Website: www.circleline.nl
Adres: Kwekerijweg 2c 3709JA
Plaats: ZEIST
Telefoon: +31 (0)85-2500088

Circle Line BV

pakket is gisteren geleverd, maar heb begrip voor die feestdagen, besteld op 28/12
belgie

Jan Jansen
Poortvliet.

Gepubliceerd op: 03/01/2018
Aanbeveling: Ja

Ik heb het product nog niet mogen ontvangen. Uw slogan voor 18 uur besteld morgen in huis klopt niet.
Zondag besteld, dus dan verwacht ik dat het uiterlijk dinsdag in huis is. Helaas. Het is nu woensdag 14 uur.
Pluspunten
Product ziet er goed uit en werkt ook prima.
Piet
Hengelo

Gepubliceerd op: 24/12/2017
Aanbeveling: Ja

Elektrisch verwarmingsdekentje voor voeten.
Pluspunten
Zeer snelle levering. (Had bij een andere webshop op 4-12 ook iets besteld, dat kwam vandaag pas aan (21-12)).
H
Enschede

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Lanaform vergrootspiegels
Pluspunten
Ik heb nog niet gehoord wat de ontvanger van mijn cadeau vindt, maar de bestelling en levering is heel soepel verlopen.
Anita

Gepubliceerd op: 21/12/2017
Aanbeveling: Ja

Set om zelf kaas te maken.
Pluspunten
Snel en goed geleverd. Meteen telefonisch contact.

Gepubliceerd op: 17/12/2017

Bestelling kussentje
Irene
Heel

Gepubliceerd op: 14/12/2017
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Enige positieve punt: snel geleverd. Jammer dat het deels niet volgens bestelling was.
Bedrijf zeer ruim de tijd gegeven te reageren op mijn aanmerkingen/vragen en klachten, echter zonder één enkele reactie. Een bestelling gedaan op 24 juli, het is nu 10 augustus. Ik kreeg om te beginnen geen orderbevestiging in de mail, geen factuur, bij levering geen pakbon, kan alleen terugzoeken op website in mijn account wat ik heb besteld. Ik krijg op aanvraag factuur of vraag waar ik deze kan vinden in mijn account via contactformulier geen reactie. Ik heb deze nodig voor mijn administratie. Vervolgens bleek dat ik hoewel ik heb microbieel stremsel besteld heb (dit ook kon nazien in bestelgeschiedenis account) we lebstremsel geleverd kregen. Het kan best zijn dat zoiets kan gebeuren, maar los het dan op, of reageer op zijn minst. Drie maal hierover contact gezocht, via contactformulier website en twee verschillende mailadressen, NUL reactie. Wij zijn zwaar teleurgesteld in dit bedrijf en gaan hier toch werk van maken. Aangezien de "beoordeel-ons-mailtjes" wel gestaag bleven komen dan nu maar eens naar -helaas- waarheid ingevuld. Kan er niks anders van maken.
Kaasboerderij

Gepubliceerd op: 24/08/2017