Website: www.champagneshop.nl
Adres: Ditlaar 8 1066EE
Telefoon: 0204084851

Champagneshop

Pluspunten

Zo jammer dat je pakket niet kan traceren zodat je weet dat het goed ontvangen is!

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Pluspunten
Makkelijk bestelproces
Jammer dat er geen track en trace is. Nu kwam de champagne niet op de verjaardag zelf maar een dag later omdat ik als verzender geen idee had over de tijd. Anders kun je de ontvanger iig even inlichten....
Track-trace code

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Fles was prima afgeleverd, alleen wel jammer dat t kaartje niet meegeleverd was, wat zorgde voor verwarring en onduidelijkheid mbt bezorging..
Let op dat communicatie goed verlopen is en informeer een klant als fles goed is afgeleverd.... we hadden geen idee namelijk....
Antwoord Champagneshop
Hartelijk dank voor uw feedback
Jammer dat de ontvanger het kaartje niet "meteen" heeft gevonden. Wij voegen het kaartje altijd bij de fles zelf in de verpakking en niet in de verzenddoos.
De track en Trace heeft helaas door de drukte bij de bezorgdienst niet altijd gewerkt, klanten hebben van mij alleen een melding gekregen als er een probleem was met aflevering.
Goed om te horen dat de champagne prima is geleverd. Ik hoop u een volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Energyproof

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Mooie produkten
Onjuiste toevoeging bij felicitatie daarna verkeerde terugkoppeling toen dat juist was te vroeg verzonden naar ontvanger. Ipv maandag zaterdag al ontvangen.

Gepubliceerd op: 31/10/2018