Website: www.boottotaal.nl
Adres: Valeton 4N 5301 LW
Plaats: Zaltbommel

Boottotaal.nl

Pluspunten
Op tijd geleverd!!!

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Na zeer positief telefoontje bestelling gedaan voor de Foetsie 259 kachel, ideaal voor onze boot en tipi, mooi compact, supersnel in huis. afspraak is afspraak

Rick Karg Kiekez fotografie

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Snelle levering en mocht het mis gaan proberen ze het super snel met goede serive op telossen zeer tevreden
Geen is prima in orde
Van bladel

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Compleet aanbod

Na een paar keer telefonisch slecht te zijn Inge
Icht toch professioneel opgepakt. Zij hebben me een paar keer gebeld over de status van de bestelling en om te controleren of het uiteindelijk goed terecht is gekomen.
Daarnaast hebben ze aangeboden een deel van het aankoop bedrag te crediteren i.v.m. al de misverstanden omtrent de levering
Inmiddels drie keer gebeld. Alle drie de keren is mij beloofd van binnen één of twee dagen geleverd zal worden. Tot nu toe nog steeds niets.
Zeer slechte service en onbetrouwbare informatie bij telefonisch contact.
Jop Kluis
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten
Zeer Servicegericht!

Harteveld
Woerden

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
Vlotte reactie op garantie vragen en een super positieve afhandeling daarvan. Een bedrijf met service hoog in het vaandel.

Hans
Delft

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten

Bestellingen gedaan, alles stond op ruime voorraad maar toch ontbrak er wat waar ik intussen al een maand onaangekondigd op wacht.
Als ik een mail stuur krijg ik niks terug. En als ik bel zijn ze er altijd op dat moment mee bezig.
Kreeg een hele kleine vergoeding terug maar zit ondertussen nog steeds te wachten!!
Antwoord Boottotaal.nl
Beste Heer Waes, u heeft met mijn collega de levering besproken en alles is in goede orde ontvangen. Onze excuses voor de verwarring en vertraagde levering. Wij hopen tot een volgende keer.
Jeroen
Soest

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Mooie site

Update: het bedrijf heeft nav de verbeterpunten contact met ons opgenomen en een vergoeding gegeven voor al het ongemak. Eerlijk is eerlijk: dat is dan wel weer een nieuwe afhandeling.
- onvriendelijke behandeling aan de telefoon en mail
- produkten blijken gebruikt te zijn
- produkt blijkt pas na 1 maand te kunnen worden geleverd. Dit wordt echter niet verteld maar krijg je pas na navraag te horen
- zonder enige aankondiging krijg je 15 min voor levering een belletje dat ze bijna voor je deur staan.
Vinder
Omgeving Amsterdam

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten
Mooie site
- onvriendelijke behandeling aan de telefoon en mail
- produkten blijken gebruikt te zijn

Omgeving Amsterdam
24/04/2018

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Tot op heden zijn mijn ervaringen nu positief. Een goed gesprek gehad over de levering.
Ineke
Berghem

Gepubliceerd op: 05/08/2017

Pluspunten
Tot op heden zijn mijn ervaringen zeker niet positief. Als je zegt 1 a2 dagen levertijd en je plaats 2 bestellingen na elkaar en een weekelater heb je je spullen nog niet. We praten over een simpel vlagjete en een paar drukknop sluitingen. Zeer terleurstellend. Ineke claessen

Berghem
22/07/2017