Website: http://www.biofutura.nl/
Adres: Van Nelleweg 1 3044BC
Plaats: Rotterdam

Bio Futura B.V. is importeur, groothandel en webshop in duurzame disposables en verpakkingen. Wij geloven in biologisch afbreekbare verpakkingen en duurzaam ondernemen. Bio Futura B.V. is opgericht om tegemoet te komen aan de groeiende vraag naar milieuvriendelijke verpakkingen en voorziet cateraars, scholen, evenementen, restaurants en andere organisaties van duurzame verpakkingsmaterialen. Bio Futura B.V. levert uitsluitend composteerbare verpakkingen en disposables die voldoen aan de Europese composteringsnorm EN - 13432. Het merendeel van het assortiment wordt geproduceerd in Aziƫ, waar veel grondstoffen vandaan komen.

Bio Futura

Vlaams Audiovisueel Fonds
Brussel

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Uitstekende producten, op tijd geleverd, prima website
Dennis
Amersfoort

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Persoonlijke benadering
Hebben de juiste 'hoe kan ik het de klant zo makkelijk mogelijk maken' attitude
Producten zijn goed en worden tijdig aangeleverd, niks te klagen dus. Fijn samenwerken zo.
Saladebar Zuiddijk
Zaandam

Goede voorlichting

Rabobank
Woerden

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Prima assortiment, service en netjes aangeleverd.
Iets meer keuze in hoeveelheid per bestelling, bijvoorbeeld soepkommen kocht ik nu 4x 25 stuks, een korting op 100 stuks zou dan leuk zijn.
Kokoschka
Huissen

Petra Frissen Hoeve Corisberg DeSeizoenen
Heerlen

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten
Snelle service en goede prijzen.

Erik
Hardenberg

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten
Ik wilde een milieuvriendelijk alternatief voor plastic. Mooi vormgegeven driehoekige bakjes. Ik heb de grote voor maaltijden en de kleine voor nootjes gebruikt tijdens een buitenpicknick. Het houten eetgerei pastte er perfect bij. Heerlijk om aan het einde van de picknick geen grote zak vol plastic te hoeven weggooien!
Klantenservice reageerde adequaat op mijn vraag over leverdatum. De levering bleek iets langer te duren omdat een onderdeel ontbrak. Toen ik belde om na te gaan wanneer mijn bestelling zou binnenkomen kreeg ik uitgebreid excuses dat er nog geen contact met mij was opgenomen. Bestelling werd meteen opgestuurd en ontbrekend item gecrediteerd. Ik ben tevreden!
plien
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Goeie producten en snelle levering

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Onzin dat er 2 dozen verstuurd werden terwijl het in 1 doos had gekund. Nu hadden we extra karton en plastic afval. Terwijl ik bewust gekozen had voor een bedrijf met bio producten ed.(goed voor de wereld) En dan krijg je exta afval. Zonde.
Maxime
Delfgauw