Website: https://www.cashbackxl.nl
Adres: Stationsplein 45 3013AK
Plaats: Rotterdam

Met CashbackXL bespaar je flink op je online aankopen. Meld je gratis aan en begin vandaag nog met besparen. Je ontvangt cashback op o.a. mobiele abonnementen, hotels, kleding ,electronica en nog veel meer.

Cashback XL B.V.

Pluspunten
'Gratis geld' altijd goed. Cashback koopt eigenlijk altijd wel goed en mocht je de klantenservice toch een keer nodig hebben, reageren ze enorm snel.

L

Gepubliceerd op: 25/04/2019

Pluspunten
Fijn dat alles zo snel gaat en ook de snelle feedback van Marloes en Ditmar.
Inmiddels al 2 keer overgemaakt naar mijn rekening en top! Beveel jullie altijd aan anderen.

J

Gepubliceerd op: 25/04/2019

Pluspunten
-makkelijk in gebruik
-overzichtelijk in hoeveel je hebt bespaard
-besparing wordt snel uitbetaald
-ik koop dingen die ik eigenlijk niet nodig heb, omdat je via Cashback XL extra korting krijgt :P
Tomaatje
Enschede

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Betalen optijd
Duidelijker aangeven hoeveel prc je krijgt en over welk bedrag

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
het werkt echt al heel wat geld mee bespaard.
aanbod van winkels blijft stabiel maar zou wel vernieuwd mogen worden.
let goed op dat vaak de korting gaat op het bedrag exclusief BTW en sommige goederen zijn uitgesloten.
uitbetalen doen ze ook zoals beloofd echter maar 1x per maand.
alco
apeldoorn

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Alleen maar positieve punten! Goede registraties van cashbacks, hoge kortingen en leuke acties. Als er iets niet goed gaat, dan krijg je snel een professionele reactie en dan wordt het opgelost. Ook staan ze open voor tips voor webshops waarvan ik graag zou willen dat die zich aansluiten. De informatie op de site is duidelijk en de uitbetalingen gaan altijd goed.
GEEN ENKEL VERBETERPUNT
Marieke
C

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
- snelle bevestiging
- hoge cashbacks
- goede support
- bol.com weer toevoegen aan de site
- eventueel een app (android) waarin je je saldo kunt checken maar ook door kunt klikken naar websites
Antwoord Cashback XL B.V.
Update 6-02: we zijn begonnen met de bouw van onze app. Ik verwacht deze over een aantal maanden te kunnen lanceren.

Bedankt voor je positieve beoordeling Rik! We hopen Bol.com ook (snel) te mogen toevoegen.
Rik

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Ik heb in de afgelopen jaren al enkele euro's terug verdient via CBXL, echt geweldig! Het werkt haast verslavend om via internet te bestellen dmv de cashback site ;) Erg leuk wanneer je een bestelling wil plaatsen en website is terug te vinden op CBXL. Het werkt zeer gemakkelijk en vlot.
99% van de gevallen krijg je automatisch een bevestiging na bestelling. Wanneer het die ene keer niet is verlopen zoals het hoort kun je gemakkelijk stapsgewijs handmatig een claim indienen. Als alles klopt krijg je alsnog een bevestiging van je cashback. Bij eventuele vragen zeer snelle en vriendelijke reactie! Goede service dus!
Bevestiging is snel, maar het duurt soms vrij lang voordat er goedkeuring plaats vind. Dit verschilt wel enorm per bedrijf.
Ook wel jammer dat sommige webshops soms ineens niet meer meedoen en je dus geen cashback meer kunt claimen.
Voor de toekomst, nog meer webshops! :)
Youri

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Al jaren verzamel ik mijn Cashback bij Cashback XL. Echt een topsite en werkt zeer goed. Altijd netjes de uitbetalingen.

Niels

Gepubliceerd op: 21/07/2018