Website: http://www.buiskoppelingshop.nl
Adres: Kranebittenbaan 22 3045 AW
Plaats: Rotterdam

Buiskoppelingshop.nl levert een ruim assortiment scherp geprijsde buiskoppelingen (TÜV-gecertificeerd), steigerbuizen (op maat!) en accessoires. Onze buiskoppelingen worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer!

Bestellingen geplaatst voor 14:00u worden de volgende werkdag geleverd!

Buiskoppelingshop.nl
9.7
1991 beoordelingen (totaal)
20184 keer bekeken

Pluspunten
Ze hebben een goede telefonische bereikbaarheid.
OP aanraden van vreemd gegaan bij Buiskoppeling, echter kunnen zij geen maatwerk leveren (kunnen geen buizen exact afkorten en zijn echter duur. Dus dit wordt hem niet.

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Goede prijs voor de spullen die ik nodig had
We hadden afgesproken dat de spullen op donderdag geleverd zouden worden. Stond de vervoerder maandag voor de deur terwijl we niet thuis waren. Gelukkig wilde ze alles opde oprit leggen en was het geregeld
Jasper
's Gravenmoer

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
product is zoals verwacht en daarover dus tevreden
de verzending en de daarbij behorende terug koppelingen naar de klant (mij) was niet om enthousiast over te raken..
de zending kwam een dag later dan vooraf aangegeven in de mail, en dan ook nog eens niet compleet...
in het eerste telefoongesprek dat ik daarover pleegde werd me toegezegd daarover terug gebeld te worden maar als dan ook dat uitblijft haalt dat de algehele beoordeling wel zwaar naar beneden..
uiteindelijk is het wel opgelost en werd ik ook wel op de hoogte gehouden maar voelde toch als mostert na de maaltijd.
wil niet zeggen dat ik enkel negatief ben hoor, maar als je wacht op een zending waar toch enige spoed bij is.. voelt het nogal zuur als je niets geleverd krijgt, als je daar dan over belt en je krijgt niet de toegezegde terugkoppeling voel je je naast ongehoord ook knap lullig, want dan mag je NOG N KEER
Werner, WesselinkMDS
Albergen

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Goede website
Levering. Afspraken worden bij herhaling niet nagekomen.
Jan verbaal

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Goed materiaal
De levering door DHL is niet leuk de training order ,,,, je moet heel de dag aanwezig zijn wegens dat ze geen uur van levering aanduiden bvb tussen 10 u en 12 u komt de levering .
B POST .NL , heeft dat wel .
Slisse Janssens
Blankenberge

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten

Deze levering was okay. Bij de vorige zending is de constructie van hetgeen dat ik moest maken gewijzigd en heb daarvoor andere zaken moeten bestellen. Ik zou de koppelingen die ik niet nodig had terug mogen sturen. Toen ik dat wilde doen kreeg ik van een dame te horen dat het binnen veertien dagen moest gebeuren en dat ze de koppelingen niet.terug kon nemen. Ik was het daarmee biet eens omdat me anders is verteld. Ik heb een email gestuurd naar jullie met dit verhaal en heb hier geen antwoord oo gekregen. Dat vind ik slecht.
Purple Vision Interieur
Veldhoven

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
eerste levering was op tijd
ik wacht nog steeds op een nalevering van elastische koord
AEC Comm.V.
Dilbeek