Website: http://www.bevallingsbaden.nl
Adres: De Stuw 7 9771CA
Plaats: Sauwerd

Bevallingsbaden.nl

Pluspunten
Alles geleverd zoals afgesproken. Kwaliteit van de spullen allemaal dik in orde.
Nvt
Mariëlle
Leiden

Gepubliceerd op: 17/02/2019

J Glas

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Snelle levering en ophaalservice
Duidelijke instructies bevalbad
Terug sturen van disposable pakket is onmogelijk als je het bad van tevoren wilt klaar zetten.
Dompelpomp erg klein
Beste Jolijn,

hartelijk dank voor je positieve feedback!

De disposables mogen ook zonder de witte doos retour, zolang ze maar ongebruikt bij het bad in de doos passen. De dompelpomp is klein van formaat, maar heeft de capaciteit om 1000 liter per uur te pompen. Zo is het kleine bad rond de 30 minuten leeg en het grote bad in ongeveer 50 minuten. Tevens is de pomp single use (eenmalig gebruik), i.v.m. hygiëne, en kan het kleine pompje bij het afval.
Jolijn
Barendrecht

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
Compleet qua benodigdheden.
Omschrijvingen in 1 boekje/overzicht plaatsen. Of de koppelstukken retour moesten was niet duidelijk, op 1 formulier stond van wel, andere van niet.
Beste Frank,

dank voor je reactie!

Wij proberen zo duidelijk mogelijk te communiceren over het gebruik en het retourneren. Zo sturen wij een instructiemail, zodra het bad is verstuurd, sturen wij een handleiding mee (met A tot Z instructies) en een begeleidende brief mee, om het bad en de toebehoren te kunnen controleren. Op de doos van de koppelstukken staat aangegeven dat de koppelstukken voor de kraan retour gaan.

Wij zullen alles nog eens nalopen of er wellicht nog e.e.a. kan worden verbeterd.
Frank
Ede

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Het bad zelf, de meegeleverde spullen en uitleg zag er prima uit (helaas niet kunnen gebruiken)
Als ik de meegeleverde tape had gebruikt om het pakket dicht te tapen, was de doos zekerweten uitelkaar gescheurd tijdens vervoer (tape = aanluiting)

Misschien een andere vervoerder dan DPD, want het (dure) pakket werd hier gewoon achter het huis gezet toen we niet thuis waren (hierover is contact met jullie geweest) En het pakket werd niet op de doorgegeven dag opgehaald.
Beste,

dank voor de feedback!

de tape sturen wij mee als service, echter zijn wij op de hoogte dat het gebruiksgemak van deze tape wat te wensen overlaat. Wij zijn bezig met het zoeken naar een andere oplossing. Uiteraard mag de doos ook altijd met eigen tape worden dichtgemaakt.

Wij hebben, na ons contact, direct contact opgenomen met DPD en een klacht ingediend. De chauffeur is hier inmiddels op aangesproken. Zowel op de levering, als het ophalen.

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Goed service
De tape voor het terugsturen is echt waardeloos (vind ik)
Breukers
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Snelle en goede levering. Behulpzaam aan de telefoon en duidelijke website. Duidelijke handleidingen
Indien het bad niet gebruikt wordt krijg je maar €60 terug. Vind ik erg weinig. Ik heb het bad niet gebruikt maar wel opgezet en dus het pakket al moeten openen helaas dus geen geld terug kunnen krijgen
Antwoord Bevallingsbaden.nl
Beste,dank voor je feedback! Als het gehuurde bad niet gebruikt is en dus ook het meegeleverde bevallingspakket niet is gebruikt, ontvang je 65 euro van ons retour. Je betaald dan enkel voor de huur (de beschikbaarheid) van het bad en de bezorging + afhaling. Wanneer de spullen uit het pakket wel geopend en/of gebruikt zijn, kunnen wij deze helaas niet weer gebruiken in verband met de hygiene en veiligheid van moeder en kind. Het bevallingspakket zelf mag wel geopend worden, zodat de inhoud kan worden gecontroleerd.
Jennefer
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Goede communicatie
Meedenkend
Professioneel