Website: www.ccvshop.nl
Adres: Diamantstraat 3 7554 TA
Plaats: Hengelo

CCV Shop is een webwinkelsoftware aanbieder waarbij je op basis van een jaarlijks opzegbaar abonnement een eigen webwinkel runt. Ze onderscheiden zich door de lage prijs, de korte opzegtermijn, vele exportmogelijkheden, een marktplaats-koppeling, een grote diversiteit aan iDEAL-integraties, layout mogelijkheden, Facebook webwinkel, groothandelkoppelingen, support en continue doorontwikkeling.

CCV Shop
7.8

Pluspunten
Snel en correct
Jos
Borne

Gepubliceerd op: 29/04/2019

Pluspunten
Besteld en betaald er wordt niets geleverd ,niet aangesloten bij waarborgfonds slecht bedrijf ,hier niets kopen

Borne
15/04/2019

Pluspunten
Al jarenlang tevreden klant. Ze bieden goede ondersteuning en de mogelijkheden zijn ruim voldoende.
Mogelijkheid tot grotere mailbox. Daar het nu mogelijk is max 2gb te kunnen is dat vaak voor intensief zakelijk gebruik te weinig.
Rob
Deventer

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
CCV-shop was voor ons de Nr. 1 keuze op het vlak van webshop software. We brengen hier nu al een geruime tijd onze Web-winkel onder en hebben er nog geen moment spijt van gehad.

De naadloze integratie met CCV-Pay is maakt het afreken proces 100% veilig en betrouwbaar voor zowel ons en onze klanten en maakt alle mogelijke betaalmethodes simpel integreerbaar in jou web-winkel.

Veilige betrouwbare maar zeker ook stabiele servers, waardoor we ten alle tijden goed bereikbaar zijn voor onze klanten.

Uitgebreid scala aan mogelijkheden qua koppelingen en applicaties, gaat het nu om je boekhouding, doorplaatsen van producten op patner-platformen of marketing van je onderneming aan alles is gedacht en is zo'n beetje van A tot Z te automatiseren.

Zeer gebruiksvriendelijk voor zowel ervaren maar zeker ook voor beginnende web-winkeliers.

goede, vriendelijke & snelle hulp van de klantenservice! vragen en/of problemen worden direct samen met jou opgelost.

Zeker aan te raden!

dell'Ora -fashion watches & jewelry-

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Goeie klantenservice, reageert snel en heeft veel kennis

Eva

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Goeie klantenservice, reageert snel en heeft veel kennis
Sommige opties missen, zoals het instellen van je eigen lettertype.

17/04/2019

Pluspunten
Super makkelijk systeem. Bij vragen/problemen wordt dit super snel en vriendelijk opgelost. Dat is service.
Aantal producten dat toegestaan is bij middelste pakket mag omhoog van mij.
naturehike.nl
Rosmalen

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
I am very satisfied. Very good quality and its not the usual size. You can get all sizes here. Fast delivery and kindly. Thank you.
I would like to have all colours in in one pack maybe of 50 pieces.
Hatice
Köln

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
zeer professioneel, zeer gebruiksvriendelijk, altijd snel geholpen door deskundige medewerkers. Goede prijs, kortom een echt topbedrijf.

Pediroda Gezond en Well
Almelo

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Medewerkers van CCV shop zijn zeer klantvriendelijk en denken ook mee. Wij zijn overgestapt naar een website op maat bij CCV shop en dit is keurig opgeleverd. Ik beveel CCV shop zeker aan!
Zeker zo door gaan met deze service.
Online Deurbeslagshop
Lisse

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
mooi pakket met veel mogelijkheden...
geweldige helpdesk...voor mij als digibeet onmisbaar!
menustructuur instellingen soms wat lastig (voor mij :-) )
Premium Wine House
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar, duidelijke communicatie. Gaan zeker overwegen meer webshops hier te maken.

EXO-L BV
Delft