Website: http://www.bedrukte-mokken.nl
Adres: Leidsevaart 594 2014 HT
Plaats: Haarlem
Telefoon: 023 205 20 15

Bedrukte-Mokken.nl

Pluspunten
Op erg korte termijn bedrukte mokken besteld en die waren door het snelle schakelen met Bedrukte-Mokken.nl perfect op tijd binnen.

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Prachtige bierglazen laten bedrukken. Opdruk van hoge kwaliteit. Klantenservice denkt mee. Maar bovenal; wat een scherpe prijzen!!

Venkel
Wageningen

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Snelle, vriendelijke klantenservice, prima drukresultaten en glazen geleverd in perfecte staat. Bedankt!
Momenteel geen. Doe zo verder!
Emily

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Erg blij met de koffie kopjes bedrukt met ons bedrijfslogo. Dragen echt bij aan de professionele uitstraling die wij nastreven. Chapeau Bedrukte-Mokken.nl!!

B-heer Vastgoed

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Fantastisch bedrijf. Bierglazen voor ons event besteld. Alles keurig op tijd geleverd gekregen. Hadden best wat vooronderzoek gedaan op internet. Maar waar andere bedrijven goedkoper lijken, is dat uiteindelijk vaak niet het geval. Ook waren we al in zee gegaan met een partij die de levertijd toch niet kon halen. Bedrukte-mokken.nl heeftg voor ons alle beloftes waargemaakt. Voor een volgende evenement weten we jullie te vinden!

InDi Promotions

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
Super service! Gister met spoed 6 mokken besteld, vandaag binnen! Hele fijne communicatie en betrouwbaar. Dank voor jullie snelle handelen!
Zo doorgaan!!
Anyone?

Gepubliceerd op: 06/04/2018

Pluspunten
Zeer goed geholpen. Wij hebben koffie kopjes met ons logo laten bedrukken. Vooral voor ontvangst van klanten geeft dit een professionele uitstraling. Aanrader!
Timmermans

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
Een eigen en eigenzinnig lokaal biertje (ReboeljeBier) vraagt uiteraard om een uniek glas met logo. Na een behoorlijke zoektocht (als startende company moet je tenslotte enorm op je uitgaven letten) zijn we uitgekomen bij Bedrukte-Mokken.nl
We hebben geweldige glazen met een super gave opdruk geleverd gekregen. Ons ReboeljeBier smaakt nu misschien wel nóg lekkerder!

Godert
Smalle Ee

Gepubliceerd op: 17/11/2016

Pluspunten
Duidelijke website, goede service bij het plaatse van de bestelling, prima kwaliteit tegen een scherpe prijs.
Communicatie rondom de levering mag nog iets duidelijk/directer.
DLB
Oosterhout

Gepubliceerd op: 04/10/2016

Pluspunten
Zeer vriendelijk, denken mee en willen ervoor zorgen dat he de beste keuze kunt maken.

ClikQ
Assen