Website: www.ccvshop.nl
Adres: Diamantstraat 3 7554 TA
Plaats: Hengelo

CCV Shop is een webwinkelsoftware aanbieder waarbij je op basis van een maandelijks opzegbaar abonnement een eigen webwinkel runt. Ze onderscheiden zich door de lage prijs, de korte opzegtermijn, vele exportmogelijkheden, een marktplaats-koppeling, een grote diversiteit aan iDEAL-integraties, layout mogelijkheden, Facebook webwinkel, groothandelkoppelingen, support en continue doorontwikkeling.

CCV Shop

Pluspunten
zeer professioneel, zeer gebruiksvriendelijk, altijd snel geholpen door deskundige medewerkers. Goede prijs, kortom een echt topbedrijf.

Pediroda Gezond en Well
Almelo

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Medewerkers van CCV shop zijn zeer klantvriendelijk en denken ook mee. Wij zijn overgestapt naar een website op maat bij CCV shop en dit is keurig opgeleverd. Ik beveel CCV shop zeker aan!
Zeker zo door gaan met deze service.
Online Deurbeslagshop
Lisse

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
mooi pakket met veel mogelijkheden...
geweldige helpdesk...voor mij als digibeet onmisbaar!
menustructuur instellingen soms wat lastig (voor mij :-) )
Premium Wine House
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar, duidelijke communicatie. Gaan zeker overwegen meer webshops hier te maken.

EXO-L BV
Delft

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk , denken met de klant mee, en zijn zeer behulpzaam niets is teveel je kan alles vragen al is het 100x dezelfde vraag.
Wij zouden iedereen CCVShop aanbevelen
Misschien bereikbaarheid van chat/contact mogelijkheid in het weekend.
GoldenGeneration

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Vriendelijk, geduldig en kundig. Word iedere keer opnieuw keurig en snel geholpen. Afspraken worden netjes nagekomen.
Ander liedje wanneer telefonisch in de wachtstand
The Bootmakers

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Ik ben net gestart met een webshop en ik heb goede ervaringen met de live-chat. Mijn vragen worden direct beantwoord, zodat ik weer verder kan met de voorbereidingen. Top!
Geen, tot nu toe gaat alles prima!

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
Top support afdeling, werken prima samen bij vragen.

Eric
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Ik maak nu al een paar jaar gebruik van de diensten van CCV Shop en ik ben erg tevreden over hun dienstverlening. Ze houden hun systemen up to date en ze bieden services aan die het verwerken van orders een stuk vergemakkelijken. En hun online hulpverlening via de chat is altijd vlekkeloos verlopen en ze zijn altijd bereid om mee te denken.

De prijs/kwaliteit verhouding vind ik uitstekend, dus ik zal voorlopig wel bij ze blijven met mijn webshop.
Voor iemand die computertechnisch niet echt goed onderlegd is en zelf zijn webshop gebouwd heeft, is het af en toe je een weg zoeken door jargon, waar ik niet mee bekend ben. Maar aan de andere kant heb je ook de online hulp, waar ik dan grif gebruik van maak en die me altijd uitstekend weet te helpen.
Aaieneerstvragen.nl
Echt (L)

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Supersnelle goede hulp bij alle vragen. Zowel via de chatfunctie als over de telefoon wordt er heel snel en kundig geholpen.

chastity-shop.com

Gepubliceerd op: 26/09/2018