Website: http://bekowitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Beko Witgoed! Bij ons vindt u de grootste Beko collectie van de Benelux. Wij helpen u graag met het uitzoeken van de juiste machine, zodat u er zeker van bent dat u jaren plezier heeft van uw aankoop.

Wilt u liever eerst de machine zien, voordat u hem besteld, dan kan dat! Bekowitgoed.nl naast de website namelijk een winkel in Tilburg waar vijf dagen per week ons deskundige personeel voor u klaar staat. En heeft u een keuze gemaakt, dan bezorgen wij uw machine GRATIS op afspraak bij u thuis.

Bekowitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Beko Witgoed

Pluspunten
Warmtepompdroger besteld en die is keurig volgens afspraak geleverd. Had op site aangegeven dat ik hem geplaatst en aangesloten wilde hebben. Dat is zo ook netje uitgevoerd door twee leuke bezorgers. Goede gratis service! Bedankt.
Netty
Zeist

16/02/2017

Pluspunten
Hele goede prijs-kwaliteit verhouding van een echte Beko specialist. Scherpe aanbieding voor wasmachine, vriendelijke medewerkers en bezorgers. Vlotte levering.
Simon T.
Langeraar

08/01/2017

Pluspunten
Snel in levering en in service; adequate communicatie. Goed oppakken van het probleem dat ik vinkje bij afleveren op verdieping niet had aangevinkt: helemaal tevreden klant.
Van Rij
Apeldoorn

30/12/2016

Pluspunten
Had meerdere sites bezocht, maar kon de Beko inbouwvaatwasser nergens goedkoper vinden. Tevens zeer snelle levering.
Sven Maarsen
Houten

16/12/2016

Pluspunten
Goede voorlichting aan de telefoon. Snelle levering. Keurig geplaatst en gecontroleerd. Oude wasmachine mee genomen. Vooraf telefoontje dat ze er aan kwamen.
Tim Meanen
Losser

08/12/2016

Pluspunten
De website is handig en goed doorzoekbaar. Zeer snelle levering, maar en in persoonlijk overleg op de dag dat het jou uitkomt. Bij installatie van de Beko Warmtepompdroger waren de bezorgers snel en behulpzaam.
Niet echt wat aan te merken.
Wouter Raats
Bergen op Zoom

01/11/2016

Pluspunten
Telefonische goed contact.
Zowel met het bedrijf als de leverancier.
ina
Nieuwegein

23/09/2016

Pluspunten
website
klantvriendelijkheid
terugkoppeling per mail
communicatie naar transporteur
bezorgers/transporteur wist niets van check aanwezige perilex aansluiting voor te leveren oven/kookplaat, terwijl mij was toegezegd door beke witgoed dat dit wel zou gebeuren; vandaar ook een gematigd positief oordeel over beko witgoed; het is goed gegaan maar dit was meer geluk dan wijsheid
roelofs
arnhem

14/09/2016

Pluspunten
Eergisteren een wasmachine besteld. Direct keurige duidelijke mail met de bevestiging. Later op dag belde de vervoerder om leverdatum af te stemmen voor de volgende dag. Later op de dag een sms-je dat ze er tussen 7.00 en 11.00 uur zouden zijn. Rond 7:10 een telefoontje van de chauffeur dat ze over een kwartier aanwezig zou zijn. De twee nette bezorgers hebben ons oude apparaat keurig meegenomen en de nieuwe op zijn plaats gezet. Nog een korte uitleg wat wij moesten doen om de wasmachine te installeren. Het verpakkingsmateriaal werd netjes door hun meegenomen. Kortom een SUPER service.
nee, het was zoals het hoort
Manon L.
Lopik

10/09/2016

Pluspunten
Makkelijke website, mooie Amerikaanse koelkast besteld, snel geleverd en geïnstalleerd. Alles is gegaan zoals je het mag verwachten. Heerlijk zoveel ruimte in een koelkast. Dat scheelt weer een dagje minder naar de supermarkt.
Ik kan niets negatiefs opmerken.
Gitte Schmidt
Kerkrade