Website: www.bestboxspring.nl
Adres: Bukkumweg 24N 5081CT
Plaats: Hilvarenbeek

BestBoxSpring
7.4

Pluspunten
Fantastisch bedrijf zelfs na 2 jr konden wij gratis ons matras omwisselen !!

Pauline
Huizen

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
goed overleg over levering
Mogelijkheid om zelf bed(bodem) in elkaar te zetten. Het paste de trap niet op, (dit stond ook al als waarschuwing op de website) Het bed hebben we uit elkaar moeten zagen en daarna weer in elkaar moeten zetten. Een heel karwei. Dus een keuze: zelf bed bodem in elkaar zetten ja/nee zou een fijne optie zijn. Voordat we een twijfelaar voor onze dochter aanschaffen.
Nicole

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten

Vandaag een maand geleden mijn hoofdkussen besteld maar ik krijg geen update of hoofdkussen. Heb al 2 maal gebeld en zou beide keren worden terug gebeld, niet dus. Mail gestuurd, maar ook daarop geen reactie.
Paul

Gepubliceerd op: 22/07/2018

Pluspunten
Duidelijke site
Makkelijk te bestellen
Aardige mensen toen wij in Hilvarenbeek zijn langs geweest om te kijken en bed en kleur uit te zoeken
Geen goede communicatie over levering naar boven en montage wat dus niet inbegrepen was. Daar sta je in volgebouwde gang met je nieuwe bed.

Na een paar maanden contact gehad doordat we in een kuil lagen. Mannetje langsgekomen die zei dat we een twee persoonsmatras moesten proberen....... Terwijl we een elektrische bodem hebben, dat gaat een beetje moeilijk.
Dus als voorstel een nieuw proef matras aangeraden gekregen. Deze werd na een aantal weken bezorgd en omgeruild. Of ik even wilde betalen. Dit heb ik niet gedaan omdat hier nooit over gesproken was. Heb nooit meer iets gehoord, niet over hoe proefmatras bevalt of hoe het gaat. Wij hebben gespaard voor een nieuw bed maar liggen beiden in een kuil, hebben rugklachten en liggen vreselijk slecht. Hadden we nog maar door gespaard om een goed bed te kopen. Misschien is dit bed als kinderbed of logeerbed prima maar als bed voor dagelijks gebruik is het een hel.
Isabel
Hilversum

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit/prijs verhouding en uitstekende service! Zeer tevreden!

Sonja

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Goede en snelle levering. Ik slaap weer heerlijk!
Nvt
Antwoord BestBoxSpring
Beste klant

Fijn om te lezen dat u weer heerlijk slaapt!
Veel plezier met uw aankoop

Met vriendelijke groet
Petra
Sander

Pluspunten

Niet meer om een beoordeling vragen, voordat het produkt geleverd is. Zit nl 4 weken levertijd op een bed
Annet
Roosendaal

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Zeer tevreden over de boxspring. Slaapt ontzettend fijn en dat voor een super prijs!

Jeroen

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Super bed! Gekozen voor de Avio variant. Prima kwaliteit voor een veel goedkopere prijs dan de concurrent. Een degelijke en overzichtelijke website met veilig online betalen en maximaal 4 weken levertijd. Ik kreeg mijn bed al binnen een week binnen.

Tim

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
Boxspring is erg goed voor die prijs! Absolute aanrader. Wel goed opletten met bestellen, de kleur is niet altijd duidelijk.
Ik ben tevreden!
Levering duurde ongeveer een week, hoewel het binnen de afgesproken termijn was mag het wel iets sneller vind ik.
Thomas de Bont

Gepubliceerd op: 27/10/2017