Website: www.ccvshop.nl
Adres: Diamantstraat 3 7554 TA
Plaats: Hengelo

CCV Shop is een webwinkelsoftware aanbieder waarbij je op basis van een maandelijks opzegbaar abonnement een eigen webwinkel runt. Ze onderscheiden zich door de lage prijs, de korte opzegtermijn, vele exportmogelijkheden, een marktplaats-koppeling, een grote diversiteit aan iDEAL-integraties, layout mogelijkheden, Facebook webwinkel, groothandelkoppelingen, support en continue doorontwikkeling.

CCV Shop

Pluspunten
Hoewel wij al enkele jaren aangesloten zijn bij CCV-shop en het bedrijf flink hebben zien groeien blijft de benadering persoonlijk. De ondersteuning is een dikke 10+ en er wordt altijd de tijd voor je genomen. Daarnaast ben ik blij dat onze gegevens niet doorgespeeld worden naar derden zoals een SEOSHOP doet.

Ook is de mogelijkheid er dat je via een wishlist extra opties aan kunt geven wat je graag toegevoegd ziet op de website.

Kortom 5 sterren!
Goedkoperuitchina

13/02/2017

Pluspunten
Zeer gebruiksvriendelijk en zeer goede service tot nu toe!
Epona paardensport
Wolvertem

30/01/2017

Pluspunten
Fijne goed werkbare webshop. Super fijn en snel advies. Aanrader om mee aan de slag te gaan.
www.hiptrend.nl
Hengelo

20/01/2017

Pluspunten
Als beginnende gebruiker van ccvshop.nl loop ik tegen heel veel problemen aan. En de jongens van de livechat helpen me altijd super snel erin. ik heb dagelijks wel een vraag of twee waar ik niet uitkom. Even met hun "chatten" en klaar is kees.

Echt waar zo houden zo houden jongens heb er spijt van dat ik niet eerder ben overgestapt naar ccvshop.nl
famoshop.nl
Sittard

20/01/2017

Pluspunten
Goede service en snelle reactie op live chat waardoor werken met dit systeem erg makkelijk wordt gemaakt.
TabShop

20/01/2017

Pluspunten
Sinds kort klant, wordt snel en kundig geholpen bij vragen
Nog geen
Kitty

20/01/2017

Pluspunten
Altijd snelle reacties op mijn vragen, en ook al mail ik ze twintig keer terug met nieuwe vragen, dan nemen ze gewoon de tijd ervoor om al mijn vragen te beantwoorden. Zeer klantvriendelijk dus! Thanks Stefan! ;)
Simone
Waalwijk

19/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik zit nu al ruim 2 1/2 week te wachten op een aantal facturen, die ik maar niet opgestuurd krijg. Inmiddels al 10 keer gemaild en 3 keer gebeld en steeds krijg ik te horen dat ik ze spoedig zal krijgen, maar nog steeds niks! Ik ben het inmiddels spuugzat!
Aqua8
Grijpskerk

18/01/2017

Pluspunten
Wordt snel geholpen, hebben in mijn geval adequaat gereageerd middels een keigoeie chatfunctie, altijd snelle opvolging van ingediende support via email.
MeesterBreier.nl

14/12/2016

Pluspunten
snelle, professionele en vriendelijke support.
super dat klanten idee├źn aan kunnen dragen voor verbetering van de webwinkel/functionaliteit en dat deze ook uitgevoerd worden (bij genoeg stemmen).
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Oxhouse - meer dan gereedschap!
Gemert

13/12/2016