Website: www.budgetparkingschiphol.nl
Adres: Beech Avenue 54 1119 PT
Plaats: Schiphol-Rijk
Telefoon: 0900 - 279 0000

Budgetparking Schiphol: Veilig, makkelijk én goedkoop parkeren bij Schiphol. Tot 50% goedkoper parkeren vlakbij Schiphol!

Budgetparkingschiphol.nl
7.7

Pluspunten
Vlotte service, zowel de heen- als de terugreis.

Rianne

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Heenweg was top, konden instappen en gingen meteen weg
Terugreis moesten we de laatste boot naar Texel halen. Bij bellen kregen we te horen dat we eerst de gewone bus moesten pakken naar een andere halte en daar opgehaald zouden worden. Deze bus heeft 20!! Min stil gestaan op Schiphol voor die wegreed.. wij hebben deze service gekomen om snel bij onze auto te kunnen zijn. Erg teleurstellend

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Makkelijk geregeld, goede prijs.
Administratief kan er nog wel wat verbeteren. De locatie waar geboekt was bleek ineens vol, maar op de andere aangewezen locatie kwamen we er niet in. Bij uitchecken bleek er ineens extra betaald te moeten worden. Dit is wel snel opgelost.
Nathalie

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
fijn dat je met je eigen auto kunt parkeren op een betrouwbare plek. Vervoer naar de luchthaven goed geregeld.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Locatie parkeerplaats S is niet echt duidelijk aangegeven/lastig te vinden via navigatie.
Betalen via automaat is heel prettig maar instructie op automaat kan beter.
Marga
Wateringen

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
de prijs was ik zeer over te spreken en de bus bij aankomst en terug reis was goed
de plaats aanduiding verbeteren wij zochten ons een hoedje en een grotere overkapping wij stonden in de regen om 03:00 smorgens omdat er meerdere mensen stonden
marco
de koning

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Eenvoud en eenvoudig
Parkeer plaats was te vol en er konden nog auto's binnen die dan geen plaats meer hadden.
Jan
Merksem

Pluspunten

BEREIKBAARHEID; WIJ MOESTEN RUIM EEN UUR WACHTEN OP onze taxi met vertrek op schiphol. communicatie is slecht, krijgen gewoon geen reactie
andre van de ven
oirschot

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Aardige mensen, communicatie ook goed
Ter info, bij de terugreis was de chauffeur zo vriendelijk om een erg grote doos mee te nemen. Schijnbaar heeft hij hier iets over gezegd, maar de eigenaar van de doos mag blij zijn dat de chauffeur deze mee nam. De chauffeur mag hier ook iets van zeggen, zelf had ik gezegd neem een bus of vrachtwagen. Wellicht iets er nog iets geweest, maar dat weet ik verder niet.
Karin
Ankeveen

Alles

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Snelle brengservice
- bewegwijzering. Nauwelijks locatie te vinden
- ophaalservice beroerd. Meer dan 1.5 uur moeten wachten, dus laatste keer.
michiel

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ