Website: https://www.cashbackxl.nl
Adres: Stationsplein 45 3013AK
Plaats: Rotterdam

Met CashbackXL bespaar je flink op je online aankopen. Meld je gratis aan en begin vandaag nog met besparen. Je ontvangt cashback op o.a. mobiele abonnementen, hotels, kleding ,electronica en nog veel meer.

Cashback XL B.V.

Pluspunten
Nette website.
Alle regeltjes en procedures netjes gevolgd en toch is de cashback afgewezen. 90 euro door mijn neus geboord. Ik hoop dat ze er plezier aan hebben bij CashbackXL. Volgende keer maar gewoon zelf een korting bedingen.
Antwoord Cashback XL B.V.
Beste Niels, allereerst kan ik je verzekeren dat wij hier geen plezier van hebben. Integendeel. Ik zal wel een toelichting geven. Jouw cashback was niet geregistreerd, dat komt voor als niet aan alle voorwaarden voor cashback is voldaan. Mogelijk werden de cookies geblokkeerd door jouw browser/computer. Als dit gebeurt, kun je een claim aanmaken. Dit heb jij gedaan en deze hebben wij doorgezet naar de webshop. De claim is alleen afgewezen door de webshop. Dat betekent dat wij geen vergoeding ontvangen en wij dus ook geen cashback kunnen geven. Dat vind ik ook zeer spijtig, maar wij moeten het doen met het antwoord wat de wij ontvangen van de webshop. Ik zal per email ook nog contact met je opnemen. vr. groet, Ditmar Schnetz (eigenaar CBXL).
Niels
Lelystad