Website: www.ccvshop.nl
Adres: Diamantstraat 3 7554 TA
Plaats: Hengelo

CCV Shop is een webwinkelsoftware aanbieder waarbij je op basis van een jaarlijks opzegbaar abonnement een eigen webwinkel runt. Ze onderscheiden zich door de lage prijs, de korte opzegtermijn, vele exportmogelijkheden, een marktplaats-koppeling, een grote diversiteit aan iDEAL-integraties, layout mogelijkheden, Facebook webwinkel, groothandelkoppelingen, support en continue doorontwikkeling.

CCV Shop
7.8

Pluspunten
2 weken geleden heb ik een fohn besteld. Helemaal niets ontvangen. Behalve een aankoopbon via de mail. Ik heb ze vorige week gemaild wat de status is, vandaag gebeld (klantenservice nummer is niet eens in gebruik). Geappt, nogmaals gemaild, op twee nummers gebeld. Geen reactie. Ik overweeg het te laten storneren bij de bank, want mijn vertrouwen in deze site is ondertussen weg.

Update: de site was nep. Geld is weg. CCV shop is hier inderdaad niet verantwoordelijk voor, dus ik zal mijn punten aanpassen omdat ze toch geprobeerd hebben de boel op te lossen. Wel vind ik dat er wat screening van oplichters toegepast mag worden door bedrijven als CCV shop. De consument wordt opgelicht - en een logo als CCV shop wekt vals vertrouwen.
Antwoord CCV Shop
Goedemiddag Joella,

We vinden het vervelend dat een webshop dat gebruik maakt van onze software het besteld product niet levert, echter zijn wij als software leverancier niet verantwoordelijk voor het vervelend verlopen van jou order in de webwinkel waarin je bestel hebt. Immers zijn we enkel leverancier om een webshop te kunnen starten en faciliteren wel zelf geen webshops.

Wel hebben we getracht contact te krijgen met de eigenaar maar helaas zonder resultaat. Hierop hebben we besloten de webshop (tijdelijk) te sluiten.

Je review heeft dus geen betrekking op CCV Shop, maar je kan wel altijd een review omtrent deze webshop plaatsen op bijvoorbeeld:
Joella

Gepubliceerd op: 07/05/2019