Website: www.budgetparkingschiphol.nl
Adres: Beech Avenue 54 1119 PT
Plaats: Schiphol-Rijk
Telefoon: 0900 - 279 0000

Budgetparking Schiphol: Veilig, makkelijk én goedkoop parkeren bij Schiphol. Tot 50% goedkoper parkeren vlakbij Schiphol!

Budgetparkingschiphol.nl
7.7

Pluspunten
Aankomst na wat zoeken prima en gelijk shuttle aanwezig en weggereden en voor deur afgezet bij schiphol
Onduidelijk waar we moesten parkeren omdat we geboekt hadden bij budgetparking en parkeerde bij Quick parking
Shuttle bus was snachts niet te bereiken via het telefoonnummer
Busschaufeur reed erg hard waardoor passagier elkaar aankeken ook was hij aan t bellen of dat handsfree was weten we niet.
Linda Heidman
Baarn

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Terugreis ging prima, bus stond klaar en vertrok binnen 5 minuten. Vriendelijke buschauffeur.
Wij hebben 50 minuten moeten wachten op de shuttle bus. Daarna reed de bus nog langs een aantal punten om mensen mee te nemen wat tot gevolg had dat de bus overvol was en uiteindelijk 40 minuten later op Schiphol arriveerde. In totaal duurde het voor ons 1,5 uur om van de parkeerplaats tot Schiphol te komen, gelukkig nog wel net op tijd om onze vlucht te halen. Zo begonnen we met veel stress aan de vakantie en dat terwijl wij alles ruim hadden gepland qua tijd. Op de website van budget parking staat dat je in 4 minuten op Schiphol bent....
Nanneke
Nieuwkoop

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
vlotte shuttle

ann
boortmeerbeek

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Snelle en correcte info en afhandeling
Betere verlichting op het parkeer terrein
wim advies bureau concreet
oegstgeest

Pluspunten

Sommige wegen op het parkeerterrein zijn niet bestraat en lastig te begaan met rolkoffers door de vele steentjes.
Paul
Huizen

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Is wat voordeliger dan parkeren bij Schiphol zelf
We zijn een half uur aan het zoeken geweest naar de beloofde overdekte parkeerplaats op 2 verschillende locaties. Hebben uiteindelijk geparkeerd op een heel klein plekje naast een hek en betonpaal waarvan wij niet zeker konden zeggen dat het een parkeerplaats was. Je mag alleen parkeren waar de naam van het bedrijf boven staat.
Hannie
Venray

Pluspunten

Slecht te vinden. Gewoon wegrijden voor je neus!

T. van Kolthoorn
Rijssen

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Transfer van en naar parkeerplaats super geregeld!

Berthil
Hengelo

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Boeking via internet. Met code werkt alles heel makkelijk. Bus bij vertrek direct beschikbaar om naar Schiphol te gaan.
Instructie was om bij aankomst 06 nummer te bellen. Vele keren gedaan, maar telefoon werd niet opgenomen. Was dus niet duidelijk of er een bus kwam.
Cate

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ