) top... gr een tevreden klant.
geen.. ga zo door..
Patrick
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 18/11/2018

Pluspunten
Leuk assortiment
Maar helaas kunnen ze het niet leveren. Bestelling gedaan en betaald. Na 5 dagen niks gehoord te hebben maar eens gemaild of ik de bestelstatus kan terugzien. Kreeg ik als antwoord dat het bestelde en betaalde product niet meer leverbaar is. Vervolgens kwam met met een alternatief maar wel met het verzoek om bij te betalen....
Nu maar wachten hoe lamg het duurt voordat ik mijn geld terug krijg.
J. Van Schaick
Ouderkerk aan de Amstel

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
redelijk snel levering
Alleen wij hadden pocketveering onderbox besteld en niet een harde box en de topmatras die we hebben gekregen is 140 inplaats 180
wil dit graag opgelost hebben
Theo
DONGEN

Gepubliceerd op: 13/10/2018

5 dagen werden 5 weken ... :-(
Tony
Belgie

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering en het kussen wat ik gekocht heb is prima. Alleen de slopen zijn te klein en dat is jammer. Ik heb een standaardmaat sloop.
Zou het niet weten.
Renée
Delft

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten
snelle afhandelling en mooi stevig bed, Ikhad het niet verwacht voor de prijs . Maar oversteigd mijn verwachtingen

Nonaay
AMSTERDAM