Website: www.champagneshop.nl
Adres: Ditlaar 8 1066EE
Telefoon: 0204084851

Champagneshop

Pluspunten

Op tijd leveren en belofte nakomen
Beste heer Pans,
Ik vind het vervelend dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Onze bezorgdienst heeft vertraging opgelopen door Donderdag Hemelvaartsdag. Helaas hebben ze de champagnes pas op zaterdag geleverd in plaats van vrijdag zoals besteld. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik zal u de betaalde bezorgkosten restitueren.
Vertrouwende erop u hiermee van dienst te zijn, en hopende dat het champagne cadeau een zeer welkom cadeau is geweest.
Team Champagneshop.nl
Arthur Pans / APANS BV
De Bilt

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Snel antwoord op vragen via de mail.
Wanneer je met een chique product werkt maar in zee gaat met een loesche bezorgdienst als BL Cargo Care Pakket Shop te Beek is een goede beoordeling onmogelijk. Drie keer pakket asngeboden, niet 1x bij buren aangrboden en alleen de 1ste keer een kaart in de brievenbus. Ze moeten zich schamen bij Packs om hiermee zaken te doen..
Beste Frans van der Veld,
Wij hebben voor onze producten diverse koeriersdiensten geprobeerd. Packs blijkt de meest betrouwbare partij te zijn. Deze vervoerder werkt uitsluitend handmatig (geen lopende band) en de spullen komen heel netjes aan. Dit is ook de reden dat Packs veel bloemen/ Dranken/ Taarten/ fruitmanden etc. verstuurd.
Ik vind het vervelend te mogen vernemen dat u toch niet tevreden bent ondanks het feit dat ze drie keer aan de deur zijn geweest en uiteindelijk heeft u het pakket in overleg met het depot mogen ontvangen.
Wij merken dat veel buren geen pakketten meer willen aannemen, toch wordt dit meestal wel geprobeerd. De vervoerder is er ook niet bij gebaat om steeds heen en weer te rijden.
Champagneshop.nl
Frans van der Veld
Stein

Gepubliceerd op: 27/04/2019

Pluspunten
Factuur bij bestelling
Duidelijke website
Klantvriendelijker zijn.
Bestelling en levering zelf afhandelen en niet aangeven aan de klant : “volgens ons is het geleverd dus belt u zelf maar naar Packs om het op te lossen”
Radermacher
Helvoirt

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Levertijd dient te worden gehandhaafd.
Antwoord Champagneshop
Transporteur in België heeft helaas het pakket te laat geleverd. Helaas zijn wij afhankelijk van externe partijen. Naar aanleiding van deze klacht maken wij tegenwoordig gebruik van een andere bezorgdienst in België.
Mijn welgemeende excuses voor het ongemak
Ik heb vernomen dat de champagne 2 dagen te laat is bezorgd

Gepubliceerd op: 01/10/2018