Website: http://www.conrad.nl
Adres: Zutphenstraat 89C 7575 EJ
Plaats: OLDENZAAL
Telefoon: 088-4285490 ( lokaal tarief )

Wij zijn Conrad. Wij zijn elektronica en techniek!
Door onze jarenlange online ervaring en uitgebreide kennis hebben wij een streepje voor op de rest. Wij zijn Europa ’s grootste webwinkel in elektronica en techniek en kunnen zo scherp inkopen bij alle grote fabrikanten en leveranciers van elektronica en technologie. Scherpe prijzen, dat hebben we alvast voor je geregeld. Daarnaast bieden wij een uitstekende service, al zeggen we het zelf. Met technische vragen of vragen over je bestelling zijn we je graag van dienst.

Conrad.nl

Ad
Rijen

hans
Bussum

Pluspunten

Ik had een pick-up naald besteld welke werd afgeleverd in een véél te grote doos. Zeer milieu onvriendelijk. Dit moeten jullie verbeteren.
Hans
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 17/02/2018

Pluspunten
Zeer correcte afhandeling van de bestelling
M. de Noo
Geldermalsen

Jan
Amersfoort

Gepubliceerd op: 17/02/2018

Pluspunten
snel,voordelig

E
Enschede

Gepubliceerd op: 17/02/2018

Pluspunten
Mijn vorige bestelling was prima gegaan. Niks op aan te merken. Vlotte levering.
Mijn bestelling van vanavond ging niet makkelijk. Ik wilde voor ons bedrijf bestellen, dus bedrijfsgegevens ingevoerd. Dat ging al niet makkelijk. Ik moest 3x opnieuw beginnen omdat gegevens fout overgenomen werden. Uiteindelijk gelukt, maar kreeg geen bestelbevestiging, dus ik weet nu niet of ik iets ga ontvangen. (Had zonder inloggen besteld)

Update 06/02: De bevestigingsmail heb ik nooit ontvangen, maar de bestelling is vandaag wel binnengekomen.
Antwoord Conrad.nl
Beste Debby, is de bestelling inmiddels in goede orde ontvangen? Is de bestelbevestiging misschien in uw spam-folder binnen gekomen? Mochten we u nog kunnen helpen dan horen we het graag, conr.nl/contact
Debby

02/02/2018

Pluspunten
Zeer uitgebreid assortiment,ook proffesionele kwaliteitsartikelen. Prijsniveau is concurrerend geworden.

W.N.

n