Website: www.ccvshop.nl
Adres: Diamantstraat 3 7554 TA
Plaats: Hengelo

CCV Shop is een webwinkelsoftware aanbieder waarbij je op basis van een jaarlijks opzegbaar abonnement een eigen webwinkel runt. Ze onderscheiden zich door de lage prijs, de korte opzegtermijn, vele exportmogelijkheden, een marktplaats-koppeling, een grote diversiteit aan iDEAL-integraties, layout mogelijkheden, Facebook webwinkel, groothandelkoppelingen, support en continue doorontwikkeling.

CCV Shop
7.8

Pluspunten
Kwalitatief goede, positieve ondersteuning via de chat mogelijkheid.
Goed, hanteerbaar product.

Ageeth

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
2 weken geleden heb ik een fohn besteld. Helemaal niets ontvangen. Behalve een aankoopbon via de mail. Ik heb ze vorige week gemaild wat de status is, vandaag gebeld (klantenservice nummer is niet eens in gebruik). Geappt, nogmaals gemaild, op twee nummers gebeld. Geen reactie. Ik overweeg het te laten storneren bij de bank, want mijn vertrouwen in deze site is ondertussen weg.

Update: de site was nep. Geld is weg. CCV shop is hier inderdaad niet verantwoordelijk voor, dus ik zal mijn punten aanpassen omdat ze toch geprobeerd hebben de boel op te lossen. Wel vind ik dat er wat screening van oplichters toegepast mag worden door bedrijven als CCV shop. De consument wordt opgelicht - en een logo als CCV shop wekt vals vertrouwen.
Antwoord CCV Shop
Goedemiddag Joella,

We vinden het vervelend dat een webshop dat gebruik maakt van onze software het besteld product niet levert, echter zijn wij als software leverancier niet verantwoordelijk voor het vervelend verlopen van jou order in de webwinkel waarin je bestel hebt. Immers zijn we enkel leverancier om een webshop te kunnen starten en faciliteren wel zelf geen webshops.

Wel hebben we getracht contact te krijgen met de eigenaar maar helaas zonder resultaat. Hierop hebben we besloten de webshop (tijdelijk) te sluiten.

Je review heeft dus geen betrekking op CCV Shop, maar je kan wel altijd een review omtrent deze webshop plaatsen op bijvoorbeeld:
Joella

Gepubliceerd op: 07/05/2019

23/04/2019

Pluspunten
Snel en correct
Jos
Borne

Gepubliceerd op: 29/04/2019

Pluspunten
Besteld en betaald er wordt niets geleverd ,niet aangesloten bij waarborgfonds slecht bedrijf ,hier niets kopen

Borne
15/04/2019

Pluspunten
Al jarenlang tevreden klant. Ze bieden goede ondersteuning en de mogelijkheden zijn ruim voldoende.
Mogelijkheid tot grotere mailbox. Daar het nu mogelijk is max 2gb te kunnen is dat vaak voor intensief zakelijk gebruik te weinig.
Rob
Deventer

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
CCV-shop was voor ons de Nr. 1 keuze op het vlak van webshop software. We brengen hier nu al een geruime tijd onze Web-winkel onder en hebben er nog geen moment spijt van gehad.

De naadloze integratie met CCV-Pay is maakt het afreken proces 100% veilig en betrouwbaar voor zowel ons en onze klanten en maakt alle mogelijke betaalmethodes simpel integreerbaar in jou web-winkel.

Veilige betrouwbare maar zeker ook stabiele servers, waardoor we ten alle tijden goed bereikbaar zijn voor onze klanten.

Uitgebreid scala aan mogelijkheden qua koppelingen en applicaties, gaat het nu om je boekhouding, doorplaatsen van producten op patner-platformen of marketing van je onderneming aan alles is gedacht en is zo'n beetje van A tot Z te automatiseren.

Zeer gebruiksvriendelijk voor zowel ervaren maar zeker ook voor beginnende web-winkeliers.

goede, vriendelijke & snelle hulp van de klantenservice! vragen en/of problemen worden direct samen met jou opgelost.

Zeker aan te raden!

dell'Ora -fashion watches & jewelry-

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Goeie klantenservice, reageert snel en heeft veel kennis

Eva

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Goeie klantenservice, reageert snel en heeft veel kennis
Sommige opties missen, zoals het instellen van je eigen lettertype.

17/04/2019

- zeer slechte communicatie

- Bastiaan klantenservice medewerker hangt in je gezicht op!!!!

- proffesioneel aan de buitenkant en een bende aan de binnenkant.

- Ondernemers van Nederland ga alsjeblieft niet met deze partij in zee. Er zijn andere partijen die meer verstand van zaken hebben. Het lijkt goedkoop maar de orders die je mist loopt kom je uiteindelijk velen malen duurder uit.
www.boxspring-outletxl.nl
Zaltbommel

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Super makkelijk systeem. Bij vragen/problemen wordt dit super snel en vriendelijk opgelost. Dat is service.
Aantal producten dat toegestaan is bij middelste pakket mag omhoog van mij.
naturehike.nl
Rosmalen

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Snelle reacties
Slechte financiƫle ervaring mee, onterecht extra kosten moeten betalen
Paul
Amersfoort

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Bagger webshop! simpel is niet erg maar het werkt niet eens goed ! Foto's toevoegen kan niet eens zonder problemen. Duurt al maanden. Werk al sinds 2004 met deze club toen nog biedmeer.... maar biedt heel weinig. Tijd voor een overstap!

Ruud
Alphen aan den Rijn