Website: www.ccvshop.nl
Adres: Diamantstraat 3 7554 TA
Plaats: Hengelo

CCV Shop is een webwinkelsoftware aanbieder waarbij je op basis van een maandelijks opzegbaar abonnement een eigen webwinkel runt. Ze onderscheiden zich door de lage prijs, de korte opzegtermijn, vele exportmogelijkheden, een marktplaats-koppeling, een grote diversiteit aan iDEAL-integraties, layout mogelijkheden, Facebook webwinkel, groothandelkoppelingen, support en continue doorontwikkeling.

CCV Shop
8.2

Pluspunten
Leer te luisteren naar de klant. Stel klant tevredenheidhoog in het vaandel. En licht de mensen niet op
Willem
Den Helder

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Absolute aanrader! Ik heb ervoor gekozen om een Maatwerk Design te laten maken via de Premium Services van CCV Shop. Ik heb toen zelf een schets aangeleverd en de website is vervolgens volledig naar mijn wens gebouwd. De nieuwe webshop zorgde voor een verdubbeling van het conversiepercentage. Een verdubbeling aan conversies betekent een halvering van het marketingbudget. De investering in het Maatwerk Design heeft zich dus al binnen twee maanden terugverdiend. Een andere reden dat ik voor CCV Shop heb gekozen zijn de apps die zij aanbieden. Ik maak bijvoorbeeld gebruik van Channable waardoor ik gemakkelijk verschillende datafeeds kan genereren met onder anderen Google Shopping, Bol.com en Marktplaats. Verder is mijn boekhouding voor een groot deel geautomatiseerd dankzij de koppeling met Yuki.”

Annemijn van Countrywood
Delden

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
De klantenservice van de ccv shop verdiend een dikke 10! Ik heb ze werkelijk bestookt met mails en per chat. In het begin moest ik een beetje mijn moest vinden, maar ze helpen je altijd en zijn ontzettend duidelijk (stapsgewijs) in hun antwoorden. Alle problemen waar ik tegenaan ben gelopen zijn samen en snel opgelost. Echt top!

Reale

Gepubliceerd op: 06/04/2018

Pluspunten
Ik heb het gratis pakket geprobeerd om te kijken wat de mogelijkheden zijn voordat ik over zou gaan naar een groter pakket. Met name ook Dropshipping.
Ik ben zelf Wordpress gewend waarbij je heel veel zelf kan regelen maar ook je eigen problemen moet oplossen.
Mijn verwachting dat als je dieper gaat in functionaliteit er problemen ontstaan IS NIET UITGEKOMEN.

Daarnaast heb ik CCV Shop bestookt met vragen via mail maar ook chat. Het is ongelofelijk hoe snel en adequaat er gereageerd word. Chapeau !!!

Heel veel uitgezocht ook aangaande de apps die je kan tovoegen en de integratie met leverancier en boekhoudpakketten.

CCV Shop is een pakket onder licentie maar boet niet in op functionaliteit en verder heb je er geen omkijken naar.

Ook voor bedrijven met multishop-wensen en meerdere vetstigingen een aanrader.

Mogelijkheid om wensen in te schieten en te stemmen op wensen.

Wij gaan over tot aanschaf van pakket L..zeker!!!
DROPSHIPMENT
Bij het inladen van verschillende productfeeds van verschillende aangesloten groothandels ontbreekt de vertaal mogelijkheid om een category van de leverancier om te zetten (vertalen) naar je eigen category. Het kan dus voor komen dat je een categry TUIN hebt maar ook TUIN&WONEN. Op te lossen door al het nieuw assortiment op category NIEUW te laten landen en handmatig het artikel onder je eigen groep te hangen.

De generieke importmogelijkheid is handig voor snel wijzigen muteren van eigen assortiment. Als je het gaat 'misbruiken' voor assortiment van groothandels (via URL) die niet aangesloten zijn dan moeten er nog een aantal kleine verbeterpuntjes gedaan worden. Zoals een standaard
magazijn opgeven.

Minor puntjes voor een specifieke groep.
Daniel

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Pluspunten
Lossen zaken voortreffelijk op uit oogpunt van de klant
Webwinkel werkt nog steeds geheel naar wens, nooit downtime
NaQuBo Comfort en Veiligheid
Schagen

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
GEEN. Waarshuwing ccvshop haalt geld van je rekening.
IK ben geen klant!!
WAT moet ik webshop doen. Op mij leeftijd 75+
Bank rekening controleren.
Laat de eerste keer met ideal betaalden.
J Faas
Lisse

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
We zijn al jaren klant bij CCV Shop en ik ben echt supertevreden. De helpdesk is erg makkelijk te bereiken via chat of mail en problemen worden supersnel opgelost, zelfs voordat de reguliere kantoortijden zijn ingegaan. Contact via Chat of mail verloopt vlot en vriendelijk.

Annemarie, Toko Neba
Ede

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
Snelle, duidelijke communicatie en meedenkend

ZitTotaal
Schaijk

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Zeer behulpzaam, vernieuwend en heldere software!
Reseller login waarin reseller instellingen, teksten e.d. kan wijzigen.
Evt. whitelabel website.
Virtual Partners
Holtum

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
systeem werkt makkelijk en perfecte klantenservice

Floris
Nieuwerbrug