Website: www.charlietemple.nl
Plaats: Delft

Charlie Temple
19200 keer bekeken

67% (1929)

Pluspunten
Goede bril, goede prijs

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Vriendelijkheid vd klantenservice
Kom afspraken na.
Ondanks diverse toezeggingen heb ik de bril niet op tijd ontvangen. Ik ben hier zeer teleurgesteld over. Uiteraard kan het gebeuren dat een bestelling ondanks toezegging niet op tijd geleverd kan gaan worden, maar communiceer hier dan tenminste over.

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Ik heb nu naar tevredenheid 2 brillen en 1 zonnebril op sterkte van Charlie Temple en dat terwijl ik echt geen brillenhoofd heb. Ik moest wel een aantal dagen wennen aan de glazen van de 1e bril, die ik nu al sinds nov 2017 in mijn bezit heb. De brillen zijn allemaal binnen de beloofde werkdag(en) geleverd en zien er heel mooi en stevig uit.
En het belangrijkste, ik kan er goed door zien!
De virtuele paskamer is erg handig en alle gegevens qua afmetingen, afstellen, retourneren e.d. staan allemaal duidelijk weergegeven op de website.
Ik heb jullie ook bij familie aangeraden, en mijn vader is ook erg tevreden met zijn bestelde zonnebril.
Mijn broer en schoonzus hebben op mijn aanraden ook zonnebrillen op sterkte besteld, maar met name door slechte communicatie duurde het erg lang en was het bestelde montuur ineens uitverkocht. Dus de communicatie mag wel beter.

Ik mis nog bij het filmpje over het afstellen van de bril een tip voor klanten waarbij de bril van de neus af zakt of waarbij de pootjes te ver uitsteken achter de oren. Zelf heb ik op eigen inzicht de pootjes ronder achter mijn oren gebogen.
Esther
Haren Gn

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
De creditering is vlot afgewerkt.
Op 4 mei 2018 de eerste bril besteld. (bestelling 145130562)
Op 11 mei een bericht dat het montuur niet leverbaar was of ik een nieuw uit wilde zoeken.
Op 12 mei nieuw montuur doorgegeven.
Op 15 mei bericht dat ook dit tweede montuur niet leverbaar was.
Op 15 mei creditering aankoop.
Henk
Venray

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Nog niet gevonden. Wacht nog steeds op een zonnebril die ik begin mei heb besteld.
Zending controleren zowel op inhoud, klopt de bestelling, als naar ontvanger, zijn alle gegevens correct genoteerd.
Dagmar
Borgerhout

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
kan er even geen vinden
communicatie, levering en machine bril glazen er correct in zetten en niet onderste boven
Simone

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten

Ik had mijn bestelling zo aangevuld dat ik geen bezorgkosten hoefde te betalen. Na bestelling bleek een van de brillen niet meer leverbaar. In de mail werd "niet" vermeld welke van de 2 brillen niet meer leverbaar was waarop ik besloot de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Vervolgens kreeg ik de melding dat de rest van mijn bestelling die dag bezorgt zou worden!!! Ik heb alles terug gestuurd omdat ik dacht alles te hebben geannuleerd maar mocht vervolgens wel de retourkosten nog even betalen. Jammer!
Esther van Amerom
Venlo

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Mooie varifocus zonnebril

Marcel
Purmerend

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten

Niks gekocht, ook geen bril nodig, toch een matig bedrijf.
Crypto investments N.V.
Las Vegas

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
...
Brillen zijn scheef. Daarom om een rechte gevraagd, weer een scheve bril gekregen. Daarover wel twee keer retourkosten voor eigen rekening. Was netjes geweest als ze hadden gemeld het model nou eenmaal scheef is, dat zat ik niet met dubbele retour kosten.
Kwalitatief slechte brillen
R.