Website: https://www.cashbackxl.nl
Adres: Stationsplein 45 3013AK
Plaats: Rotterdam

Met CashbackXL bespaar je flink op je online aankopen. Meld je gratis aan en begin vandaag nog met besparen. Je ontvangt cashback op o.a. mobiele abonnementen, hotels, kleding ,electronica en nog veel meer.

Cashback XL B.V.
9.7

Pluspunten
- snelle bevestiging
- hoge cashbacks
- goede support
- bol.com weer toevoegen aan de site
- eventueel een app (android) waarin je je saldo kunt checken maar ook door kunt klikken naar websites
Antwoord Cashback XL B.V.
Bedankt voor je positieve beoordeling Rik! We hopen Bol.com ook (snel) te mogen toevoegen.
Rik

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Ik heb in de afgelopen jaren al enkele euro's terug verdient via CBXL, echt geweldig! Het werkt haast verslavend om via internet te bestellen dmv de cashback site ;) Erg leuk wanneer je een bestelling wil plaatsen en website is terug te vinden op CBXL. Het werkt zeer gemakkelijk en vlot.
99% van de gevallen krijg je automatisch een bevestiging na bestelling. Wanneer het die ene keer niet is verlopen zoals het hoort kun je gemakkelijk stapsgewijs handmatig een claim indienen. Als alles klopt krijg je alsnog een bevestiging van je cashback. Bij eventuele vragen zeer snelle en vriendelijke reactie! Goede service dus!
Bevestiging is snel, maar het duurt soms vrij lang voordat er goedkeuring plaats vind. Dit verschilt wel enorm per bedrijf.
Ook wel jammer dat sommige webshops soms ineens niet meer meedoen en je dus geen cashback meer kunt claimen.
Voor de toekomst, nog meer webshops! :)
Youri

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Al jaren verzamel ik mijn Cashback bij Cashback XL. Echt een topsite en werkt zeer goed. Altijd netjes de uitbetalingen.

Niels

Gepubliceerd op: 21/07/2018

Pluspunten
Duidelijke website
Goede cashback-bedragen
Snelle registratie van aankopen/diensten

Heeft me inmiddels al veel geld bespaard.
- Registratiesnelheid verschilt behoorlijk per aankoop/bedrijf, waardoor je soms ten onrechte denkt dat het niet geregistreerd is. Idealiter zou ik meteen willen zien of hij goed geregistreerd is, waarbij de goedkeuring enzo van mij best lang mag duren, maar nu heb ik al een paar keer gehad dat ik een claim had ingediend terwijl de registratie daarna wel kwam. Omdat het ook wèleens misging met registraties ben je er als klant liever te snel bij dan dat je de cashback-registratie weer vergeet en geld laat liggen. Dus iets van een directe "Bezoek/aankoop is geregistreerd", en dat hij alvast in het rijtje verschijnt zou ik zeer op prijs stellen, want bij een Cashback-claim zie je wèl al meteen de geregistreerde winkelbezoeken, dus blijkbaar wordt dat wel bijgehouden.

- Daarnaast is het wellicht wat verwarrend als er op een bedrijfspagina alleen oude cashback-deals staan. Dit wekt naar mijn idee de indruk dat er op dit moment helemaal geen cashback mogelijk is, terwijl je vaak dan nog steeds de gangbare korting krijgt als je via Cashback-XL naar een winkel gaat. (als voorbeeld de Blokker-pagina even bezocht). Ik zou duidelijker de knop 'Shop & ontvang cashback' aanprijzen, zet hem wellicht boven het rijtje oude cashback-deals, zodat je als klant ook ziet dat dit nog steeds mogelijk is. Immers lijkt het overzicht nu op de kortingscodes-websites, waarbij er vaak niets mogelijk is als er géén actieve kortingscode is, terwijl dat bij Cashback-XL dus wèl zo is.

- Meer wink
Mathijs

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten
Heel snelle bevestiging. Snelle reactie als er evt. een probleem. Hele aantrekkelijke kortingen.

Gepubliceerd op: 01/01/2018

Pluspunten
Hele goede klantenservice! Had een probleempje en was gelijk opgelost door de eigenaar van de website.

Nog alleen maar positieve ervaringen gehad met cashback uitbetalingen.
Bob

Gepubliceerd op: 15/12/2017

Pluspunten
Erg prettige website met erg snelle service. Eigenaar denkt met je mee als je een claim voor uitbetaling indient. Vrij hoge vergoedingen ook in vergelijking met andere partijen.

Stefan

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
99% van de tijd vind de registratie van een aankoop plaats. de ene keer dat het niet lukte, lag aan mij :-)
- bedrijf reageert snel op emails.
- cashback percentages zijn hoog
ik kom zo nu en dan cashback percentages van concurrenten tegen die wat hoger liggen. een knopje, of chat-functie om dit door te geven zou handig zijn. Dan kan CashbackXL nog altijd bekijken of z mee(kunnen)gaan met de concurrent
Oktay

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten
Als het niet lukt doen ze het handmatig toekennen. Geld wordt netjes uitbetaald.

Antoinette
Rijswijk

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Shelley service

Ron vd wilk
Zoetermeer