Bedrijfsgegevens

Website: www.ccvshop.nl
Adres: Diamantstraat 3 7554 TA
Plaats: Hengelo
Telefoon: 0882289870

CCV Shop is een webwinkelsoftware aanbieder waarbij je op basis van een jaarlijks opzegbaar abonnement een eigen webwinkel runt. Ze onderscheiden zich door de lage prijs, de korte opzegtermijn, vele exportmogelijkheden, een marktplaats-koppeling, een grote diversiteit aan iDEAL-integraties, layout mogelijkheden, Facebook webwinkel, groothandelkoppelingen, support en continue doorontwikkeling.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

CCV Shop
totaal score
7.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
40 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
24 beoordelingen (12 maanden)
230 beoordelingen (totaal)
22446 keer bekeken
75% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (18)
0% (0)
4% (1)
4% (1)
17% (4)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
- zeer slechte communicatie

- Bastiaan klantenservice medewerker hangt in je gezicht op!!!!

- proffesioneel aan de buitenkant en een bende aan de binnenkant.

- Ondernemers van Nederland ga alsjeblieft niet met deze partij in zee. Er zijn andere partijen die meer verstand van zaken hebben. Het lijkt goedkoop maar de orders die je mist loopt kom je uiteindelijk velen malen duurder uit.
www.boxspring-outletxl.nl
Zaltbommel

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Snelle reacties
Verbeterpunten
Slechte financiƫle ervaring mee, onterecht extra kosten moeten betalen
Paul
Amersfoort

Gepubliceerd op: 13/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Adminstratie medewerkers kunnen niet lezen. Onterecht voor aantal maanden factuur sturen onder het mom: we kunnen niet in het buitenland incasseren en daardoor dien je per 3 mnd te betalen. Geachte: ik heb nederlandse rekeningen. Zegt de chatmedewerker doodleuk: Wij incasseren met Rabobank, wij zijn niet gemachtigd om van een buitenlandse rekening te incasseren. Dat gaat niet.
Uhmmm ik heb zakelijke rabobank rekeningen in NL. Los dit op!
AG
Rotterdam

Gepubliceerd op: 18/10/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Leer te luisteren naar de klant. Stel klant tevredenheidhoog in het vaandel. En licht de mensen niet op
Willem
Den Helder

Gepubliceerd op: 18/09/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer