Website: http://www.cbdolie.nl
Plaats: Someren

Cbdolie.nl
9.6

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Snelle reactie op eventuele vragen
Heel open naar informatie toe
Al stel je domme vragen steeds volgt een beleefde E-mail

Luc
Beverst

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Prima ondersteuning en stipte levering

Reinhilde
Houthalen, België

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
snelle levering, snelle terugbetaling

Beste Luc,

Bedankt voor uw beoordeling!

Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze snelle levering en terugbetaling! Service die u ook mag verwachten van een webshop.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u ons altijd bereiken via de chat op de website of via de mail.

luc
Antwerpen-Berchem

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
snel, betrouwbaar, chat functie die ook werkt, fantastisch e-book (gratis te downloaden)
nu even niet
Beste Ron,

Bedankt voor uw beoordeling!

We krijgen inderdaad veel complimenten over het informatieve e-book over CBD. Het is in begrijpelijke taal geschreven en geeft iemand net wat meer inzicht in de complexe wereld van CBD.

De betrouwbaarheid die u ons toekent zullen we zeker continueren.

Mocht u in de toekomst ooit een aanbeveling voor ons hebben, laat het gerust weten via de chat of per mail. We stellen feedback altijd op prijs.

Ron
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Snelle en nette levering
Beste Thea,

Dank voor uw beoordeling en wat fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service!

Uiteraard zullen wij dit voortzetten bij uw eventuele volgende bestelling.

Thea Kraak
Amersfoort

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Snelle en gefundeerde service
Arts in dienst nemen voor medisch advies
Beste heer Stoops,

Dank voor uw beoordeling!

We vinden dat u een begrijpelijk punt aanhaalt en zullen dit inderdaad overwegen. We zullen echter goed moeten uitzoeken wat wettelijk toegestaan is mede omdat CBD onder de 'novel food' verordening staat.

Mocht u meer tips of aanbevelingen hebben, laat het ons gerust weten via de chat op de website of per mail.

Stoops Kurt
Mechelen/België

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Prima informatie gegegeven voordat het product werd gekocht. E - boek is prima opgesteld. De bestelling, afhandeling en levering zijn verlopen zoals beloofd.
Ik zou er op dit ogenblik geen kunnen geven.
Beste Ernest,

Bedankt voor uw beoordeling!

Prettig te lezen dat u tevreden bent over onze service! Dat is ook wat u van ons mag verwachten.

Het e-book wordt inderdaad als heel informatief beoordeeld. Het geeft net wat meer uitleg over de complexe wereld van CBD voor diegenen die daar behoefte aan hebben.

Mocht u ooit nog een verbeterpunt of tip kunnen geven, dan kunt u ons bereiken via de chat op de website of per mail.

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
prima opvolging en correcte verwerking
2x problemen met verzending (niet op besteladres afgeleverd tijdens aanwezigheid van ontvanger maar direct doorgestuurd met vertraging naar ophaalpunt.) Na contact met DPD werd "opvolging" als enige oplossing aangeboden en niet de mogelijkheid om op het huisadres te leveren. Gevolg, nu kan mijn 90tig jarige vader zijn bestelling 1.5km verder ophalen.
Beste Wim,

Dank voor uw beoordeling!

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft! Helaas zijn wij ook overgeleverd aan de handelingen van de postbezorgers. Maar dat dit niet een juiste werkwijze is, zijn wij helemaal met u eens.

Net zoals u ons deze waardevolle feedback geeft, hebben wij dit voorval inmiddels ook bij DPD gemeld om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij vinden service enorm belangrijk! Daarom zullen wij er alles aan doen, binnen onze macht, om u die 5-sterren ervaring te kunnen geven zoals elke klant bij CBDolie verdient.

Mocht u nog tips of feedback hebben dan waarderen wij dat natuurlijk.

wim
mechelen

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
prima opvolging en correcte verwerking

mechelen
10/04/2019

Pluspunten
Heel duidelijk, snelle levering !
enkel nederlandstalig....
Beste Geertje,

Dank voor uw beoordeling van CBDolie.nl!

De site CBDolie is inderdaad in het Nederlands opgesteld.

We hebben echter ook een andere site www.cbdsense.com waar u uit andere talen kunt kiezen zoals Frans, Engels, Duits en zelfs Deens. Ook hier vindt u dezelfde producten en krijgt u dezelfde optimale service als die u gewend bent van ons.

Wellicht een tip voor de volgende keer.

Héloïse | Team CBDolie.nl
Geertje