Website: www.budgetparkingschiphol.nl
Adres: Beech Avenue 54 1119 PT
Plaats: Schiphol-Rijk
Telefoon: 0900 - 279 0000

Budgetparking Schiphol: Veilig, makkelijk én goedkoop parkeren bij Schiphol. Tot 50% goedkoper parkeren vlakbij Schiphol!

Budgetparkingschiphol.nl
7.5

Pluspunten
Een dikke onvoldoende
ONGELOOFLIJK SLECHTE FIRMA.
Op 28 december wordt door de shuttlebus chauffeur de opstapplaats aangegeven bij terugkomst op 4 januari.
Na landing om 23.30 uur blijkt op de aangegeven plaats volgens info om de 20 minuten een bus te komen. Achteraf blijkt dat de standplaats inmiddels is verplaatst naar nr. 15.
Geen enkele mededeling of aanwezig persoon om de reizigers te helpen zich te verplaatsen.
Een niet verzonden emailbericht wordt als verdediging aangevoerd.
Aankomsttijd en telefoonnummer staan op de reservering maar geen aktie ondernomen. Uiteindelijk na 2 uur 1.30 na bellen onzerzijds door een busje opgehaald.
2 uur kou kleumen door Budgetparking voor 4 autobestuurders.
Ongelooflijk maar waar. Onze 4 auto's nooit weer.
Mensen pas. op.
Gerrit Terpstra
Bakkeveen.

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
There seems to be enough parking slots, the bus ride to Schiphol is reasonably short and the bus there and back came within a few minutes.
It was hard to find the entrance to the parking area coming from The Hague at night. There should be signs indicating direction especially in the vicinity of the parking area.
V.B.

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Eenvoudig te boeken, de geboekte tijden voor ophalen van de parkeerplaats en terug brengen naar de parkeer plaats zijn perfect nagekomen, super.
Beter aangeven van de parkeer plaatsen, ik had geboekt voor S, met ingeven van de op de route aangeven Aalsmeerderweg 511 1437 EE, Rozenburg kom je bij een woonhuis, na het inrijden van de weg ernaast kom je op de Tui T, parkeer plaats echter T staat niet aangegeven dus daar mijn auto neergezet, betaald en opgehaald... was even verwarrend bij retour, Ik had locatie S op reservering formulier maar stond op T... ben gelukkig door de chauffeur goed afgezet, netjes.
Leonard van den Ouden / JÖRG Machines
Dodewaard

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Dicht bij Schiphol, goed te parkeren
Bij vertrek onmogelijk te betalen bij de automaat, ook telefonisch contact niet mogelijk. Via bus chauffeur betaling en uitrijden geregeld
Jan
Heesch

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Redelijke prijs. Vriendelijke chauffeur. Duidelijke uitleg voor de terugweg.
Moeilijk te vinden, mag wel iets beter aangegeven worden. Het was erg koud, stonden dichtbij de halte en wachten in de auto, de bus stopte niet bij de halte en reed dus Door, waardoor wij achter de bus moesten aan rennen.
sera
Lelystad

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Alles was makkelijk en ik kon zo instappen (werd zelfs even op me gewacht omdat de chauffeur zag dat ik aan het parekeren was)

Misha
Velserbroek

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Alles tip top . Parking L

Viorel
Rotselaar

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
- snelle ophaalservice na probleem
- het navigatie adres leide ons niet naar de juiste Parking. Na wat zoeken in het donker vond ik punt T ipv S. Dat had ik niet door. Betalen was gewoon mogelijk. Bij terugkeer werd ik op S afgezet en kon mn auto dus niet vinden. Na telefoontje wel keurig naar T gebracht.
- irritant dat bellen zo duur is
- laatste buschauffeur was onbeschoft en geirriteerd.
- informatie voorziening hoeneea werkt is onvoldoende.
Eerbeek

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
uitstekende vlotte service, niets aan toe te voegen.
Geef op het formulier duidelijk de juiste plek aan van het bushokje op het parkeerterrein en dat je daar je ticket opnieuw moet inscannen. Daar moesten we naar zoeken. Ook waar de bus staat als je vanaf Schiphol teruggaat naar de parkeerplaats.
Buslijn 15 recht tegenover Sheraton hotel. Dat soort info is belangrijk. Verder ging alles soepel.
Jan
Opperdoes