Website: http://bekowitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Beko Witgoed! Bij ons vindt u de grootste Beko collectie van de Benelux. Wij helpen u graag met het uitzoeken van de juiste machine, zodat u er zeker van bent dat u jaren plezier heeft van uw aankoop.

Wilt u liever eerst de machine zien, voordat u hem besteld, dan kan dat! Bekowitgoed.nl naast de website namelijk een winkel in Tilburg waar vijf dagen per week ons deskundige personeel voor u klaar staat. En heeft u een keuze gemaakt, dan bezorgen wij uw machine GRATIS op afspraak bij u thuis.

Bekowitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Beko Witgoed
9.8

Pluspunten
Goede prijzen
Snelle levering op afspraak
Vriendelijk telefooncontact
Tot op heden een dikke 9 van 10 van mij!
Nee, tot nu toe geen opmerkingen.
Davey G.
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Vriendelijke verkoper met veel vakkennis die op eigen initiatief ging bellen of ik wel het juiste model had uitgezocht. Bleek ook nog eens volgende dag geleverd te kunnen worden i.p.v. de 2 a 3 werkdagen die op de website werd vermeld. Goed geregeld!
Nee, die heb ik niet.
Cindy van Helmond
Asten

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle service. Ik had de volgende dag al mijn Beko wasmachine op zijn plek staan. Kundig en vriendelijk personeel.

Otto Thales

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Prima scherpe prijzen, beste keuze aan Beko apparatuur en snelle levering.
Heb ik niet
Cor
Sittard

Gepubliceerd op: 27/08/2017

Pluspunten
Vriendelijke bezorgers/installateurs. Duidelijke communicatie en afspraken.

Jeroen
Wageningen

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Pluspunten
overzichtelijke website met alle Beko producten, scherpe en concurrerende prijzen, goede indicatie bezorgtijd en netje half uurtje vooraf bellen
ik kan niets bedenken ........alles helemaal OKÉ!!
F.D. Fluitsma
Soest

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Pluspunten
Netjes van te voren bellen wanneer ze komen, en geheel volgens afspraak de wasautomaat plaatsen en aansluiten.
De oude wasautomaat netjes weer mee genomen.

Niets anders dan op aan te merken op de service van Bekowitgoed.nl

Wouter
Uden

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Goede producten, snelle levering volgens afspraak en makkelijke website met de juiste informatie. Ook over de nieuwe wasmachine zijn we dik tevreden.
Hebben wij niet.
Fam. Dekker
Delft

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Overzichtelijke site met Beko producten. Je wordt verder uitstekend op de hoogte gehouden over de levering via mail, sms en een telefoontje een kwartier voordat het product geleverd wordt.
Uitstekende en vriendelijke bezorgers, ze zijn zorgvuldig en werken netjes. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Pieter L.
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Snelle en correcte service.
De afspraak werd zo als verwacht nagekomen, binnen afgesproken tijdsvenster, oude machine meegenomen en de nieuwe Beko wasmachine keurig netjes aangesloten. Wordt alles maar op deze manier afgeleverd! Super.

G. de Lange
Rhoon