Website: www.bobbiravioli.nl
Adres: Schout 62 1412 NJ
Plaats: Naarden

bobbi ravioli
9.7

Pluspunten
Prachtige jurk, mijn dochter draagt liever alleen deze jurk.

Maartje

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Goede service, prachtige kleding die ondanks veel wassen mooi blijft! Mijn dochter draagt met veel plezier de jurkjes van Bobbi Ravioli

Deborah
ARNHEM

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Nadat even de twijfel toesloeg of ik mijn pakketje wel binnen kreeg, heb ik gemaild met Eliette. (nl. toch wel spannend als je bij een nieuw bedrijf bestelt) Ik kreeg binnen 15 min. een hele leuke, geruststellende mail terug. Uiteindelijk het pakketje binnengekregen met een leuk persoonlijk kaartje....en wat een toffe tunieken!!!! Mijn oudste dochter, nogal kieskeurig, had ze zelf uitgezocht en was er echt super blij mee. Ook met de verschillende strikken en bloemen die er bij zaten werd meteen druk geexperimenteerd. Vervolgens begon mijn jongste dochter te gillen dat ze ook jurken wilde bestellen. Dus...bobbi ravioli heeft er 2 fans bij (of eigenlijk 3...want mama is ook om ;)
Als iets niet meer voorradig is, misschien de verwachte levertijd erbij zetten? Bijv. de blauwe sokken met witte rand worden pas september verwacht. Dit wist ik pas na een apart mailtje.
Caroline
Schiedam

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Pluspunten
Leuk, hip merk...ik hou ervan als mij meisjes kleding dragen wat je niet vaak ziet en wat iedereen al aan heeft. Bij deze lijn komt dat helemaal goed, krijg zoveel leuke reacties!

Diane
Poeldijk

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten
Ik zal maar gelijk toegeven dat ik echt fan ben. Net 3e jurkje besteld. De jurkjes zijn van heerlijk materiaal. Het staat mooi, netjes, maar ook stoer. Vorige maand is de juf van onze dochter getrouwd. Bijna alle meiden hadden zo'n tule-rokje aan, onze dochter het blauw/wit gestreepte Bobby Ravioli jurkje. Ze heeft heel veel complimenten gekregen!
Ook na het wassen blijven de jurkjes mooi!
Het enige nadeel is dat ik een beetje hebberig word van deze collectie.
De tip van de zilveren bloem had ik al doorgegeven. Ik zou ook graag meer leggings in de collectie willen.
Pauline
Bennekom

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
Kleding blijft zeer netjes na meerdere wasbeurten..(met kindjes zit t snel en vaak in de was)...er word snel en vriendelijk gereageerd op vragen.
En de jurkjes zijn niet zo hetzelfde als andere jurkjes.
En netjes en persoonlijk ingepakt!
T enigste verbeterpunt is dat ik per jurkje erbij zou zetten in welke maat t nog is ..zo is t voor de klant duidelijker en hoeven ze niet zo te scrollen zo is het voor de klant overzichtelijker welk artikel er nog is (met name in de sale)..☺️Verder top!!
Nicole
Echt

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
Fijne communicatie via de mail. Wat een mooie kwaliteit lijken de jurkjes, nu nog in de praktijk testen. Dat t biologische materiaal is en gemaakt in Portugal, dat is helemaal naar mijn wens. Heel mooi.
Online stock kwam in mijn geval niet overeen met de werkelijke stock, zodat er even wat verwarring was via de mail. Uiteindelijk verder heel professioneel opgelost en een tevreden klant erbij.
Linda
Roosendaal

Gepubliceerd op: 30/07/2017

Pluspunten
Originele kleding, persoonlijk contact en snelle levering.
Rémon Kortman
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 30/07/2017

Pluspunten
Super snelle service en even netjes een telefoontje en overleg omdat I zo handig was om ons huisnummer niet in te vullen bij de bestelling.

Nu al 2 keer heel veel plezier gehad van de bestelling. En wat een super leuke reacties kreeg ons dochtertje op de prachtige kleertjes. Gelijk ff reclame gemaakt voor de website ;).
Ga zo door!
Annemarie
Emmen

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Heerlijke jurken, geweldig zachte stof, blijft na heel veel wassen nog steeds mooi. Al meerdere keren besteld en nooit teleurgesteld.
De vaste strikjes bij jurkjes met actieve peuters zijn misschien wat gevoeliger voor stukgaan, dit resulteerde bij 1 jurk helaas in een winkelhaak boven het verstevigde gedeelte, dankzij oma is het vlug gemaakt en draagt mijn dochter haar jurk weer met veel plezier. Voor de peuter maten , zou het een idee kunnen zijn om deze standaard van druk strik te voorzien?
Yvonne
Delft

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ